![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Peter Van Velthoven (sp.a) - 21 mei tot 27 mei (°1962) Minister van Werk en Informatisering, in 1985 behaalt hij een licentie in de rechten aan de VUB en een jaar later een bijzondere licentie in fiscaliteit en boekhoudkundig onderzoek aan de RUG. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Beste Peter,
gisteren mocht ik noteren van Johan VDL dat die partij , die toekomstgericht denkt, de partij is waarvoor men moest stemmen. Ik neem aan dat J VDL de SPA in mind had. Dat was wel even slikken. Uw partij is 18 jaar onafgebroken aan de macht. Enkele overwegingen: -België ging met SPA tot 160% schuld BNP alvorens maatregelen genomen werden -na 30 jaar vreemdelingenbeleid worden maatregelen genomen, die op dag één hadden moeten genomen worden wegens -voor mijn pensioen hang ik af van wat volgende belgen voor mij willen afdragen -financiën ? -justitie ? -aanpak fiscale fraude ? -onwerkbaar belgisch huishouden -Wallonië/Brussel behoren tot de slechtst presterende regio's in Europa -alles "leek" gratis -..... Was u in het verleden wel een "vooruitziende" partij en wordt u het nu ? Laatst gewijzigd door boerenverstand : 21 mei 2007 om 15:06. |
![]() |