![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
Parlementslid
|
Op 26 februari 2006 (zes) diende de familie K. uit Deurne bij Antwerpen een klacht tegen hun familiegenoot Brahem K.
Reden klacht : pedofiele praktijken van Brahem met zijn neefjes; 7 kleine slachtoffertjes tussen de 8 en 16 jaar gaven een beschrijving van "hun misbruik" door Brahem. Resultaat : de correctionele rechtbank vond de zware beschuldigingen weerhouden en strafte deze "dutroux" (een geïntegreerde nietwaar ?) met 10 jaar opsluiting. Afgelopen ? Neen ! Brahems verdediging had al op bepaalde "zaken", gestaafd door politiedokumenten (!!!) gewezen, én uiteindelijk werd het, deze week : Hof van Beroep. Brahem werd door de raadsheren vrijgesproken. Wat was er in 2006 eigenlijk gebeurd ? Brahem werd toen door zijn twee ooms in elkaar geslagen én een nacht in een (donkere, bbbbrrrr) kelder opgesloten ... omdat hij bleef aandringen op een vergoeding voor de diefstal van van 1,5 kg cocaïne. Van deze behandeling deed Brahem in 2006 aangifte bij de stedelijke politie, die verslag opmaakte ! De rest was dus een wraakpoging van de familie K.. Naschrift. Politie van Lokeren, wees potverdorie op jullie hoede !
|
|
|
#2 |
|
Minister-President
|
En weer draait vrouwe justitia zich om ...
Of zoals de vader van Jo Van Holsbeek deze week zei .. "ik het vertrouwen in de rechterlijke macht volledig verloren" Om daar even dieper op in te gaan deze denkpiste (kort en bondig): Islam kent geen verschil tussen kerk en staat, door de verplichte "inburgering" vervaagd/vervlakt dit ook onze gerechtelijke macht, dit speelt trouwens ideaal in de kaart van sommige partijen (ik herinner me uit de geschiedinslessen de strategie die de kerk er vroeger op nahield in verhouding met industrieëlen: "hou jij ze arm.. wij houden ze dom"). Er zijn echt een paar serieuze terugschroefmaatregelen nodig: 1. Afschaffing van de racismewetgeving (met nu deze gedachte, wie het niet verdiend gediscrimineerd te worden, zal ook niet gedescrimineerd worden) 2. Afschaffen van de wet LeJeune dit is en blijft een uitholling en het crieëren van een onzekerheid binnen de rechtspraak (ook voor de beklaagde trouwens)
|
|
|
#3 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Iemand steelt 1,5 kg cocaine van Brahem en dien Brahem legt klacht neer bij de politie...... en de politie noteert dat zomaar zonder dien Brahem direct den bak in te draaien als drugsdealer........ KRAK..... dat was mijn klomp......
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ja, en ge weet nog niet alles jong: dienen ene, zijn broer, die rookt sigaretten in het restaurant zonder dat iemand hem iets durft zeggen, en diene andere zijn zuster, kan aleen maar autorijden als ze uitleg krijgt over de GSM hoe ze moet schakelen !! Ja, en dat mag niet hé, gsm'men tijdens 't rijden .... niks doet het gerecht daaraan, niks.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|