![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Parlementslid
|
![]() De volledige tekst kan je in C2C, pardon in de Knack vinden, op blz. 31.
**** In Homo, pardon Humo, liet : talfshowaccessoire, Axl Peleman, optekenen : "Ik ben antwerpenaar. Mijn leefwereld is Hoboken en het Kiel. Eén op de drie mensen spreekt daar arabisch. en ik vind ... al zegt heel België dat ik fout ben, : zo je met die mensen wilt samenleven dan moet je niet alleen herhalen dat zij allemaal Nederlands moeten leren. Het moet van twee kanten komen. (...) Als er een nieuwe allochtoon bij mij in de buurt komt wonen, wil ik niet dat hij het gevoel heeft dat hij in vijandig gebied terecht is gekomen ! Citaat:
Pelemans is (s)links ... **** dju de dju de dju Naschrift. (moderator : ik hoop dat het onderstrepte gedeelte voldoende commentaar is om tot discussie aanleiding te geven)
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dien Axl denkt zeker dat ze Nederlands tegen hem gaan klappen als hij ergens in Arabië gaat wonen.
![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Parlementslid
|
![]() Base ... :
Citaat:
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bukken Axl, diep bukken...
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Parlementslid
|
![]() Circe :
Citaat:
zou durven zeggen !!! LAAG Naschrift. Heb "witte" gebruikt; die ... is het woord vlaming onwaardig.
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien kan Axl in het vervolg ook beter basis-arabisch praten als hij nog eens op de VRT wordt uitgenodigd?
Blijkbaar behoort hij nl. tot degenen die geen AN kunnen praten en moet zijn Antwerps steeds in de verf worden gezet. Maar Arabisch... dat zal hij dus wel kunnen!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Axl is een brave mens maar onwetende.
Het woord vreemdeling is niet vies, het zijn de maghrebs met hun mentaliteit en eisen die er viesheid aangeplakt hebben. Ik praat ook graag met mensen van andere origine's en reis ook graag. Maar die ene religie/culttuur ..........ligt me moeilijk. Heb zelfs de indruk dat ze hier radicaler/veeleisender zijn dan in hun homelandje. Laatst gewijzigd door colargo : 16 augustus 2007 om 11:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hopelijk krijgt Axl geen beroerte als hij dit hoort : http://www.liveleak.com/view?i=3af_1184708307 Een radiointerview met een moslim. Niet bestemd voor kruiperige linkse oren. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
|
![]() Citaat:
PS: ik ben geen linkywinky
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Erover? Waar heb jij al enige outrage gemerkt van die vermeende gematigde moslims over de atrociteiten gepleegd in naam van hun religie van de vrede en de tolerantie? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn euro valt ineens: hoe komt het dan onze Axl nog geen Turks kent? Zou hij nu zo'n racist zijn dat hij enkel arabisch sprekenden in zijn straat kan verwelkomen en geen turkse of berberssprekenden?
Of is het voldoende de basis-taal van Allah te kennen volgens de Peleman?
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Minister
|
![]() Is er eens iemand die de moeite doet om een andere taal te leren, wordt hij hier voledig afgeschiten door extreemrechtsen die niks van vreemde talen willen weten.
Wat is er? Is Arabisch de minderwaardige taal van een minderwaardige godsdienst?
"Vrijheid is niets meer dan een lege doos zolang de ene klasse de andere tot de hongerdood kan veroordelen en er geen maatregelen tegen hen worden genomen" Jacques Roux, Franse radicaal en Enragé ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() Bekijk de documentaire in mijn handtekening eens en kom binnen 2 uur terug om te zien of je nog durft te herhalen wat je hier schrijft.
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kan je uitingen van outrage ten aanzien van de atrociteiten gepleegd in naam van de islam, dan niet even samenvatten of in een lijstje gieten? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij zou dan wel beter eerst het AN onder de knie moeten krijgen, blijkbaar iets te moeilijk voor Axl?
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() 't Gaat niet om één of ander lijstje, 't gaat hem om de 'circumstances' die jij (nog) niet kent.
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() Informeer u he vriend, uw visie zal er allen maar door verrijkt worden.
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Online : 16 augustus 2007 om 15:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
|
![]() Bekijk de documentaire in mijn handtekening eens en kom binnen 2 uur terug om te zien of je nog durft te herhalen wat je hier schrijft.