![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Burger
|
![]() Nou wat preferen jullie????
1) De situatie in Zweden Filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=byQD8VPhvdM 2) De situatie in Denemarken Filmpje:http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams...rken_WM_bb.wmv 2 scandinavische landen, landen die een voorbeeld vormen voor europa. Geef mij maar Denemarken ![]() ![]() Ik hoop dat er oogjes zullen opengaan. Laatst gewijzigd door NapalmBenny. : 18 augustus 2007 om 21:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Denemarken is dus een vuile racistische politiestaat. De zogenoemde "centrumlinkse" regering is een schande voor links wereldwijd.
"Vrijheid is niets meer dan een lege doos zolang de ene klasse de andere tot de hongerdood kan veroordelen en er geen maatregelen tegen hen worden genomen" Jacques Roux, Franse radicaal en Enragé ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Burgemeester
|
![]() Maarja waar moeten die moslims naartoe? Wat doe je als bijv. Marokko belgische/nederlandse marokkanen die we willen uitzetten gewoon weg weigert? Ik zie geen oplossing voor dit probleem.
Laatst gewijzigd door Nussbaum : 19 augustus 2007 om 15:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister
|
![]() Misdadigers zetten we gewoon in een gevangenis.
"Vrijheid is niets meer dan een lege doos zolang de ene klasse de andere tot de hongerdood kan veroordelen en er geen maatregelen tegen hen worden genomen" Jacques Roux, Franse radicaal en Enragé ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() Go Denemarken!
![]() Waren de linksen bij ons maar wat meer zoals hun Deense evenknieën... |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Burgemeester
|
![]() Ik was onder de indruk dat men op zo'n manier de islamisering van Belgie wil tegen gaan. Mensen uitzetten werkt dan niet lijkt me omdat Turkije, Marokko etc dat gewoon zullen weigeren. Mensen opsluiten werkt ook niet omdat je immers mensen niet eeuwig kunt vasthouden. Is er daadwerkelijk een islamitische bedreiging dan is er geen oplossing behalve zelf emigreren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister
|
![]() het strengste, zolang de moslims mr buitengeraken.
![]() |
#8 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Nieuwe Belgen, met uitsluitend de belgische nationaliteit, bvb kinderen van albaneese ouders kan je niet naar Albanië zenden. Je mag hen niet de belgische nationaliteit afnemen en hen statenloos maken. Zelfs indien men de belgische wetgeving zou veranderen en bvb alle Marokkanen 'personae non grata' verklaren, anders gezegd 'wij willen jullie niet', kan dit niet volgens de Europese wetgeving ivm discriminatie op basis van afkomst/godsdienst/taal etc..
" Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord zolang ge stamelend bidt en bedelt bij de poort." W. Elsschot W. Vl. Boerenwijsheid : De boeren slaan hun brave en dwaze honden dood. Laatst gewijzigd door Cyrano : 19 augustus 2007 om 16:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Partijlid
|
![]() zozo, ik hoop dat onze heren daar van zullen leren
![]() Dit zijn eens maatregelen