Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 21 augustus 2007, 12:26   #1
Gargamel
Banneling

Standaard Wat zouden we dan niet moeten ophoesten

Daad poseert tussen een aantal van zijn kinderen die hij allemaal zakgeld geeft.
Een man op een been en vader van 78 kinderen is vastbesloten om de kaap van de honderd te halen tegen 2015. Daad Mohammed Murad Abdul Rahman (60) uit de Verenigde Arabische Emiraten is gehuwd met drie vrouwen en heeft er al vijftien versleten. "In 2015 ben ik 68 jaar oud en heb ik 100 kinderen", voorspelt hij.

Haalbaar
Het oudste kind van de man is 36, het jongste 20 dagen. Twee van zijn huidige drie vrouwen zijn alweer zwanger. De kans dat hij in zijn opzet slaagt is dan ook niet denkbeeldig, meldt persagentschap Reuters.

Zakgeld
Daad verloor bij een verkeersongeluk een been en krijgt binnenkort een hightech prothese aangemeten. Naar eigen zeggen kost het hem geen enkele moeite om zijn gezin te onderhouden. "Ze krijgen alle zorg die ze nodig hebben en ik betaal ieder kind zakgeld.". (hln)
.................................................. ..............................

Hopelijk krijgt die het niet in de kop van naar hier te komen.Zo ne vent soupeert gans het budget op
Gargamel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 augustus 2007, 13:46   #2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gargamel Bekijk bericht
Daad poseert tussen een aantal van zijn kinderen die hij allemaal zakgeld geeft.
Een man op een been en vader van 78 kinderen is vastbesloten om de kaap van de honderd te halen tegen 2015. Daad Mohammed Murad Abdul Rahman (60) uit de Verenigde Arabische Emiraten is gehuwd met drie vrouwen en heeft er al vijftien versleten. "In 2015 ben ik 68 jaar oud en heb ik 100 kinderen", voorspelt hij.

Haalbaar
Het oudste kind van de man is 36, het jongste 20 dagen. Twee van zijn huidige drie vrouwen zijn alweer zwanger. De kans dat hij in zijn opzet slaagt is dan ook niet denkbeeldig, meldt persagentschap Reuters.

Zakgeld
Daad verloor bij een verkeersongeluk een been en krijgt binnenkort een hightech prothese aangemeten. Naar eigen zeggen kost het hem geen enkele moeite om zijn gezin te onderhouden. "Ze krijgen alle zorg die ze nodig hebben en ik betaal ieder kind zakgeld.". (hln)
.................................................. ..............................

Hopelijk krijgt die het niet in de kop van naar hier te komen.Zo ne vent soupeert gans het budget op
Breng de man vooral niet op verkeerde ideeën.
Hoeveel kindergeld zou dat betekenen in geval hij Belgische papieren krijgt?
Online is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be