![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() http://www.standaard.be/Artikel/Deta...kelid=PD1G8ND8
"Over mogelijke subsidies werd al overleg gepleegd met de Vlaamse minister van Cultuur, Bert Anciaux. Woordvoerdster Loes Ory: We zijn alvast erg enthousiast. Hetzelfde verhaal bij schepen van Cultuur van Houthalen , Khalid Assecour (SP-a): "De gemeente is zeker bereid mee te sappen in het verhaal". Zucht. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blinde mol.
Dubbel topic dus.
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Er mogen wel ijzerbedevaarten en-wakes gehouden worden, dus waarom niet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Gouverneur
|
![]() Wie het artikel leest, ziet dat het gaat om het binnenrijven van subsidies...
Niets over de inhoud van het festival. toch enkele ( ![]() - Verkiezing van Miss hoofddoek 2007 - talentenjacht: de beste zang-imitatie van het geluid van een kat die doodgemarteld wordt (gegarandeerd van hoog niveau!) - infostand over jeugdstages in Pakistaanse koranscholen - competitie schapen slachten - workshop nuttige sporten: kickboxing, karate - workshop nuttige beroepen zoals slotenmaker |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Gouverneur
|
![]() Sorry voor mijn niet-objectieve opmerkingen van hierboven.
Ik hoop dat ze tenminste grappig zijn ![]() Ik kreeg het even op mijn heupen omdat ik vandaag, zoals zo vaak, ongevraagd jihad-videoclips binnenkrijg in mijn mailbox. Dit is een voorbeeld: http://www.m90.org/index.php?id=42456 Opgelet, niet voor gevoelige kijkers! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Nog iemand die eraan twijfelt dat we niet kunnen samenleven? Gewillige apartheid. Autochtonen niet toegelaten? Kan je het al voorstellen: "meneer wat kom jij hier doen? Dit is een festival voor allochtonen."
En merk op: het is weer onze schuld hé. Door festivals te organiseren met enkel rock-muziek hebben wij de allochtonen in een hoekje geduwd. Trouwens, polé polé, Antiliaanse Feesten, Couleur Café, Dour, en allerhande kleinere evenementen volstaan blijkbaar niet. Ik veronderstel dat de 'allochtonen' (en hier wordt duidelijk moslims mee bedoeld) zich niet op hun gemak voelen tussen de 'autochtonen'. Het gaat ver. Veel te ver. Veel te snel. Dit is onhoudbaar. Laatst gewijzigd door Dycore : 23 augustus 2007 om 15:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister
|
![]() He, weners, wat is er nu mis met een extra festival? Als bepaalde bevolkingsgroepen niet toegelaten worden, dán begin je maar te klagen.