![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Schepen
|
![]() http://www.vrtnieuws.net/cm/vrtnieuw...70825_Leterme#
Voor zover ik weet het eerste video interview na het falen van de formatie. Redelijk algemeen. Hij trekt zijn staart niet in en blijft duiden op het belang van de staatshervorming. Ook zegt hij dat hij veel steun krijgt van de mensen op de straat. Laatst gewijzigd door end : 25 augustus 2007 om 22:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heeft die man nu echt geen zenuwen? Als ik in zijn plaats was dan had ik al met een kettingzaag rondgelopen, vrees ik.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Waarom zou hij zenuwen hebben?
Hij staat toch niet achter wat hij verdedigd ![]()
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Beroepsgeheim
![]()
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moest ik Yves Leterme zijn dan had ik Joelle Milquet eens uitgenodigd voor een dinéke met een Westvleteren bij pa en ma Leterme, waar Vlamingen en Walen thuis zijn ....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Aan jezelf denk je Leterme te kennen, blijkbaar. Beetje last van hoogmoedswaan?
![]() |