![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Eigenlijk zou ik deze discussie niet moeten starten in deze rubriek.
Helaas ik ben een vreemdeling voor Vlaanderen. Als Vlaanderen onafhankelijk wordt kan ik dan aanspraak maken op, de voor mij zo gewenste , Vlaamse nationaliteit? Mijn vader is in Zeeuws Vlaanderen geboren uit puur Vlaamse ouders. Zijn directe voorouders komen uit het Waasland nu "echt" Vlaanderen. Ik wil graag erkend worden als Vlaming in de nieuwe staat Vlaanderen! Wat zal de wetgeving aangaande worden?
![]() |
#2 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Stel dat Vlaanderen onafhankelijk wordt, iets wat ik ten zeerste hoop...
Gaan ze het beleid strenger maken? Eventueel enige tijd een immigratiestop invoeren? Misschien een systeem zoals in Amerika (groene kaart)... Of wie weet wordt het nog makkelijker om Vlaming te worden dan nu Belg... Niemand zal hier een antwoord op kunnen geven, al denk en hoop ik persoonlijk dat het iets moeilijker zal worden om een Vlaams paspoort te bemachtigen. Van mij mag iedereen van goede wil Vlaming zijn. Maar de quota mag streng zijn! Een van mijn beste vrienden is ook een Nederlander, en hij woont al zijn hele leven in het Waasland. Belg zie ik hem nooit worden, maar Vlaming, dat zou hij waarschijnlijk wel zien zitten. De situatie die we nu hebben trekt op niets... De dubbele nationaliteit mag van mij direct afgeschaft worden. Daar zouden ze van mij direct werk van mogen maken.
Ik zeg wat op mijn tong ligt. Laatst gewijzigd door Abiogenesis : 28 augustus 2007 om 09:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De snelVlaming wet?
![]() |
![]() |
#4 | |
Burger
|