Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 17 februari 2004, 00:51   #1
s_o_s_vlaanderen
Vreemdeling

Standaard

Niet stemmen = volksraadpleging.
Voor alle in Vlaanderen gedomicilieerde mensen, welke taal ze ook mogen spreken, die het democratisch goed menen, die zonder agressieve toestanden echt iets willen veranderen. Omdat het tijdens de Vlaamse verkiezing duidelijk gaat en zou moeten gaan om een Vlaamse verkiezing, regionaal Vlaams verkiezing. Omdat ik op dit moment op géén enkele partij kan stemmen, omdat bij géén enkel patij op dit moment de wil of het kunnen aanwezig is Vlaanderen daadwerkelijk vooruit te helpen. Dat ik op zulke partijen verplicht word te stemmen is dus volstrekt ondemocratisch. Het bang makende geleuter over werk, gezondheid en alle belangrijke zaken worden immers nog altijd nationaal geregeld, met alle gevolgen die ons bekend zijn. Vlaanderen en wat willen de politieke partijen er werkelijk mee, dat wil ik duidelijk horen en dan ook verwezenlijkt zien. Dit is en oproep, om voor de Vlaamse verkiezing massaal niet te gaan stemmen, thuis te blijven. Niet stemmen = volksraadpleging. Aangezien niet stemmen gerechtelijk moet worden vastgesteld kan dat dus in cijfers omgezet worden. Als de rechtbank door het grote aantal bewuste niet stemmers géén tijd voor vervolging zou hebben, zal het aantal van daadwerkelijke stemmen en van de thuis blijvers ook al een duidelijk gegeven zijn dat niet meer te negeren zal zijn. Niet stemmen = volksraadpleging. Indien het mocht lukken dat de mensen die op het Vlaamse grondgebied wonen en stemplichtig zijn massaal zouden thuis blijven, zou men gedwongen worden nieuwe Vlaamse verkiezingen te organiseren. Simpeler kan niet. De grote partijen zouden dan een duidelijke positie tegen over Vlaanderen moeten aannemen, dus niet slap, onduidelijk of soft uit schrik de Belgische politieke macht te verliezen. En profiel die ondubbelzinnig van uit het politiek denken van iedere partij en stand punt zou moeten omschrijven, niet opgedrongen door het dictatoriale gedrag van Wallonië. Nu, word Vlaanderen uitsluitend als onderwerp gebruikt om politieke macht te bekomen om op nationaal niveau te kunnen regeren, dat is dan ook alles. Want voor Vlaanderen blijft alles gelijk ééns dat de verkiezing voorbij is. Meneer, Mevrouw wat ook uw politieke voorkeur is, het verleden heeft al voldoende aangetoond dat géén enkele politieke partij in Vlaanderen de wil heeft of machtig genoeg is om daadwerkelijk iets te veranderen. Grote partijen slokken kleine Vlaamse of groene partijen op om hun macht op nationaal vlak te vergroten. Het Vlaamse gegeven is niet meer dan en soort teletubi die na de verkiezing zo snel mogelijk vergeten word. Gezien de Waalse dictatuur op nationaal gebied zouden de Vlaamsbokkers enz. eveneens beter thuis blijven. SP.A, VLD, CD&V willen alleen maar regeren, Vlaanderen is voor hen maar en vervelend blok aan hun been. Het is eveneens duidelijk dat de kleine Vlaams partijen gekozen hebben om onder de vleugels van een grote partij mee te regeren, dus als logische gevolg zullen Vlaanderen's belangen hier ook niet veel meer mee telen. Zelfs al stemt iedere Vlaming Vlaamsblok, wat in een democratie onmogelijk is, dan nog zal er in Vlaanderen niets veranderen. Gezien de andere partijen veranderingen moeten toestaan op nationaal gebied. Ook protest stemmen al dan niet op de stembrief komen onrechtreeks ten goede aan de winnende politieke partijen, dat is dus ook totaal nutteloos. Herinnert U de toestand van de verkiezingen in Frankrijk, ook daar moest men herstemmen. Het is en word Vlaamse verkiezing dus niet nationaal! De nationale regering kan verder regeren. Door massaal thuis te blijven zou dit een zéér duidelijke volksraadpleging zijn, één die niet te negeren gerechtelijke cijfers en verkiezing tellingen zou vast leggen. Alleen degenen die financieel voordeel halen uit de huidige situatie zullen toch gaan stemmen, die hebben niets liever dat alles bij het oude blijft. Maar als wij werkelijk decoraties en op vreedzame mannier iets willen veranderd blijf dan A.U.B met ze allen thuis. Denk er over, als U het een goed idee vindt vertel het voort. Want met hoe meer we zijn, hoe duidelijker onze wil om ondubbelzinnige duidelijke standpunten van alle politieke partijen. Met daadwerkelijk veranderingen als gevolg. Vlaanderen toon hoe op vredelievend maar op en slimme wijze veel veranderd kan worden. Niet stemmen = volksraadpleging
s_o_s_vlaanderen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2004, 00:53   #2
neruda
Banneling

neruda's schermafbeelding

Standaard

Heb die film ook gezien..eindigt slecht.. 8)
neruda is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2004, 08:24   #3
Steenuil
Lokaal Raadslid

Steenuil's schermafbeelding

Standaard

Positiever zou zijn er één persoon uit te nemen die volgens u wel degelijk voor Vlaanderen is. als er massaal op deze persoon gestemd gaat worden dan ga je meer bereiken denk ik.
Oud 17 februari 2004, 08:34   #4
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Persoonlijk vind ik het een prachtidee. Ik ben het genegen. Ik vrees alleen dat er veel teveel niet-stemmers moeten zijn om onze 'vertegenwoordigeres' wakker te schudden. En zoveel gaan we er nooit bij elkaar krijgen.

Indien alle proteststemmen naar de protestpartij bij uitstek gaan zullen de nep-volksvertegenwoordigers ook wel wakker schieten.
Oud 17 februari 2004, 08:56   #5
De Prof
Minister-President

De Prof's schermafbeelding

Standaard

Al zou 10% van de Vlamingen uw oproep terharte nemen, (dat heel veel zou zijn).Dan nog zal het geen gevolg hebben.
Wegens het groot aantal zullen deze mensen niet vervolgd worden.
Punt aan de lijn.
En voor de rest doen ze gewoon verder of er niets gebeurd is.
De Prof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2004, 09:17   #6
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Als het Vlaams Kartel het cordon sanitair doorbreekt (en als ze samen de meerderheid zouden behalen) dan valt Paars in Brussel!

(wat een zin ! )

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2004, 13:44   #7
Karel Hendrik
Gouverneur

Standaard

Als u niet gaat stemmen zou u dat best motiveren in een brief gericht aan de vrederechter.
Er zijn naar mijn mening in dit geval 2 motiveringen nodig: één voor de Europese verkiezingen en één voor de regionale verkiezingen.

Waarom de motivering: indien men u wil veroordelen dan moet dat gemotiveerd worden en dan moet men uw argumentatie weerleggen.

Ik heb op dit gebied enige ervaring.

De kern van de motivering die ik zelf zou gebruiken is zeer eenvoudig voor de Europese verkiezingen: u wordt gediscrimineerd aangezien in België wonende EU-onderdanen niet moeten stemmen maar zelf de vrije keure kunnen maken. Bovendien bepaalt art.6 van het EG-verdrag dat er geen discriminatie mag zijn op grond van nationaliteit.
Tenslotte is er ook discriminatie tegenover Belgen die in het buitenland wonen en niet moeten gaan stemmen maar de vrije keuze hebben.

Voor wat de verkiezingen van de Vlaamse Raad betreft kunt u, en dat is maar een voorbeeld, aanhalen dat u niet wil meewerken aan oplichting en/of diefstal.
Ik verwijs in dit verband naar de wagenvergoeding. tot aan de Grondwetsherziening van 1996 (wet 25.3.1996) stond volgende tekst in art.66 van de Grondwet (voor Kamerleden): "De wet bepaalt van welke vervoermiddelen, buiten de hierboven vermelde wegen, de volksvertegenwoordigers kosteloos gebruik mogen maken." Die zin is weggevallen bij de wet van 25.3.1996. Dit houdt in dat volksvertegenwoordigers nu alleen nog "vrij verkeer op alle verkeerswegen door de openbare overheden geëxploiteerd of in concessie gegeven" hebben. Aangeizn bij de wet van 25.3.1996 ook de leden van de raden genieten van dit gratis vervoer (art.118 bis) is het duidelijk dat zij ook niet langer de vergoeding voor hun wagen terugbetaald kunnen krijgen. Toch krijgen zij een vergoeding van 0,2479 euro per kilometer (10 frank).
U kunt naar wens aanvullen met andere redenen: het nooddecreet, de forfaitare onkostenvergoeding die niet bij wet werd vastgelegd en dus pure fiscale fraude is enz.
Karel Hendrik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2004, 18:45   #8
s_o_s_vlaanderen
Vreemdeling

Standaard

Buch toestanden, neen dank U. Het lijkt mij veel belangrijker dat een partij en thema verdedigt en dat vanuit die basis gehandeld word. En persoon die te veel macht krijgt word dictator of krijgt grootheid waanzin
Oud 17 februari 2004, 19:00   #9
s_o_s_vlaanderen
Vreemdeling

Standaard

Dank U Knuppel, ik zelf vrees ook dat het moeilijk zal worden de plichtsbewuste Vlaming die gewoon is compromietjes te moeten aanvaarden zover te krijgen dat hij of zij in bed blijft liggen dan te gaan stemmen. Nochtans, ik zelf heb buiten en paar verkeer overtredingen nog nooit last gehad met rechtbank of wat dan ook. Toch heb ik het er voorover en vervolging te riskeren, om in en leefbaar Vlaanderen te leven. Wat de protest stemmen betreft: zoals met alles wordt het aangepast tot het in en bepaald voordeel verwerkt kan worden
Oud 17 februari 2004, 19:07   #10
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

volksraadpleging = democratie = luisteren de politici misschien
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2004, 19:12   #11
s_o_s_vlaanderen
Vreemdeling

Standaard

Hallo DE PROF, U hebt wellicht gelijk dat het moeilijk zal zijn de massa thuis te laten blijven. Nochtans jong en oud iedere Vlaming van wat voor strekking ook mag wezen is het kots beu. Dus al slapende en totale omekeer verwezenlijken zou meer dan en droom zijn. Ik schreef ook, dat ik veronderstel dat de rechtbank bij massaal thuis blijven onvoldoende tijd zou hebben alle slapers te vervolgen of op te tellen. Maar de kies brieven moeten ook geteld worden, en degenen die niet geweest zijn worden ook daar genoteerd. Dus als men weet heeft over de reden: van de slapers. Kan men ook deze getallen gebruiken. Waar en wil is en weg, tot nu toe werd de weg ons opgedrongen. Doen we zo verder
Oud 17 februari 2004, 19:24   #12
s_o_s_vlaanderen
Vreemdeling

Standaard

Hallo Circel, als mijn tante kl. Had was't mijn nonkel. Het is een illusie dat iedereen die in Vlaanderen gedomisileerd is VL.Blok zou stemmen. Ik denk niet dat het ommogelijk is de mensen zo ver te krijgen om gewoon thuis te blijven. Met als gevolg dat voor en tweede nieuwe verkiezing iedere partij dan voor zijn Vlaams stand punt een duidelijke omschrijving zal moeten geven. En dat gebeurd nu niet. Het word dan: luister niet naar mijn woorden maar kijk naar mijn daden.
Oud 17 februari 2004, 19:29   #13
s_o_s_vlaanderen
Vreemdeling

Standaard

Bedankt Karel Hendrik. Ik zal uw tips kunnen gebruiken. Anderzijds heb ik het gevoel dat U mijn idee nog zo slecht niet vind. Effen doordenken en we komen er misschien nog.
Oud 17 februari 2004, 20:18   #14
s_o_s_vlaanderen
Vreemdeling

Standaard

Ancapa het is juist, de politiekers luisteren niet. De Vlaamse thema’s worden alleen maar als teletubi’s gebruikt, misbruikt. Daarom, het idee om thuis te blijven. Iedereen, maar dan ook iedereen kan op die manier van zijn eigen partij eisen duidelijke taal te speken. Bij de herkansing weet hij of zij dan zeker wat te stemmen. Natuurlijk zullen de personen die aan de huidige situatie rechtstreeks of onrechtstreeks verdienen gaan stemmen. Die zullen dan meteen ook gekend zijn. De politiekers hebben 4maand tijd, wij ook. Ik zie liever slapend een verandering creëren dan door opstand en gewelddadige rebellie. Ik vrees ook als de verandering er komt met en door één partij, welke strekking of welke partij, dat heeft geen belang. Dan zullen er Bosnische toestanden in Vlaanderen te zien zijn. Misschien zijn er die daar van dromen, maar de meerderheid zeker niet
Oud 18 februari 2004, 01:06   #15
Karel Hendrik
Gouverneur

Standaard

@s_o_s Vlaanderen

Uiteraard ben ik uw idee niet ongenegen, ik heb het immers jaren in de praktijk toegepast.
Maar...de goesting is voorbij. Volgende keer stem ik voor het eerst in mijn leven Vlaams Blok. Daar kunnen ze nog minder tegen.

Bovendien vrees ik dat u onze Vlamingen niet mee krijgt.
Enkele weken geleden zat ik vast in het verkeer door de BSE betoging van de boeren. Op mijn wagen staat een sticker "Doel, een hart voor de polderdorpen". Met enkele boeren die uit hun tractor waren gekomen had ik een gesprek. Op hun klaagzang vroeg ik waarom ze steeds bleven vertrouwen op de Boerenbond en op de CD&V.
Dat waren de enigen, volgens hen, die iets voor hen deden. Waarop ik naar de sticker wees en hen duidelijk maakte dat een CD&V in de oppositie zelfs het nooddecreet meestemde dat er onder meer voor zorgt dat hun collega's boeren hun landbouwgrond kwijt geraken in de polders en dat ze dus nogal te kort schoten op het gebied van solidariteit onder collega's. En dat ik dan ook niet begreep waarom ik moest solidair zijn met hun betoging als ze zelf die solidariteit niet eens voor hun eigen collega's konden opbrengen.
Daarop kwam de vraag: wat moeten wij dan doen.
Mijn antwoord was kort: niet gaan stemmen uit protest.
Onmiddellijk werd ik overstelpt met verhalen van strafbaarheid, veroordeling enz. Ik heb die weerlegd maar zag niets anders dan ongeloof.
Ik vrees dus dat uw actie niet veel medestanders zal krijgen al steun ik ze volledig.

Toch haak ik af: het antwoord op het geknoei van vandaag dat bestaat uit een weigering om te gaan stemmen en dat ik in de laatste 20 �* 25 jaar heb toegepast is ontoereikend geworden.
Ze zijn doodsbang van het Blok dat blijkt uit het feit dat het cordon werd ingesteld toen het Blok nog maar 2% van de stemmen haalde op federaal niveau.

Risico's zijn er aan die stem niet verbonden: alle zichzelf 'democratisch' noemende partijen stellen zich via het cordon immers garant dat het Blok niets kan aanvangen met mijn stem. Dat betekent dat zij zelfs bereid zijn om de autonomie van de Vlaamse regering en het Vlaamse parlement teniet te doen om het Blok van de macht te houden. Dat is overigens gebleken uit het invoeren op federaal niveau (moet wel nog naar de Senaat) van een kiesdrempel voor de regionale verkiezingen. Die materie was immers uit handen gegeven door de federale regering en de Vlaamse regering had de materie definitief binnengehaald door de provinciale kieskringen te stemmen. Daar trekken ze zich echter niets van aan.
Het enige dat hen echt treft is een overwinning van het Blok: dat zie je aan hun zure gezichten op de avond van de verkiezingen.

Al had ik liever mijn methode van niet-stemmen verder gezet: onze politici hebben ervoor gezorgd dat ik een stap verder ga.
Karel Hendrik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2004, 09:25   #16
epicurist_dirk
Minister

epicurist_dirk's schermafbeelding

Standaard

Te over wegen, want. Buiten de V heeft CVP>CD&V nooit iets voor Vlaanderen gedaan. De Vlamingen moesten ten tijde van de” tunnel “ de door CVP en SP gecreëerde onoverwinlijke schuldenberg wegwerken. Maar nooit hebben ze de kraan van de financieel lekkende pijpleiding naar Wallonië beroerd. Zo hadden zij natuurlijk géén problemen. N.VA wordt er gewoon bij gehaald voor stemmekes dat is alles. SP.A heeft ook die truc uit gehaald met SPIRIT Vlaanderen heeft daar niets meer aan. CD&V beweren de grootse te zijn, maar wat is hun programma, heb nog niets concreet gehoord. Macht wellustelingen, dat is alles. CD&V en SP.A heeft de mond vol over de mensen, de ziekenkas enz. De bedrijven, de werknemers gaan gebukt onder enorme schuldenlasten die nog altijd betaald moeten worden. De hoogste belasting voet ter wereld, omdat zij toen met allerlei subsidies ( boer Clerq, Coceriel en consorten) het geld buiten gegooid hebben. Had de wereldbank er toe géén oplossing, stop van verkwisten geijsd waren wij nog altijd compleet failliet. Daar spreken ze niet van. De CVP hebben gebiecht, en hun zondekes zijn blijkbaar vergeten. De SP steekt géén geld meer in brand, SP.A geeft nu alles gratis. De Vlaming werkt zich te pletter, ziek. Maar zij gaan de ziekenkas regelen hoor. In Rusland was vroeger ook alles gratis, maar de zeer grote meerderheid van de mensen hadden niets. En kleine groep had alles, is het dat wat SP.A wenst te bereiken. De gratis toestand hebben er ook voor gezorgd dat Rusland compleet failliet is, en wat heeft de grote meerderheid van de mensen in Rusland nu? Zelfs géén zieken zorg meer. VLD wil ook allen maar regeren!?! en Vlaams Blok mag nie mee spelen. Misschien blijf ik ook beter thuis.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2004, 16:30   #17
Hivey
Vreemdeling

Stuur een bericht via ICQ naar Hivey
Standaard

Na de vorige verkiezingen is het trouwens in het nieuws geweest.
Niet stemmers worden nooit (meer) vervolgt.

Officieel is er dus een stemplicht.
Officieus gaat het in belgie om stemrecht.[/quote]
Hivey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2004, 16:34   #18
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Niet stemmen deed ik twee keer. De eerste keer bracht ik een bewijs binnen dat ik in het buitenland vertoefde. De tweede keer bleef het in de lade liggen. (Ik ging wel met opzet naar het buitenland net als er hier verkiezingen waren)
Er kwam geen vervolg op.
Voor niet stemmers zijn ze dus volkomen ongevoelig.
Ik heb dus besloten voortaan nog de enige stem uit te brengen waar ze wél gevoelig voor zijn: de proteststem.
Oud 14 maart 2004, 15:21   #19
s_o_s_vlaanderen
Vreemdeling

Standaard

Uw schrijven heeft mij plezier gedaan. Spijtig genoeg bent U blijkbaar een van de weinigen die beseft hoe erg we er voorstaan. Uw schrijven getuigd van inzicht en van voordacht ( zoals ze hier in Deinze zeggen) Zoals je kunt zien hebben er maar en paar mensen op het idee “ niet stemmen = volkstelling” op het forum gereageerd. Dit is nog maar eens het bewijs dat er veel getaterd word maar als er iets te doen valt kruipt de Vlaming in zijn schelp. Het kon in feit niet simpeler, niets doen, niet gaan stemmen en de rest volgt normaal automatisch van zelf. Omdat er dus zeer weinig reactie was heb ik niet veel gereageerd, ook wou ik sos vlaanderen de spreekbuis laten zijn van iedereen, dus van eenieder die op het Vlaamse grondgebied gedomicilieerd is, wat ook hun visie in en op de maatschappij mag wezen., maar dat heeft blijkbaar niet geholpen. Het is duidelijk de mensen lopen met paardelappen aan, zien het kortzichtig egoïstisch kleinschalig. Wat er vandaag gebeurd of als het meestal te laat is daar reageert men op, dan hebben ze duizenden ideeën, komen ze met duizenden op straat. Het is géén wonder dat de politieker daar profijt uithalen. Er zal eerst misschien zo een catastrofe zoals in Spanje moeten gebeuren voor men misschien wakker word. Werkelijk dat is mijn vrees, dat er een of andere gek zich geroepen voelt chaos te ontketenen omdat de politiek niet luistert, omdat het gerecht niet functioneert. Het is juist en democratie kan maar naar behoren werken als het gerecht goed functioneert. De wetten zijn geëvalueerd naar ja maar of nee maar met de nodige nuances. Ik ben van oordeel dat de plicht eerst komt en dat de rechten en gevolg van of op de plichten zijn. Nu is het zo dat al wie strafbarre feiten pleegt om zijn rechten schreeuwt maar de plichten zijn blijkbaar voor de anderen. Dit creëert uiteindelijk verwarring, chaos, anarchie of uitgelokte dictatuur. Het is juist veel politiekers zijn advocaat en de advocaten hebben niets liever dan de huidige situatie. Verjaringstermijnen, procedurefouten kortom allemaal zaken die hun portemonnee te goede kunnen komen. Dit om de slapende massa te kunnen wakker schudden, voor de noodzaak dat er voor vlaanderen gekozen moet worden. Dat ze nu bewust allemaal mogen blijven liggen en niet gaan stemmen. Het wordt hoog tijd dat de mensen in zien dat de politikers de Vlaamse verkiezing proberen verdoezelen en de accenten op de Europese verkiezing leggen. Allee tot hoors, nogmaals ik heb van uw schrijven genoten. Groetjes en sos vlaanderen
Oud 14 maart 2004, 16:27   #20
epicurist_dirk
Minister

epicurist_dirk's schermafbeelding

Standaard

Just, sos vlaanderen. Het aftredende boegbeeld van de socialistische vakbond gaat voor SP.A naar Europa. De rots in de branding van VLD die deed wat de bevolking wou gaat voor Europa. Het Brabantse trekpaard lachte Vlaanderen weg toen hij eerste minister was. Volgens politieke democratie mag Vlaams blok niet meespelen ( zo hebben ze het ooit ook VU gelapt, t’ waren zwarte) De rest heeft zich om economische redenen onder de vleugels van een grote partij genesteld. Het thema Vlaanderen wordt bewust met de Europese verkiezingen georganiseerd, oogverblindend zullen we weer inde zak gezet worden. We zijn verplicht om op niets te stemmen, luchtballonnen die Vlaanderen niet vooruit helpen. Meneer de politieker als ik zelf beslis een fles water te kopen staat daar duidelijk wettelijk verplicht de juiste samenstelling van de inhoud op het etiket, Wanneer gaan jullie de inhoud van jullie beleid tegen over Vlaanderen eens duidelijk omschrijven. Zodat ik bewust kan kiezen wie mij mag vertegenwoordigen tegen de geld verslindende dictatoriale Walen.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:16.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be