![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Minister-President
|
![]() Trends 23/08/07
http://makr.roularta.be/archief/Show...ikelId=1889832 Citaat:
Maar ik ben er zeker van dat sommigen hier niet mee akkoord gaan, laat je ongenoegen dan maar horen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik moet U teleurstellen,maar ik ben het eens met die columm...... ![]() Daarom ook mijn diepe teleurstelling ,vooral met de wijze waarop MR zich laat meeslepen door CdH en FdF ,hoewel de uitnodiging voor hen,als "senior partners" in een toekomstige oranje-blauwe regering,op tafel lag om mee te schrijven aan de Staatshervormingen. We kunnen alleen maar vaststellen dat men ten Noorden - en ten Zuiden van de taalgrens erg verschillend omgesprongen heeft met de toegenomen financiele middelen,en,erger nog, dat ondertussen slechts één deel van Belgie in de praktijk tevens de Federale Staatskas moet spijzen.... Een volgende Belgische regering zal nu voor "curator" moeten spelen voor de liquidatie van "het bedrijf Belgie" of,zoals het zou moeten zijn,een verzameling mensen die samenwerken voor die punten die op "Belgisch niveau" moeten gebeuren... Zoals het in de Buitenlandse pers al opgemerkt is,het verschijnsel "Belgie" heeft zijn rol gespeeld in een tijd dat de grotere Europese machten elkaar dit stukje grondgebied niet gunden,en het met een zeker sardonisch plezier als slagveld benutten.Het is aan de inwoners,in deze andere tijden, om te beslissen of er verder nog een rol is voor "het verschijnsel"..... Deze inwoner twijfelt iedere dag meer..... ![]() |
|
![]() |
![]() |