![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Rijbewijs prinses Annette tijdelijk
![]() Uitgegeven: 11 september 2007 18:28 DEN HAAG - De politie heeft het rijbewijs van prinses Annette, moeder van Isabella en tijdelijk ingenomen. De vrouw van prins Bernhard reed op 31 augustus 155 kilometer per uur op een weg in Uddel (gemeente Apeldoorn), waar een maximumsnelheid geldt van 80 kilometer per uur. Dat heeft de Rijksvoorlichtingsdienst dinsdag bekendgemaakt. De zaak zal binnenkort worden behandeld door de kantonrechter in Zutphen. Prinses Annette zegt de kwestie te betreuren. Ook na haar huwelijk zijn prins Bernhard jr. en prinses Annette in Amsterdam blijven wonen, maar nu in een chic herenhuis. In Amsterdam zijn ook hun twee kinderen geboren. Op 14 mei 2002 werd hun dochter Isabella geboren en op 25 mei 2004 werd het paar verblijd met de komst van hun zoon Samuel. De twee kinderen kregen - in tegenstelling tot de kinderen van prins Maurits en prinses Marilène - alleen de achternaam Van Vollenhoven. Het jonge gezin leeft in betrekkelijke anonimiteit en treedt slechts sporadisch ![]() ![]()
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom die verbaasde smiley ertussen ???
![]()
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik had nog nooit van deze prinses gehoord.
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik ook niet, maar is dus kennelijk de vrouw van prins Bernard jr, op zijn beurt een kind van van Vollenhoven en Margriet. Komt niet in de buurt van de troon...
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik denk dat ik maar eens aan mijn verstandhouding met Dronkoers ga werken als ik daardoor connecties bij het koningshuis krijg, altijd handig...
Zouden prinsesjes trouwens altijd spelen dat ze normale meisjes zijn?
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 12 september 2007 om 12:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Weer geen bob dan ![]()
![]() |