![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Voor diegenen die deze bron niet geloofwaardig genoeg vinden: http://www.ad.nl/utrecht/article1687405.ece Arme Cyril. Wat een idiotie van die ouders om hun kind een 'multiculturele' opvoeding te geven. Maar verder gaat alles goed met de integratie van de Marokkanen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik zou een kind voor geen geld van de wereld sturen naar een school waar de schooldirectie dermate onbekwaam is. Dat lijkt mij véél meer het problem. Kinderen pesten nu eenmaal, ongeacht van andere factoren. Het lijkt mij waarschijnlijk dat net die jongen werd gepest vanwege het groepsgevoel van de anderen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er bestaan helemaal geen Marokkanen joh. Hou toch eens op met die fabeltjes te lezen. Kabouters, eenhoorns, Marokkanen, we zijn er allemaal wat uit gegroeid hoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Triest is dat, heel triest. Hopelijk is Cyriel niet zo wrokkig tegenover zijn belagers dat er een HVT uit groeit.
Ik zou alleszins ENORM gefrustreerd zijn, dat IK moet verhuizen omdat ANDEREN zich niet kunnen gedragen. IK zou op wraak zinnen en zou die ook nemen. Dit is toch de wereld op zijn kop? Straks vlieg je nog de cel in omdat je aangerand bent door Marokkanen. Maar wacht, er zijn er hier genoeg die hier een antwoord op zullen weten. Laatst gewijzigd door sn00py : 28 september 2007 om 21:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Vreemdeling
|
![]() Nou ja, er wordt in volledig "blanke" klassen ook genoeg gepest hoor. Er zijn genoeg eikels op de wereld die daarom niet meteen allochtoon zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister
|
![]() De verdraagzame marokkaantjes, het zoveelste bewijs van de vredelievendheid van de marokkanen en co. nu ja, Marokkanen zijn nu eenmaal wel gekend als ruziemakers en bedreigers etc. ( heb ik persoonlijk al mogen ervaren trouwens )
Maar het is een feit dat allochtonen in onze scholen er de sfeer niet beter maken, integendeel.
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als het Marokkaanse eikels zijn, sturen ze het slachtoffer weg en probleem is opgelost. That's the question!!!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Vreemdeling
|
![]() Hah aanpakken laat mij niet lachen. In mijn hele schoongaande carriere heb ik NOOIT een pestgeval volledig zien oplossen door ouderen. Meestal verdween het gedrag vanzelf naarmate de kinderen ouder worden of de stokers er uit gefiltreerd werden. Een kennis van mij is twee keer van school verandert juist omdat er niets aan gedaan kan worden. Er zijn wel goede intenties van goede leerkrachten enzo, maar als iemand niet in de groep ligt, of de groep vind een gemakkelijk slachtoffer, dan ben je de pineut en is veranderen meestal de beste oplossing.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik volg die vuile anarchisten.
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Vreemdeling
|
![]() Het waren overigens scholen zonder ook maar één enkele allochtoon in. Nu ja de Noord-Afrikanen hebben over het algemeen nu eenmaal een zuiders, stoerder temperament en daar heb je waarschijnlijk nogal eens vlugger miserie mee. Daar heerste de machocultuur en aangezien de vrijgevochten Noord-Afrikaanse meisjes hier hun buik vol hebben van dat gedrag (kon je zien in Terzake) wordt het nog eens moeilijk om aan een vrouw te geraken ook, waar ik ook niet vrolijker van zou worden. Bovendien, hoe zou jij geworden zijn als je in hun situatie hier was opgegroeid.
Laatst gewijzigd door Gifkikker : 28 september 2007 om 22:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() [quote=Gifkikker;2963973]Het waren overigens scholen zonder ook maar één enkele allochtoon in. Nu ja de Noord-Afrikanen hebben over het algemeen nu eenmaal een zuiders, stoerder temperament en daar heb je waarschijnlijk nogal eens vlugger miserie mee. Daar heerste de machocultuur en aangezien de vrijgevochten Noord-Afrikaanse meisjes hier hun buik vol hebben van dat gedrag (kon je zien in Terzake) wordt het nog eens moeilijk om aan een vrouw te geraken ook, waar ik ook niet vrolijker van zou worden. Bovendien, hoe zou jij geworden zijn als je in hun situatie hier was opgegroeid.[/quote]
Tja, geen gemakkelijke vraag. Ik zou 's zomers de Ster in St-Niklaas, het Kluisbos, Wachtebeke,... op stelten gaan zetten, ik zou autochtonen bashen in het kwadraat (ik word toch niet gestraft ![]() ![]() ![]() Verder zou ik voor de minste scheven blik naar het CGKR lopen en een klacht indienen wegens racisme. Hoh, nu ik erover nadenk, lijken de mogelijkheden me eindeloos: drugsdealen, bemoeizuchtige mensen (vooral treinbestuurders) op de tram uitmoorden, iemand die naar een geldautomaat vraagt zijn hersenen inslaan,... Maar alle dagen 5 keer mijn gebed, en tijdens de ramadan niet eten overdag en als ik d�*n zo een vuile vlaming zie eten: vlam op zijn muile! Als zo een vuile vlaming te veel naar mijn zus kijkt: vlam op zijn muile! En ik zou een totaalverbod op kerstbomen en paaseieren eisen. Als men niet tegemoet komt aan mijn eisen, enkele honderden auto's in brand steken. Dan krijg ik zelfs nog vééél geld bij. Ik zou vooral veel lachen met Jezus en Maria (met blote tetten), maar als ze Mijn Profeet belachelijk maken, dan sla ik half Brussel in gruis. Als er nog eens een terroristische aanslag plaatsvindt van het kaliber 9/11, terstond vreugdedansen uitvoeren op straat. Vlaamse hoeren uitschelden en bepotelen als ze geen hoofddoek dragen. [/ontwaakt] Tjongejonge, het leven biedt nog mogelijkheden... |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Minister-President
|
![]() Nu dat jongetje weggepest is, hebben de aapjes de school voor zichzelf. Goed zo. Als ze apartheid willen, geen probleem.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Kop in het zand en doen alsof er niets (speciaals) aan de hand is. ![]()
Support the people of Herouxville, Quebec, Canada: http://municipalite.herouxville.qc.ca/avispublic.htm Version francaise:http://municipalite.herouxville.qc.ca/normes.pdf | English version : http://municipalite.herouxville.qc.ca/Standards.pdf Send an email to: [email protected] (*) rmp: rovershoofdman, moordenaar en pedofiel |
|
![]() |
![]() |