![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wood: "Mick en Keith vergeten hoe ze hun hits moeten spelen"
![]() Ronnie Wood verklapt dat Mick Jagger en Keith Richards om de haverklap vergeten hoe ze hun grootste hits moeten spelen. Gitarist Wood moet Jagger en Richards tonen welke noten ze moeten spelen in door hen geschreven klassiekers als 'Satisfaction' en 'Brown Sugar'. Wood in zijn nieuw boek 'Ron Wood: The Autobiography': "Mick of Keith spelen iets en ik zeg 'zo gaat dat niet, dat gaat zo. Komaan gasten, jullie hebben dat ding wel geschreven'. En dan schreeuwt Keith terug 'dat ik het geschreven heb, betekent nog niet dat ik het ken'". Ronnie, met zijn 60 jaar de Bejamin van de Rolling Stones, verving in 1976 gitarist Mick Taylor, nadat de Stones hun grootste hits al hadden geschreven. In zijn autobiografie heeft hij het ook over zijn vaak moeilijke relatie met Keith Richards. Op zeker ogenblik richtten de twee zelfs pistolen op elkaar. Keith was er net achter gekomen dat Ronnie gezuiverde coke had gerookt, ook wel 'freebase' genoemd. "Na die ruzie stoof Keith weg om zijn pistool te halen. Ik verwittigde iedereen dat ze zich uit de voeten moesten maken. Keith kwam terug met zijn antiek pistool, richtte het op mij en riep 'you fucking bastard, Woody!'. Maar ik had ook een pistool, een .44 Magnum. Ik had er geen munitie voor, maar ik haalde het zeer kalm tevoorschijn. Dat was de laatste keer dat Keith me met een wapen bedreigde". In zijn boek biecht Wood op dat hij ooit zo verslaafd was aan coke dat hij zijn kinderen verbood nog in huis merengue te eten. Hij had immers een kruimel merengue proberen oproken, in de overtuiging dat het een verloren gelegde brok coke was. 'Ron Wood: The Autobiography' verschijnt op 30 oktober. Keith Richards van zijn kant zou een deal gesloten hebben voor zijn biografie, die hem 10 miljoen euro zou opleveren en in 2010 moet verschijnen. (dm)
![]() Laatst gewijzigd door Derk de Tweede : 5 oktober 2007 om 07:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ja, oud worden is niet plezant zeker.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De hoogste tijd om toch maar eens naar hun jaarlijkse "laatste concert" te gaan zien .... Anders zal het karaoke worden ...
![]()
Nieuw forumreglement : Volg de link voor meer details. Laatst gewijzigd door manta : 5 oktober 2007 om 11:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Ik vind het tijd om te stoppen voor hen, zeg nu zelf, ze hebben songs met 2 en 3 akkoorden in, als je die dan al vergeet is er wel iets.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De dag dat de Stones in ne rolstoel het podium opgeduwd worden en al hun nummers playbacken gaat er nog nen hoop volk naar komen kijken.
Nen hoop volk dat er nen hoop geld voor betaald heeft. Dát is tegenwoordig de essentie van de Stones. Harde cash. Met muziek heeft dit niks meer te maken. ![]()
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Overgens geldt dat nog meer voor The Beatles, de groep mag dan in 1970 (eigenlijk 1975) fysiek uit elkaar zijn gegaan, juridisch bestaan ze nog steeds.
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar is den tijd ... 'k heb nog steeds de plaat met de rits staan ...
![]() ![]()
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar is op zich niks mis mee, zolang ze maar deftige muziek maken en die op een deftige manier live brengen. Dat de Beatles ook juridisch nog steeds bestaan kan ik best aannemen, het zou er pas over zijn als ze samen met Paul en Ringo 2 skeletten met een gitaar rond hun nek het podium opduwen en dat als een soort Beatles-concert zouden verkopen. En laat dat nu zo ongeveer zijn wat er tegenwoordig met de Stones gebeurt.
It's just a ride. Laatst gewijzigd door BigF : 5 oktober 2007 om 12:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
The White Album van The Beatles in mono (dus genummerd en met de openingen aan de zijkanten en zwarte binnenhoezen) nog meer! Moet tie wel compleet zijn met poster en foto's.
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() maar dat is misschien ook wel de bedoeling geweest?
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb overgens nog een Lp van Megadeth met handtekeningen van de groepsleden erop?
Ik heb niets met metal, dus ruilen voor een LP met de handtekingen van Beatles, Stones, Kinks, etc...
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Lijkt me niet echt een mooie ruil ... ![]() (en neen , 'k heb zo'n elpee niet .. ![]()
![]() |
![]() |
#15 |
Minister
|
![]() het is tijd voor de rolling stones om de boeken toe te doen, er is een tijd van komen en gaan
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Once upon a time you dressed so fine You threw the bums a dime in your prime, didnt you? Peopled call, say, beware doll, youre bound to fall You thought they were all kiddin you You used to laugh about Everybody that was hangin out Now you dont talk so loud Now you dont seem so proud About having to be scrounging for your next meal. How does it feel How does it feel To be without a home Like a complete unknown Like a rolling stone? Youve gone to the finest school all right, miss lonely But you know you only used to get juiced in it And nobody has ever taught you how to live on the street And now you find out youre gonna have to get used to it You said youd never compromise With the mystery tramp, but now you realize Hes not selling any alibis As you stare into the vacuum of his eyes And ask him do you want to make a deal? How does it feel How does it feel To be on your own With no direction home Like a complete unknown Like a rolling stone? You never turned around to see the frowns on the jugglers and the clowns When they all come down and did tricks for you You never understood that it aint no good You shouldnt let other people get your kicks for you You used to ride on the chrome horse with your diplomat Who carried on his shoulder a siamese cat Aint it hard when you discover that He really wasnt where its at After he took from you everything he could steal. How does it feel How does it feel To be on your own With no direction home Like a complete unknown Like a rolling stone? Princess on the steeple and all the pretty people Theyre drinkin, thinkin that they got it made Exchanging all kinds of precious gifts and things But youd better lift your diamond ring, youd better pawn it babe You used to be so amused At napoleon in rags and the language that he used Go to him now, he calls you, you cant refuse When you got nothing, you got nothing to lose Youre invisible now, you got no secrets to conceal. How does it feel How does it feel To be on your own With no direction home Like a complete unknown Like a rolling stone?
![]() |
![]() |
#17 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Europees Commissaris
|
![]() Vandaag heb ik deze nog ff door de boxen laten knallen. Das pas muziek!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De rest is rotzooi. Beste song van The Stones is natuurlijk "It's all over now".
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De rest is rotzooi. Beste song van The Stones is natuurlijk "It's all over now".
![]() |