![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: beinvloed het migrantenstemrecht uw partijkeuze? | |||
Natuurlijk |
![]() ![]() ![]() |
20 | 28,57% |
Nee, ik stemde al voor Vlaams blok |
![]() ![]() ![]() |
16 | 22,86% |
Nee, ik stem zelfde |
![]() ![]() ![]() |
34 | 48,57% |
Aantal stemmers: 70. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Gouverneur
|
![]() Belgen MOETEN stemmen, vreemdelingen MOGEN KIEZEN OF ZE GAAN.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Gouverneur
|
![]() De meeste tot hier toe blijven hetzelfde stemmen.
Als je het blok stemde, gelieve dat dan aan te geven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() Dit heeft niet in het minst mijn partijkeuze beïnvloedt, aangezien ik sowieso al op N-VA stemde en zal stemmen.
![]() |
#4 |
Gouverneur
|
![]() Goed, ik ook.
ik heb vorige verkiezingen ook n-va gestemd. Ik ben 20 jaar en stem dus mijn 2de keer.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() vind dat het veel te lang duurd
had al vele langer ingevoerd moeten zijn desondanks blijf ik sp.a stemmen
![]() |
#6 |
Gouverneur
|
![]() het is veel te snel gekomen.
De meeste mensen zijn absoluut tegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze hadden eerste de Belgen stemrecht moeten geven inplaats van stemplicht dan had je mij niet horen klagen.
De kiesdrempel op federaal vlak heb ik nooit verteerd. De kiesdrempel in Vlaanderen door het federale niveau ingevoerd heb ik nog minder verteerd. Met stemrecht voor de ene en stemplicht voor de andere loopt voor mij de emmer over. Voortaan stem ik op het Blok. Het is de enige manier om de 'democraten op zijn Belgisch' een kloot af te trekken.
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Gouverneur
|
![]() inderdaad, spa is ps
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stemrecht voor vreemdelingen beïnvloed zeker mijn stem-gedrag.
Tot nu toe heb ik nagenoeg altijd op de liberalen gestemd (PVV/VLD). Ik weet nog niet op wie ik in de toekomst ga stemmen. Maar ik weet zeker dat ik nooit nog op de VLD stem! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Gouverneur
|
![]() Het is achterlijk om voor te zijn.
Hallo, mijn naam is filosoof en ik wil graag gediscrimineerd worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb voordien nog nooit op het blok gestemd.
Spa is uitgesloten gezien het dictaat van Elio VLD is uitgesloten gezien hun irrationeel gedrag tav VSR (de openlijke tegenstanders die de partijlijn volgden werden aan de kant gezet) CDV heeft veertig jaar laten begaan NVA had gekund Groen is totaal uitgesloten schiet niet veel meer over denk ik.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() ik stemde al op het Vlaams Blok. De PS was onze vijand van in het begin, verhofstadt heeft geen ruggegraat hij is een PS-collaborateur die het slecht kan verstoppen
Met de PS in de federale regering werd meteen het startschot gegeven voor een rondje Vlamingen-jennen dat de VLD heel erg zuur zal opbreken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() SS gehoord gisteren in Terzake?
“Het migrantenstemrecht moest er komen, hoe ga je anders het te kort aan sociale huisvesting wegwerken.” ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
zou het helpen as ik je opvrolijk Circe ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
IK begin sterk de indruk te krijgen dat die mens niet bepaald intelligent is... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Vreemdeling
|
![]() ik mag van dit jaar voor de eerste keer stemmen. En tot voor kort hield ik een paar mogelijkheden open: N-VA, VB, en VLD, omdat dezen ni�*et links zijn (aan links heb ik een grondige hekel). Maar omdat DeGucht is afgezet en de VLD haar standpunt heeft verworpen, zal de VLD mijn stem al zeker kunnen vergeten.
Omdat het blok zeer standvastig en radicaal een tegen-campagne voerde (als enige partij) zal mijn stem vrijwel zeker naar die partij gaan, want van de N-VA en CD&V hoor ik zo weinig kritiek op dat stemrecht. Voor de cd&v zou ik zoiezo niet gekozen hebben, maar nu dat n-va erbij was gekomen (wat trouwens noodzakelijk was) zit ik nu nog met de keuze VB <--> CD&V/NVA |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Reveleert wel iets vind ik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
indien u een alternatief wil voor paars, samen met de uitvoering van de Vlaamse resoluties, dan kan u alleen maar op het kartel stemmen. Het VB zal immers zeker niet deelnemen aan de regering (cordon) en biedt dus geen "alternatief" zoals ze de kiezer momenteel beliegen.
![]() |
![]() |