![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() ik ben van de week tijdens het zappen eens blijven hangen bij expeditie robinson.
jezus, wat is me dat voor een platvloerse bedoening zeg. en natuurlijk gaan de hoofdprijzen voor vulgairiteit naar... de hollanders. amper een paar dagen op een eiland en beminnelijke liefkozingen als daar zijn 'slettebak', 'vette kankerhoer', 'krijg de tering' en dies meer vlogen lustig heen en weer. qua aanleiding de doorsnee hollander meestal al genoeg aan een 'verkeerde blik'. de jaren ervoor was het ook van dat: zeuren om niks. ruzie maken om ruzie te maken. is dat het befaamde poldermodel? de belgen lijken steeds meer de babysitters van de hollanders te moeten zijn. nu is mijn vraag aan de nederlanders (of -kenners) op dit forum: is dat iets typisch hollands? schelden, roepen en tieren etc. de meeste noord-europeanen zijn immers eerder gereserveerd, een beetje afstandelijk zelfs, niet meteen luidruchtig. en dan heb je daar ineens de hollanders, die kwa roep- en scheldcultuur de italianen, spanjaarden en portugezen ver achter zich laten. vreemd fenomeen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Hollandse scheldcultuur is iig een stuk erger dan de onze. Kanker dit, en kanker dat, ...
Ik vond de eerste reeksen van Expeditie Robinson wel goed, maar de laatste reeksen zijn steeds minder en minder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Idd het was weer een aflevering van hoog niveau vorige week. Wat ik jammer vind is dat ze zo lang erover doen om in het spel te komen onder het motto van originaliteit. Wij willen expeditie robinson proeven geen stomme kampindelingen enzo!
![]() ![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() niet kijken helpt
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tegenwoordig is het net hetzelfde spelletje van wegstemmen en kliekjes maken ...
Opvallen is belangrijker als iets kunnen ... ![]() De oorspronkelijke bedoeling om mensen echt te testen op hun survivalkennis heeft jammer genoeg moeten wijken voor het "populaira" ... Binnenkort kan je waarschijnlijk elke week via sms stemmen op wie er eten krijgt ![]() Jammer , de eerste jaargangen waren nochtans goed ... ![]()
![]() |
#6 |
|
![]() verwacht je iets anders van hollanders?
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Hoe lager geschoold hoe groter de hoeveelheid scheldwoorden in hun taalgebruik. Dat is een observatie die ik heb kunnen maken na 6 jaar tussen de Nederlanders....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
|
![]() nu ja, wat voor volk doet er ook mee aan zo programma's?
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |