![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Landbouwers voeren slachtingen Offerfeest uit
De stad Mechelen gaat dit jaar zelf geen tijdelijke slachtvloer inrichten voor het islamitische Offerfeest. Het rekent op enkele plaatselijke boeren. "Onze vorige locatie aan het Douaneplein, in de voormalige loods van De Post, was niet meer beschikbaar. Daarom moesten wij op zoek naar een alternatieve oplossing", zegt bevoegd schepen Ali Salmi (Spirit). Het nieuwe systeem is volgens hem voordeliger voor elke partner. "De moslims zullen minder lang moeten wachten om hun schaap te laten slachten. Bovendien kunnen zij ter plaatse hun schaap kopen en moeten ze het niet meer vervoeren", legt Salmi uit. Hij verwacht dat hij de landbouwers in de streek met deze nieuwe politiek ook een hoger omzetcijfer kan garanderen. "En wij moeten ons als stad geen zorgen meer maken over een alternatieve slachtvloer." Toch zijn de gelovigen niet verplicht om hun dier bij de slachter zelf te kopen. "Maar wij raden het wel sterk aan. Zo riskeer je ook geen proces-verbaal meer omdat een schaap niet in correcte omstandigheden werd vervoerd. Bijvoorbeeld door de poten vast te binden", aldus de schepen. Aangifte De stad gaat ook de verwerkingskosten van het slachtafval en de huiden voor haar rekening nemen. "Een slachting moet bij de dienst bevolking aangegeven worden tussen 1 november en 14 december", zegt Ali Salmi nog. De aangifte is gratis. Mechelen maakt de nieuwe regelgeving via folders en affiches in het Nederlands en het Arabisch bekend. uit: http://www.gva.be/Antwerpen/2800/artikel.asp?art={CF9C7181-6CAD-4ED0-A829-0C7714DB181F} ---------------------------- wel leuk dat de ONGELOVIGE belastingbetalers netjes mee moeten betalen voor de verwerking van de slachtafval van dieren die op onwettige wijze onverdoofd gedood werden! Maar owee als boer Teun zijn varken zelf zou willen slachten! D�*�*rvoor moet een gediplomeerd slachter aanwezig zijn! En waarom moeten de ongelovige Mechelaars meebetalen voor de verwerking van de onwettige slachtafval? Moet boer Teun de verwerking van zijn eigen slachtafval ook niet zelf betalen? Ik verwacht nu toch wel protest van de Turkse, de Berberse, de Armeense, Iraanse, Iraakse etc.. "gelovigen" die niet kunnen lezen wat op de affiches staat! Wat een discriminatie!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 18 oktober 2007 om 12:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat doet er me aan denken Circe dat ik nog heel snel BLID moet contacteren voor die boer waar het weer illegale islam-processie zal zijn...Bedankt in naam van de slachtoffers.
![]() |
#3 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Is er geen decreet die zegt dat alle officiële affichering in Vlaanderen in het Nederlands dient te gebeuren? Kunnen we derhalve nergens klacht indienen?
Niet alleen dient de niet-moslim bevolking mee te betalen voor het opruimen van slachtafval, daarbij komt nog dat het uitreiken van de vergunning ook al gratis is. Ik ken niet veel vergunningen of papiertjes die ik gratis aan het stadhuis mag gaan afhalen. Mijn verplichte identiteitskaart kost mij geld, mijn rijbewijs kost mij geld. Zijn bouwvergunningen kosteloos af te halen? Is de vergunning om te mogen vissen in de gemeentelijke wateren gratis af te halen? Ik dacht het niet. Maar als het gaat om iets dat tegen onze slachtwetten is, dan is het wel gratis natuurlijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen
|
![]() Kleine correctie: Armenen zijn christenen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
je moet dan wel een bruine niet-islamitische Mechelaar vinden. Anders telt het niet.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Stilaan maar zeker stellen steeds meer mensen vast dat de islamisering geen fabeltje is. Degenen die het nu nog steeds niet beginnen in te zien zijn inderdaad blinde mensen. Of een bende egoïstische m****ntrekkers. Of zij die ergens wonen waar ze er geen last van hebben. Deze laatste groep moet zich echter geen zorgen maken. Dit is nog slechts een kwestie van tijd, wees maar gerust. Maar geconfronteerd zullen ze er mee worden.
Multiculturele maatschappijen zijn gedoemd te mislukken. En over die 'dicriminatie' en dat 'racisme'. Het begint dagelijkse kost te worden over de moslims en de islam, meestal met negatieve berichten. (Kijk naar Nederland de afgelopen dagen en bekijk de laatste berichten in de krant) Kijk misschien nog eens naar dit fragment uit 'Pauw & Witteman', dd. 5 oktober 2006. Dat zijn de leiders van de toekomst. Ik heb met die mensen ook al genoeg problemen gehad (inbraken, mes op keel voor geld, bespuwd worden op straat omdat ik mijn mijn hond passeerde, daags nadien kloppen met stokken omdat ik weer in die straat passeerde, arrogante blikken...) Ongelooflijk is dat volk. Duidelijk is te zien wie hier de wet zal stellen. Dialoog is niet mogelijk. En aanpassen? Laat me niet lachen. Wie wilt zich eigenlijk niet aanpassen? Wie kent geen respect? Wie of wat zijn de storende en crapuleuze elementen meestal? Het woordje respect ben ik vergeten. Heb genoeg respect en verdraagzaamheid getoond en heb ondervonden hoe verdraagzaam deze mensen zijn. Gelukkig hebben steeds meer en meer mensen internet om beter geïnformeerd te worden. Mensen die nu enkel naar VRT/VTM kijken zijn niet op de hoogte wat er allemaal gebeurt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ook wel leuk dat de belastingbetaler zonder kinderen meebetaald aan het schoolsysteem en de Sinterklaasviering, dat de belastingbetaler die niet voetbalt mee betaald aan de voetbalbond en dat de belastingbetaler die niet op de huidige premier gestemd heeft toch meebetaald aan zijn salaris. Ze zouden het allemaal in losse potjes moeten stoppen en er net zolang mee schuiven tot het weer uitkomt. Leve de bureaucratie!
![]() |
![]() |
#8 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is geen enkele reden waarom de Mechelaars zouden moeten meebetalen aan het opruimen van de slachtafval van de islamieten. Ik heb nog nooit gehoord dat het Mechelse stadbestuur een korting van 5% (afvalverwerkingskosten) verleent aan alle christenen die een kalkoen serveren met Kerstmis.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je voorbeeld van de kinderloze belastingbetaler die meebetaalt voor de kinderen van een ander... niet vergeten dat het de kinderen van een ander zullen zijn die later voor zijn/haar pensioen enz ook zullen mogen betalen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Niemand anders die zich hier ergert aan het feit dat men officiële documenten in het Arabisch gaat opstellen???
Let wel: het gaat hier niet om vluchtelingen die pas aangekomen zijn. Het gaat om mensen die toch al jaren in Mechelen wonen (2e - 3e generatie), zogezegd goed geïntegreerd zijn, onze medeburgers zijn, en waarvan we toch zouden mogen verwachten dat ze Nederlands spreken. Laatst gewijzigd door Infidel : 23 oktober 2007 om 12:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je zou toch denken dat turken, berbers, iraniers etc... ook eisen dat ze in hun eigentaaleerst worden aangesproken hé. Het arabisch zal dus dienen voor Allah, zodat die ook weet waar zijn schapen zullen gekeeld worden. Allah zou wel eens zijn weg kwijt kunnen geraken in Mechelen. Allah hoeft zich helemaal niet te houden aan de taalwetten blijkbaar. is er zo geen meldpunt voor overtredingen op de taalwet?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 23 oktober 2007 om 14:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Schepen
|
![]() woont er hier eigenlijk iemand in mechelen?? zo niet, gelieve op te houden met zagen, t zijn uw belastingscenten niet.
![]() |
#15 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Reactie in Vlaanderen hierop: Woont er hier eigenlijk iemand in Duitsland? Zo niet, gelieve op te houden met zagen, t'zijn uw belastingscenten niet. De wereld anno 2007 - Ophangingen & Zweepslagen zijn schering en inslag in Iran Reactie hierop: Woont er hier eigenlijk iemand in Iran? Zo niet, gelieve op te houden met zagen, 't zijn uw belastingscenten niet. Met jouw mentaliteit mag je je dus niet over uitspreken over onrecht op andere plaatsen? Of neen, dat mag wel, t'mag gewoon niet als het om een andere gemeente binnen Vlaanderen gaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Indien we enkel met ons eigen dorp of eigen stad zouden mogen bezig zijn, waarom niet eigen straat... dan mogen de boel stoppen. Maar...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Zou er eerst en vooral niet moeten aangedrongen worden dat deze geld storten aan goede doelen ipv aan het slachten van een schaap. Want ze hebben hierin de keuze. Dat geslachte schaap moeten ze verdelen onder de armen. Ik heb wel de indruk dat ze gewoon onder elkaar uitwisselen en dat dit niet bij de armen terechtkomt.
En OK als men slachtvloeren voor het offerfeest worden ingericht, kan dit dan afgetrokken worden van de subsidies die aan de moslimgodsdienst worden gegeven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Zou er eerst en vooral niet moeten aangedrongen worden dat deze geld storten aan goede doelen ipv aan het slachten van een schaap. Want ze hebben hierin de keuze. Dat geslachte schaap moeten ze verdelen onder de armen. Ik heb wel de indruk dat ze gewoon onder elkaar uitwisselen en dat dit niet bij de armen terechtkomt.
En OK als men slachtvloeren voor het offerfeest worden ingericht, kan dit dan afgetrokken worden van de subsidies die aan de moslimgodsdienst worden gegeven? Lijkt me het meest rechtvaardige. Ze krijgen al een uitzondering op onze (vroegere) wetgeving. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |