![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Burger
|
![]() 'k zijn 40 jaar en 2 keer gescheiden. Geen kindere (voor zuvaar da 'k weet)
Ik hou van mijne borrel, heb geen werk, ne vette bierbuik en enkele slierten haar. Men tanden zijn rot en ik hoor ni goe. As ik me effe vergeet te schere, kan ik nen baard hebbe. Mijn onderbruuk ververs ik elk jaar. Ik heb geen diploms en een IQ van 70. Heb verschillende jobs gedaan en 5 jaar in den bak gezete. Verder ben ik extreem, vooral links. Ik geil op hoofddoekskes en ik stem op dan SP A. Mijn hobbies zijn: drinken, eten, achter ne PC hange en mijn spel bewerke Wie wil er hier een discusse me mij voere? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik hem geen centeen alle vrouwen lope weg van alle vente hem ik altijd de grootste pech 'k hem rotte tande en al mijn hare vallen uit en tot m'n schande zelfs ook nog zweren oep m'n fluit ik zou ni weten waarda'k zoiet hem oepgedaan want alle griete hemme mij altijd laten staan 'k hem platte voeten en al serieuzen aderspat en zomersproeten zelfs in de winter oep me gat en mijn twee knieën lijken wel kapstokskes te zijn 'k darf ni gaan ski-en want mijn gebeente is te fijn 'k darf ni gaan sjotten 'k zen eigelak ongeschikt voor sport 't is voor te spotten mijn spillebeentjes in ne short voor naturisme is mijn klein pinkeltje te klein 'k hem het charisme en d'elegance van een zwijn ik weur verlege askik mij veur ne spiegel wring 't valt altijd tegen da monsterboeleke te zien ik hem een buikske mijn lichaam is een grote peer ik hem e reukske m'n ondergoed riekt alt' nor beer mijn sokke stinken ik zen ne vuilaard van ne vent 'k kan zelfs ni drinken en 'k zen waarschijnlak impotent ik kan ni koken d'r is eigelak nikske dakkik kan is er e vrouke dat desondanks wilt mij as man dan mut ze schrijven want anders raak ik ni van straat kom alle wijven schreft rap want straks is het te laat[/Derk de Tweede mode]
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
VBster, hoog iq, nooit in den bak, 35 nooit gescheiden, drinkt weinig of nooit, houdt van hygiëne,... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
|
![]() Ergo: geschreven door...?
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister
|
![]() ik ben 17 jaar en ben nog niet getrouwd
ik hou van pinten ik ben nog te jong om volledig verantwoordelijk voor mezelf te zijn ik ben onwetend en denk nog steeds dat de wereld rozengeur en manenschijn is ik kraam veel onzin uit maar ik mag dat want ik ben nog jong ik heb normaal gezien nog een hoop jaartjes voor mij liggen wat is het toch fijn jong te zijn ![]() ahja natuurlijk: wil er iemand een discussie met mij voeren? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
|
![]() Citaat:
mijn stelling: bier is leuk.
![]() |
![]() |