![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je krijgt een folder in huis met daarop een aanbieding voor een Playstation 2 met drie spelletjes voor 135 Euro.
Verkoop alleen op 6 december vanaf 17h. Je staat een uur in de rij en dan blijkt precies op 17h dat die dingen uitverkocht of helemaal niet aanwezig zijn. Ze hebben dan nog wel een "aanbieding" ![]() Je kunt de pot op meneer Smit uit Volendam. ![]()
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie koopt er nu ook bij Bart Smit ?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() Had dan zoals ik een Wii gekocht...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mensen met een beperkt budget!
Kan die Volendammer niet beter gerookte palingen gaan verkopen? ![]()
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Misschien een domme vraag maar was je geen maandje te vroeg? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En moet zo'n winkel de onbediende klanten dan geen bonnetje meegeven waarmee ze op een later tijdstip (wanneer terug voorradig) alsnog van de aanbieding kunnen genieten? En moet zo'n winkel, wanneer het produkt nadien niet meer leverbaar is, de klant geen gelijkaardig produkt leveren aan de prijs van de aanbieding? Ik dacht het wel. Het werkte bij mij in de Carrefour alvast twee keer. Jaren geleden kreeg ik een 52000 frank dure pc mee voor 40000 frank omdat een aanbieding van enkele weken eerder op minder dan een uur uitverkocht was (reservaties) en de 52000 frank dure pc op dat moment het enige aanvaardbare alternatief was. En onlangs kreeg ik een 399 euro dure HDD-DVD recorder mee voor 299 euro. Omdat ze er niet in sloegen (in 4 weken tijd welteverstaan) me die 299 euro speler te leveren. Ik moet wel zeggen; je moet van je tak maken. Gewoon aan de kassa komen met je bonnetje en een veel duurder produkt pakt niet. Je moet via de afdelingsverantwoordelijke en (heel belangrijk) je maakt je standpunt duidelijk via luide taal en opzichtige armgebaren. Hoemeer klanten er kijken hoe eerder de deal beklonken. Zinssneden als "ge gaat me toch niet vertellen dat 4 weken wachten normaal is?" en "dat is nu al de zesde keer dat ik hier sta" doen het goed om goedkeurend geknik van passanten op te wekken. Leuk ideetje voor een namiddagje winkelplezier!
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bedankt voor de tip!
![]() |
![]() |
#10 |
Minister-President
|
![]() Tevreden van?? Ik ben van plan nog maar eens een spelcomputer te kopen, maar ben aan het twijfelen... De Wii lijkt mij leuk, en eenvoudig... voor iedereen dus (jong en oud) PS3 heeft supergrafics, Blue Ray, maar nogal duur Xbox 360, wordt verkocht als "the ultimate gameconsole", maar het is van Micro$oft ![]() Welke console zou ik kiezen?????
![]() |
#11 |
Europees Commissaris
|
![]() Weet ik nog niet...
Ik heb hem namelijk gisteren gekocht, in de Bart Smit nota bene met 15% korting, en ga hem waarschijnlijk vanavond voor het eerst uitproberen met Wii Sports. Ik heb voorlopig nog geen andere games. Zou ik Call of Duty 3 of Medal of Honour Vanguard in huis halen? Nog aanraders voor de Wii? (zowel voor de kinderen als hun ouders) ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Heb call of Duty 3 en NFS. Echt leuk, vooral call of duty met de nieuwe besturing is het toch net dat tikkeltje leuker.
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan zijn er heus nog andere alternatieven dan Bart Smit. Hier in België toch.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
|
![]() Citaat:
OP=OP is het devies. Niks aan te doen. Zolang de voorraad strekt hé. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
In Nederland ook: Saturn, Mediamarkt, de Prijzenklopper (of zoiets in dien aard). Trouwens liggen de taksen op multimedia apparaten in Nederland ook niet lager dan in België
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik dacht van wel. En dat het een ferm stuk scheelt ook.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() Als er "zolang de voorraad strekt" op de folder staat dan is daar weinig aan te verhelpen en is de winkel gedekt dacht ik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stelletje mislukte palingrokers! ![]() ![]() Maar ik ga idd bij de MediaMarkt kijken.
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Klacht neerleggen éh, hebben jullie niet zoiets als Test Aankoop, Derk? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |