![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| CD&V N-VA Enkel sympathisanten van CD&V en N-VA, die bovendien lid zijn van de gebruikersgroep 'CD&V N-VA' kunnen in dit onderdeel reageren. Je kan jezelf als groepslid voordragen via je control panel. |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
Parlementsvoorzitter
|
Niet enkel N-VA|CD&V leden kunnen lid zijn van deze groep, ook kiezers of sympathisanten van deze partijen.
Wordt zo snel mogelijk rechtgezet. |
|
|
|
|
#2 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Hoe kan je dat eigenlijk bewijzen?
(ik ben nog lid van 2003, maar ik twijfel sterk of ik mijn n-va lidmaadschap zal verlengen.)
|
|
#3 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Administrator
|
Citaat:
Maarten |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Allee, 't is goed, ik zal N-VA stemmen
|
|
|
|
|
#6 |
|
Minister
|
Hier heb je je eerste sympathisant-niet-lid. Als ik me niet vergis zelfs lid van de collaborerende SP.a.
In elk geval heb ik behoorlijk veel respect voor beide partijen en hoop dan ook dat ze het goed doen bij de verkiezingen. [size=1]PS [/size] [size=1]PPS: Of om de ACW-vleugel binnen te rijven.[/size]