![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Citaat
Inbraak bij Van Gaever en Wommelgemse Kaartersclub [Freddy Van Gaever:] "Maandagavond was mijn vrouw alleen thuis, ik was voor zaken in het buitenland. Toen mijn vrouw naar boven ging, zette ze beneden het alarm op. Meteen kreeg ze een signaal dat er boven iets mis was. Mijn bureau was volledig overhoop gehaald, en ongeveer 1.500 euro was verdwenen. De dieven waren langs een bovenraam binnengekomen. Ons huis zit vol alarm, met sirene en flikkerlichten, maar als je thuis bent staat dat niet op. Dat gaan we nu wél doen. En we gaan op termijn ook verhuizen, naar een goed beveiligd appartement, waarschijnlijk in Brasschaat, waar twee van onze drie kinderen wonen. Mijn vrouw wil hier niet meer alleen zitten. Ik begrijp niet dat ze wél heel mijn bureau ondersteboven hebben gegooid, waar eerder toevallig geld lag, en niet de slaapkamer, waar de kans op juwelen toch groter is. Het zou me niet verbazen als de dieven op zoek waren naar documenten. Ze hebben élke schuif geledigd. Ik heb vijf jaar geleden een informele denktank opgericht die elke zes weken samenkomt en die debatteert over een fatsoenlijke, constructieve en correcte splitsing van België. De voorbije maanden is dat plots heel actueel geworden, en het is niet de eerste maal dat mensen in het Belgische establishment en in de pers proberen uit te vissen wie de leden van de groep zijn." De denktank, ironisch de Wommelgemse Kaartersclub genoemd, bevat politici uit Vlaams Belang, Vlott, LDD, open vld, N-VA en CD&V, naast industriëlen, magistraten en zakenlui. Ze staat informeel onder leiding van Hugo Coveliers. Ook hij houdt rekening met een politieke inbraak. "Het zou me niet verbazen, ik heb in 1990 ook zo'n inbraak gehad toen ik secretaris was van de Bendecommissie. Niets gestolen maar álles doorzocht. Vorige week was er nog een poging tot inbraak bij mij. En deze inbraak bij Freddy kwam ook wel heel toevallig één dag voor onze nieuwe vergadering. Zijn onze interne mails gekraakt? Het zou kunnen." De Kaartersclub is opgesplitst in een "binnenlandse" groep onder leiding van Herman Suykerbuyk (CD&V) en een "buitenlandse", die bekijkt hoe de Belgische bezittingen in het buitenland verdeeld moeten worden, onder leiding van professor Eric Suy, oud-adjunct-secretaris-generaal van de Verenigde Naties. Alle leden zijn mannen én Vlaming, al heeft Van Gaever via bedrijfsleven en Senaat ook goede contacten over de taalgrens heen. (...) Gazet van Antwerpen, 15 november 2007 gepubliceerd op donderdag 15 november 2007 @ 15:53 CET vanop lvbnet http://lvb.net/item/5670 laatste criminele stuiptrekkingen van een regime ? en/of de start van een criminele gevaarlijke existentiele strijd ? Laatst gewijzigd door Anna List : 15 november 2007 om 16:17. |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Fait divers.
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Europees Commissaris
|
![]() Niets te maken met de regeringsvorming of de verkiezingen.
En dat er bij rijke zakken ingebroken wordt is nu ook niet zo verwonderlijk.
![]() |
![]() |
#4 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() Maar met interessante neven info...
Alles goed gelezet Patriot? Ze zijn de inboedel aan het verdelen! ![]()
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister
|
![]() Volledige c/p's worden niet meer getolereerd door de moderatie wegens klachten van media aan ons adres hierover.
Indien u wilt linken naar een artikel mag u dat altijd met een link en een korte samenvatting, maar niet meer met volledige artikels. |
![]() |