![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zonet binnengelopen bericht
De man met 800.000 stemmen maar géén talent gaat terug naar af. Tijd voor ander en beter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Schepen
|
![]() tijd voor vlaamse onafhankelijkheid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Mooi zo, de crisis blijft voortduren !
![]() Laat de Walen het nu maar eens proberen, en laat hen maar eens betalen als ze België willen behouden !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Wees gerust niemand heeft het talent om nog een Belgische regering te vormen zonder z'n broek te laten zakken.
:: Religion is an insult to human dignity. With or without it you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion. -- Steven Weinberg :: Religion is mankind's "original sin" -- Christopher Hitchens :: Religions are fossilized philosophies -- Simon Blackburn |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat Leterme nu de handdoel in de ring gooit is helemaal geen bewijs van onbekwaamheid of gebrek aan talent. Maar je kan nu eenmaal water en vuur niet verenigen. En dat hij er niet is in geslaagd om één of beide partijen te doen toegeven en zelfmoord plegen is niet zijn schuld. En dat hij er zelfs is durven aan beginnen is gewoon een bewijs van moed, maar het water tussen de Vlaamse en Franstalige politici is gewoon te diep geworden. Er valt Leterme dus niets te verwijten. Ben trouwens benieuwd of er een andere kandidaat te vinden is om de handschoen op te rapen, maar ik betwijfel het ten zeerste |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() CdH moet gewoon verdwijnen. Als zij akkoord zijn dan gaan er 3 andere partijen niet akkoord en omgekeerd. Als ze nu eens proberen met een andere franstalige partij zoals Ecolo. (Jammer dat Groen! er dan bijmoet) Anders mogen ze gerust ook de onafhankelijkheid van Vlaanderen uitroepen hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De koning zal Verhofstad wel de opdracht geven om een noodregering te vormen en deze nieuwe verkiezingen doen uitschrijven. Want federaal België zit vast, zelfs pot vast en ik betwijfel of nieuwe verkiezingen federaal België goed gaan doen en de zaak gaan los krijgen. Want ik verwacht bij nieuwe verkiezigen een daveren succes voor N-VA in Vlaanderen en voor CDH in Walonnië, wat de zaken dus nog vaster gaat doen lopen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Leterme is de beste toppolicus (iemand met honderduizenden stemmen) die we hebben. Van de Lanotte en Verhofstadt zijn veel slechter.
Uiteraard zijn er gewone politici die beter zijn dan Leterme, maar die ontbreken de stemmen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En deze partij staat ook net voor dat waar N-VA tegen is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik hoop dat Groen! niet in de regering stapt, ze hebben op dit moment niet genoeg electoraal gewicht om zwaar te kunnen wegen op het beleid en mogen zich dan waarschijnlijk aan een afstraffing verwachten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Burgemeester
|
![]() Op het ogenblik is het wel de beste die ze bij CD&V hebben, al die oude krokodielen zouden het ook niet kunnen, of die hadden allang hun broek uitgespeeld, als verhofstadt terug komt, zijn we nog meer in den aap gelogeerd,
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar als je N-VA weghoudt... dan gaan we wat meemaken in 2009 denk ik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want meer vraagt de N-VA hen niet, maar zij vinden dat ze beloond moeten worden om de wet na te leven of dat ze anders verder mogen doen met de criminele daden die ze nu doen. En geloof het of niet, maar als het niet vandaag is, dan is het morgen, maar de bom moet barsten. En door de ademlucht van het VB in hun nek, hebben de Vlaamse politici geen andere keuze dan ze zo snel mogelijk te ontmijnen of doen barsten, maar hun Waalse collega's begrijpen het niet. Zij denken dat de Vlamingen het VB wel zelf weg zullen houden van de regeringsposten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
En ik denk eigenlijk dat jou visie net ietsje meer juist is dan de mijne. 'Maar misschien zijn de franstaligen in de rand intellectueel niet in staat om Nederlands te leren.' |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Anders en beter? The same old shit bedoel je? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Joëlle Milquet. Da's nogal duidelijk...
Joëlle for prime minister! ![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |