![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat Turkse supporters vurig zijn, was
al bekend, maar nu richten ze hun agressie (en hun pistolen) ook op te kritische sportcommentatoren. "Wie wat verstand heeft, zal begrij- pen dat de top van het Turkse voetbal bestaat uit waardeloze mannen." Turks sportcommentator Cakar wond er geen doekjes om. Zijn uitgesproken mening bezorgde hem uiteraard veel vijanden. "Wie het lef heeft om mij neer te knallen, mag het altijd eens probe- ren", gooide hij nog wat olie op het vuur. Net te veel olie, want een nog onbekende nam de handschoen op en schoot Cakar neer. Hij herstelt nu in het ziekenhuis van vijf schotwonden
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Doet me denken aan die Colombiaan die werd doodgeschoten door een supporter nadat hij op het WK een own-goal had gemaakt.
Helaas beperkt het zich niet tot barbaarse landen als Colombia of Turkije, ook in ons eigen landje slagen de stoppen van vele supporters soms onwaarschijnlijk snel door. Drie of vier weken geleden bijvoorbeeld in Antwerpen tijdens een wedstrijd van gewestelijke knapen werd er een spelertje het ziekenhuis in getrapt door een moeder die door het dolle heen was. Voetbal is oorlog, maar ze moeten niet beginnen overdrijven zou ik zeggen.
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik stel voor dat we de volgende oorlog die gevoerd zal worden herleiden tot een voetbalmatch. FC ARISTIDE versus KV REBELS of zoiets.
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Wie gaat ge zo zot vinden om daar van arbiter te willen zijn ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah, hier zie ik een glansrol voor de VN vredesarbitersmacht!
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() maar dat moeten dan geen blauwhelmen zijn maar zwarthelmen. alhoewel as ge ziet hoe de arbiters der tegenwoordig bijlopen.
Soms nog kleurrijker dan de spelers...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Kleine correctie, die Colombiaan, Andres Escobar was eigenlijk vermoord omdat hij in zijn thuisland schulden had. En ook omdat gokkers uit zijn thuisdorp erop hadden gewed dat Colombia naar de 2de ronde ging gaan. Dit was de "straf" die hij kreeg, spijtig genoeg.
![]() |