![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Vakbonden Het hoekje voor de vakverenigingen, leden en afgevaardigden. Maar ook voor hen die erbuiten staan en er iets over te vertellen hebben. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#441 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk het niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#442 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb heel mijn leven gewerkt, omdat ik een werk had dat goed betaalde, kon ik flink wat sparen. Op een gegeven moment, terwijl ik nog werkte, wilde ik één van mijn kinderen een bouwplaats kopen. Ik ging dus naar de bank om een deel van mijn spaarcenten op te vragen. Ik kreeg van de bankdirecteur echter de wind van voren. "Reservespeler," zei hij, "je verdient genoeg geld, jij hebt dat niet nodig. Jan van hierachter wil zich ne nieuwe auto kopen, ik heb uw geld aan hem gegeven.". Hoeveel mensen gaan nog sparen bij die bank denk je? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#443 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, tot 60% van het berekend pensioen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#444 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat een geluk voor je kind! En die hoeft daar niets voor te doen... (terwijl een ander zich krom werkt) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#445 |
Europees Commissaris
|
![]() Daarbij een werkloosheidsuitkering is per definitie een politiek besluit, niet iets waar de rechtbank over gaat, maar de volksvertegenwoordiging.
|
![]() |
![]() |