![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Pelgrim
Citaat:
De Mexicaanse, was die initiëel niet succesvol? Tot ze zich ingroef in en zich vastklapte aan de macht? De geschiedenis heeft het communisme ongelijk gegeven en opgedoekt. Wat nu zal volgen zal niets meer te maken hebben met enige dictatuur van het proletariaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben voor de vrije activiteit van vrije mensen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nog los van enig moralisme, is het onwerkzaam gebleken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
http://www.liberales.be/cgi-bin/show...grotescheuring
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De reconstructie! Ben eens benieuwd... Het zal hoofdzakelijk wel over de afbraak gaan. In elk geval is de geschiedenis geenszins afgelopen met de -noodzakelijk voorlopige- overwinning van de gemondialiseerde , geliberaliseerde, gedereglementeerde, geprivatiseerde en totterdood concurrerende kopotalistische markt. [SIZE=3]De toekomst moet nog volledig worden opgebouwd.[/SIZE] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() Fukuyama heeft zijn kazak gedraaid en is nu tegenstander van preventieve-oorlogsdoctrines, van Bush en van de inval in Irak...
t Kan verkeren. Francis heeft uiteindelijk begrepen, dat Bush, zoals Gore Vidal zei, "...is a mind, that cannot proceed from A to B..." Longterm commitment was not prepared by Bush. Preventive war is not the appropriated tool against WMD, terror, and nuclear proliferation. The war has damaged the US-credibility around the world. Zo spreekt de vroegere vlagdrager van Bush nu... Beter laat dan nooit... |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() Fukuyama heeft zijn kazak gedraaid en is nu tegenstander van preventieve-oorlogsdoctrines, van Bush en van de inval in Irak...
t Kan verkeren. Francis heeft uiteindelijk begrepen, dat Bush, zoals Gore Vidal zei, "...is a mind, that cannot proceed from A to B..." Longterm commitment was not prepared by Bush. Preventive war is not the appropriated tool against WMD, terror, and nuclear proliferation. The war has damaged the US-credibility around the world. Zo spreekt de vroegere vlagdrager van Bush nu... Beter laat dan nooit... |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een geluk dat we die zijn boeken niet gekocht hebben.
![]() |
#72 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(liberale democratie of neocon-huichelarij ???) (mensen als Fukuyama bedoelen het laatste maar schrijven het eerste) Meneer Fukuyama wil dat er een einde komt aan de moderne natuurwetenschap en de technologie. Ondertussen: Citaat:
Vreemde stelling als je terzelfdertijd promotie voert om diezelfde wetenschap en technologie voor andere doeleinden te gebruiken ...
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |