![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#122 |
Banneling
|
![]() Ja. Je moet het natuurlijk ook nog ergens lezen. Ja gm10. Da's waar. Je moet het natuurlijk ook nog ergens lezen.
En de wereld benijdt ons de NMBS. En de Post. En Belgacom. En onze enorme groeivoet <2%. En ons werkloosheidscijfer >10%. En Flahaut. En Freya. En den baard. En verhofstadt. En den Bats. En Elio En Paars. kortom: we leven in een (de?) modelstaat. <zucht> dag gm10 Laatst gewijzigd door born2bewild : 27 juli 2006 om 21:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De nmbs succesvol bedrijf.....
heeuu was dat niet dat bedrijf waarvan de staat, dus gij en ik, de schulden van overgenomen hebben.... tja das succesvol ...'tis maar hoe ge dat wilt bezien natuurlijk... |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | ||||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#125 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
ik had het enkel over de waarde van de NMBS ambtenaren als bedrijf maakt het misschien geen winst MAAR de logistieke voordelen die het Belgie schenkt zijn onschatbaar bedrijven zijn absoluut dol op een comfortabele, betrouwbare dienst die hun personeel op tijd op het werkt brengt ,dit komt hun productiviteit sterk ten goede dus ik zou de NMBS een succes noemen maar dan wel in de zin dat het een gunstige invloed heeft op Belgie als investeringsland, niet als winstmakend bedrijf
Toen de Antwerpenaar Hendrik Conscience in de negentiende eeuw zijn beklag maakte over ‘vreemdelingen’, bedoelde hij daarmee West-Vlaanderen. Laatst gewijzigd door gm10 : 28 juli 2006 om 08:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() kan goed zijn, mg01, maar als ik en gij, das juist... gij niet, ieder jaar daar miljoenen voor moet betalen dan mag der verdommen eens iets aan gedaan worden zodat dat staatsbedrijf ofwel winst maakt ofwel dat een andere firma het overneemt.
Laatst gewijzigd door Tegendradigaard : 28 juli 2006 om 08:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Al die hooggefrustreerde hoogverdieners, die hoog moeten betalen om een minimaal- sociale maatschappij op poten te houden waarin ze kunnen hoogfloreren, maar die daarbij hooggetormenteerde piepstemmetjes opzetten, alsof ze hooggemarteld worden, zitten mij hoog en blijven mij hoog zitten... Laatst gewijzigd door eno2 : 28 juli 2006 om 10:24. |
|
![]() |
![]() |