![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
Banneling
|
Wie fietsend naar zijn werkplaats sjokt
moet obligaat een helm op de kop. Maar de ambtenaar hangt met veel misbaar zijn hersenen niet aan een kapstok.  ![]() Het Nieuwsblad |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Banneling
|
Een lepe truc om het aantal ambtenaren te verminderen
Laatst gewijzigd door giserke : 3 februari 2011 om 16:35. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Gouverneur
|
Postbodes moeten het echt niet dragen,maar o wee als er een accident gebeurd.De verzekering betaald het niet terug.
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ook in de bouw en andere sectoren heeft de helmdracht het aantal verleturen/dagen door een ongeval niet verminderd. Enkel het gedrag van de werknemers kan daarvoor zorgen. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Minister-President
|
Nooit maar dan ook nooit zal ik een fietshelm dragen. Als hij ooit verplicht wordt, dan zet ik nog liever men fiets definitief aan de kant en ga zoals de meesten altijd rustig met de auto. Ik ben al die zogenaamde overheidspreventie grondig beu. Al dat betuttel werkt me danig op de zenuwen, we worden steeds meer als kleuters behandeld. Overdreven geluidsnormen, kleurenbandjes op party's om nog drank te krijgen, roken gecriminaliseerd, flitspalen op elke hoek van de straat, sluitingsuren van uitgangscafés, ... wat zijn we toch bezig er een bekrompen samenleving van te maken.
Zo ook met die fietshelmen, als ik word aangereden en mijn hersens vliegen op straat is dat mijn zaak ! Ik zie niet in waarom ambtenaren van/naar hun werk altijd een fietshelm opmoeten. Tenzij ze een voorbeeldfunctie hebben (zoals agenten in functie). |
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Banneling
|
Voor zover ik weet is de fietshelm nog steeds geen verplichting. Enkel voor facteurs is het een verplichting.
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Europees Commissaris
|
Ambtenaren hebben hun hersenen niet nodig. Dus bescherming is overbodig.
OF misschien is het opzet. Indien een ambtenaar zwaar verwond raakt, scheelt dat een hoop pensioen. ... Trouwens, zo snel rijden die niet hoor. Die hebben een ander metabolisme Laatst gewijzigd door hurricane : 5 februari 2011 om 10:43. |
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
De volgende stap is waarschijnlijk een harnas voor voetgangers. Denk vooral niet dat ze om onze veiligheid geven. Het zijn allemaal drogredenen om geld in't bakske te krijgen. Hypocrieten |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
er zijn hier dus echt nog mensen die geloof hechten aan artikels uit het "nieuws"blad????
|
|
|
#11 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#13 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
de bedoeling is dat u zich hulpeloos gedraagt en voor alles bevestiging vraagt aan big brother. Uw overheid waakt (wel niet op de relevante zaken é, ze waakt enkel of u niet te kritisch wordt), en weet het altijd beter
|
|
|
|
#14 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#15 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 5 februari 2011 om 17:06. |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
we komen meer en meer orwelliaanse toestanden tegen: regels voor de andere maar niet voor henzelf
net zoals de egoistische ambtenaar een grote wedde wil, een dubbel dik pensioen, en niet wil investeren in ons wegennetwerk... http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20110205_006 dit land wordt meer en meer een schande |
|
|
|
|
|
#17 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Doet me denken aan rokers die zelfverzekerd een sigaretje opsteken terwijl ze hun schouders ophalen en zeggen "och, we moeten aan iets sterven !". 10 jaar later echter, als ze de fatale uitslag ontvangen hebben van de cardioloog, pneumologoog of huisarts, laten ze de traantjes de vrije loop en vervloeken ze zichzelf om hun domme, idiote gewoonte. |
|
|
|
|
|
|
#18 | ||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#19 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Seffes gaan ze zeggen hoelang we televisie mogen kijken (want teveel tv kijken is nie gezond), gaan ze controleren wat we weten (want onevenwichtig eten is nie gezond) en er op toezien dat we wel op tijd naar bed gaan (want te weinig nachtrust is nie gezond). En dat allemaal om ons toekomstige miserie te besparen? Ik ga nog een traantje wegpinken omwille van al deze oprechte bezorgdheid.
|
|
|
|
#20 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
dit land niet, de ganse industriële wereld.
|