![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Algemeen Hier kan een gesloten groep deelnemers debatteren over allerhande onderwerpen. Indien je wil deelnemen dan moet je toegang vragen bij de moderator via je control panel. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() Hangt het niet van de beschikbaarheid van filmpjes af ? (Of ander digitaal materiaal.)
![]() |
#3 |
Minister
|
![]() Ik wil je de andere filmpjes van andere partijen anders wel tonen, maar ik denk dat jij ook wel weet hoe youtube werkt zeker?
Laatst gewijzigd door plakker : 25 mei 2010 om 11:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() Ik wil best aannemen dat YouTube censureert. Maar censuur op de filmpjes van de partijen die jij wellicht voor ogen hebt sluit ik nagenoeg uit.
![]() |
#5 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Neenee, bij de links van de facebookpagina van politics.be staat er enkel een filmpje van de SPA en niet van andere partijen. Dat vind ik niet kunnen, je kan er alle linken op plaatsen die je maar wil, dat heeft niets met censuur te maken. De vraag is eerder, kiest politics.be er bewust voor de andere partijen niet te ventileren op hun facebookstek? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=117819
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dit forum is allesbehalve een SPa forum.
Ik vermoed dat het aanbod gewoon nog wat schaars is.
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Steben : 26 mei 2010 om 07:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik zeg ook helemaal niet dat dit een rood forum is, ik wil gewoon aanklagen dat, mochten er bezoekers op de facebookstek komen, die het forum niet kennen, zullen denken dat het een spa-forum is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Je bent dus zelf de opstarter van deze draad, dus probeer eens precies te vertellen wat je bedoelt. Behalve een forum is er ook het "magazine" gedeelte van Politics.be en daar komen zowat alle mogelijke politieke overtuigingen aan bod o.a. mbt tot gerecenseerde boeken en dergelijke. Nu kan het best zijn dat het geeërd lid van de faceboelgroep nog niet meer filmpjes onder handen kreeg om op die groep te plaatsen. Momenteel is het zowat "all hands on deck" bij politics.be om alle verkiezingsnieuws van ALLE politieke partijen een beetje deftig op de afdeling "Verkiezingen" gezet te krijgen. Je moet een onderscheid maken tussen het faceboekgedoe en de eigenlijke site van politics en het forum... Het ene is meer journalistiek, het andere is meer publiek, faceboel is een beetje vanalles.. Wat politics beoogt is "anders" zijn dan de gebruikelijke politieke propaganda of de gebruikelijke "mediabeïnvloeding" door zo open mogelijk te zijn en door uitsluitend met niet gesubsidieërde vrijwilligers te werken. Het spreekt vanzelf dat allerhande berichten een "kleur" hebben - politics.be is niet meer dan een beschikbaar kanaal om zonder enige censuur (behalve de wettelijke voorschriften) ruimte te bieden voor alle meningen....
![]() |
![]() |
#10 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Naar mijn ervaring,komen hier bij Politics alle meningen aan bod. En als je de links opent van die forummers, die ze er soms bijzetten, vind je er ook van alle kleuren.Zie niet in,waar het probleem is,sorry hoor, plakker. ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Denk je nu werkelijk dat Franstalige Facebookers veel naar het Politics.be forum ,dat Nederlandstalig is(enkele kleine uitzonderingen niet te na gesproken) zullen afzakken??? ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door an1958 : 3 juli 2010 om 19:56. |
|
![]() |
![]() |