![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20121015_138
Tijdens het debat is de uitzending gestaakt, zal er te hevig aan toe gaan denk ik . De Wever reageerde door te stellen dat zijn programma niet veranderd is sinds het kartel met CD&V en toen zag CD&V daar geen graten in. 'En weer gebruiken zij hun tijd om uit te leggen wat ik wil. Ik doe dat liever zelf.' Even later ging het scherm een minuut of twee op zwart. Niemand aanwezig geweest met een smartphone die alles opgenomen heeft ? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Partijlid
|
![]() Ik heb de indruk dat ze in de studio niet het probleem hadden, maar wel ergens bij het doorsturen van de beelden. Toen het debat terug op het scherm was, was de discussie nog volop aan de gang.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() Zouden ze een 'mute' knop hebben voor het geval er nagels met koppen worden geslagen ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Spijtig.
Nu gingen wij eindelijk eens horen wat het programma van de N-VA is maar weer niks. Toen het beeld terug kwam speelde Bart De Wever opnieuw zijn plaat op die bleef hangen.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom moet u dat 'horen'? Het partijprogramma staat al heel lang online te lezen. Daar wordt over geen enkele wijze geheimzinnig over gedaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu afwachten tot het voorjaar van 2014 zeker ? .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is Bart De Wever nu een separatist of niet ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De kiezer zijn plaat blijft niet hangen. De kiezer stemt altijd voor de goei, tenzij hij geen stem uitbrengt.
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Sorry hoor Jan...maar alhoewel Vive een Belgicist is en ik een separatist zou ik toch graag een antwoord hebben op deze doodsimpele en ongemeen belangrijke vraag...
Het antwoord is ofwel ja ofwel neen. Een beetje separatist bstaat evenmin als een beetje zwanger. Verder dan "ik heb die vraag al honderdduizend keer gehad" en "hat antwoord is al tien jaar dezelfde" is Bart De Wever nog nooit gekomen hoor... Ben ik verkeerd of heeft Bart De Wever ooit eens gezegd: "wij zijn geen separatisten"?...of is dat een wild verhaal dat rondgaat?...
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() De VRT heeft er een potje van gemaakt met de doorstraling van de beelden. Vaak freezen beelden of valt alles uit, gewoon omdat materiaal aangekocht werd dat daartoe amper geëigend is.
Toen alles nog analoog verliep, had je zo'n nonsense niet trouwens of amper, tenzij de mixer of regie lagen "te slapen" of er ernstige haperingen waren. Ik ben de eerste om de media aan het gat te gaan , maar ik zie hier weinig kwaad opzet hoor, behalve kutcomputers met kutstreken.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij wil het waarschijnlijk ook niet niet zeggen, niet het ene en niet het andere, kwestie van geen enkele kiezer tegen de borst te stoten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het was een van de weinige keren dat BDW in de problemen kwam toen Beke hem confronteerde met dat verkiezingspamflet om lid te worden van N-VA waarin duidelijk staat dat N-VA naar een onafhankelijk Vlaanderen streeft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
![]() Citaat:
Ik denk dat er weinig discussie mogelijk is over de betekenis van deze zin. Citaat:
Citaat:
Al dat geleuter over confederalisme is voor hem masker, een tussenstap tot het uiteindelijke doel: een onafhankelijk Vlaanderen om macht te krijgen en te houden. Macht die ze in een Belgische staat nooit gaan hebben. Er is voor mij één probleem: dat machtspelletje kost de bevolking veel geld. Want draai en keer het zoals je wil. Drie/vier regeringen met hun administratie zijn veel duurder dan één. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
de eerste stap is een confederalisme of ver doorgedreven federalisme, als de N-VA nadien nog genoeg stemmen haalt, zal dit verder en verder evolueren naar een onafhankelijk Vlaanderen binnen een verenigd Europa. stap voor stap, dat is in alles een goede leidraad.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Dat BDW een broekschijter is kan ik enkel beamen, een klaarkijkende politicus verspeelt zijn tijd niet in het (nogmaals) opwarmen van een lijk maar kiest resoluut voor onafhankelijkheid
![]() Laatst gewijzigd door rookie : 17 oktober 2012 om 09:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
|
![]() Citaat:
Dat er meerdere regeringen zijn is te danken aan separatisten zoals BDW. Gij kunt toch tellen? Eén Vlaamse regering is pas beterkoop voor de Vlaming als het loon voor die Vlaamse regeerders, en hun ambtenaren lager is dan volgens het bevolkingsaantal (=bijdragers-belastingbetalers) lager zou moeten zijn. DWZ dat politici en ambtenaren hun loon ongeveer zou moeten halveren in een onafhankelijk Vlaanderen. EN gij gelooft dat? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
DE waalse, brusselse en federale regering bestaan al etterlijke jaren langer. zij komen voort uit het feit dat de franstaligen GEEN tweetalig land wilden enzo de taalgrens instelden(die overigens enkel geldt voor de Vlamingen) gij kent toch geschiedenis ??? Citaat:
Jij kunt toch tellen ?? 1 regering met zijn hofhouding of 4 regeringen met hun hofhouding wat komt best overeen met het vette ? ![]()
![]() Laatst gewijzigd door rookie : 17 oktober 2012 om 09:28. |
||
![]() |
![]() |