![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 | |
|
Banneling
|
Zeer goed nieuws vind ik dat. Het is te zeggen, als er niet opnieuw grijze zones merkbaar zullen zijn te vinden zijn in die nieuwe regelgeving. Zonder uitzondering gaat reclame linea recta naar de prullenmand. Ik ben ervan overuigd dat ik niet de enige ben die dat doe. Het is een maat voor niets.
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dank voor de link, hier heb ik ook interesse in.
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Mercikes voor deze info , Toppie
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wat kunnen we daar aan doen?
|
|
|
|
#5 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
We krijgen dagelijks ook op TV ongevraagde reclame.
Wat kunnen we daar aan doen? Tv wegsmijten?
|
|
|
#6 |
|
Provinciaal Statenlid
|
En bij wie moet er klacht ingediend worden bij een overtreding? De politie? Laat me niet lachen, de stapel geseponeerde klachten zal enkel groter worden.
|
|
|
#7 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het gaat over gepersonaliseerde brieven. Het bedrijf moet daar "een postzegel" voor betalen. In de hoop door de publiciteit jou te verleiden als potentiële klant. Waarom zouden ze, met die wetgeving als hete adem in de nek, weigeren om een schrapping uit te voeren in hun adressenbestand ? Niet gepersonaliseerde reclame is ook al geen probleem meer: de postbode is niet verplicht ze in je bus te steken. Tijdens het bussen voor verkiezingspropaganda merkte ik een aantal brievenbussen op met een bijkomend tijdelijk boodschapje: "geen verkiezingsreclame aub". Beschouw dit als een tip. Want verkiezingsdrukwerk is geen reclame, het is politieke en democratische informatie .... Verzendingen per mail, is wat anders. Daar moet het bedrijf, vaak in het buitenland, geen poot voor uitsteken en geen cent voor betalen ... Maar spam-filters zijn ook uitgevonden om gebruikt te worden. En één druk op de delete-toets is voor mij heel rap uitgevoerd. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
- een marktprijs betalen voor iets interessants van uitzending, zonder reclame - een marktprijs betalen voor hetzelfde, maar met reclame ? Wat ik ambetanter vind: ik betaal zonder te vragen mee aan een staatszender die ik niet wil hebben. De staat organiseert toch ook geen dagblad om concurrentie aan te gaan met het nieuwsblad of het laagste nieuws; ook geen weekblad om concurrentie aan te gaan met Dag Allemaal of Story (of godbetert humo), of een tijdschrift voor informatica, voor auto/moto, .... .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Alleen door massaal coca-cola te drinken kan coca-cola zich dure reclame blijven veroorloven. Ik vermijd welbewust om producten te kopen van producenten die mijn leven vergallen met ongevraagde reclame. Er zijn andere dranken, snoep, voedingswaren, tandpasta's, creme's enz. die een pak goedkoper zijn, en die vaak zelfs van dezelfde producent komen....(Leo/Olé. Ovidias pralines/Belgische schocolade) Maar ook Vande Moortele olie, bierproducenten enz... verkopen hun producten aan goedkope supermarkten onder een andere naam. Zelfs wijnproducenten gebruiken verschillende etiketten voor identiek dezelfde wijn. Jullie geloven toch zélf niet dat Colruyt overal eigen fabrieken heeft die uitsluitend onder de naam "Everytime" produceren? Goedkope supermarktketens bedingen lagere prijzen omdat ze grote hoeveelheden afnemen, maar producenten van de duurdere merken willen niet geassocieerd worden met een goedkope supermarkt. Daarom zitten er wél nog individueel verpakte Ovidias pralines in een doos uit de koeling, maar staat er niet (meer) "Ovidias" op, maar "Belgische pralines". Ter vergelijking. Onder de naam Ovidias kost 500 gram pralines plus minus 10 euro. In de Aldi kost 500gram Ovidias pralines 4.99 euro. De helft dus. De pralines zijn nochtans identiek dezelfde.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 5 mei 2015 om 06:55. |
|
|
|
|