![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() Een links - rechts regering die illegale migratie en de daaruit volgende verloedering en afbrokkeling van de maatschappij daadkrachtig aanpakt.
https://www.msn.com/nl-be/nieuws/pol...out&li=BBqiQ9V
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#3 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat ze gelijk heeft en dat ze stemmen wint zegt dat de bevolking volledig achter haar staat.
Enfin, als het hier niet meer te harden is hier kunnen we alvast naar Denemarken, lijkt me nog een goed alternatief.
![]() |
#5 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dan kunnen wij misschien om te beginnen de kinderbijslag afschaffen en andere voordelen, zodat zij het hier ook voor bekeken houden.
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 3 juni 2021 om 18:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Weet je met vele van die mensen heb ik te doen, zeker met de kinderen. Maar zoals met een schip als het afgeladen vol zit en je wil er nog steeds meer op laden gaat het zinken en dat gaat dan heel vlug.. Daar wordt "niemand" beter van.
![]() |
![]() |
#7 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat mag dan niet gelden voor Rwandezen, die moeten gratis terug anders maken ze er weer een handeltje van. Hier stoppen met betoelagen en verpampelen zal ook al helpen.
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eindelijk.
Het is al zo vaak gezegd: opvang zo dicht mogelijk bij het land van oorsprong, maar waar het veilig is. En de ontwikkelingshulp voor veilige en democratische landen liefst opdrijven. Het moet winstgevend zijn voor die twijfelachtige regimes om te opteren voor democratie en veiligheid. Zodat er vanuit die landen tenminste geen economische en geen politieke asieluitstroom komt.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Denemarken stopt de immigranteninvasie
Danemark : Stop aux réfugiés Uiteindelijk één van de Europese landen dat het lef heeft om de 'koe' bij de horens te vatten? En kijk het komt zelfs uit centrum-linkse hoek. Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 5 juni 2021 om 16:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kan daar maar 1 ding op vinden en dat is: durven de andere landen die de EU 'rijk' is er wel in meestappen of doen ze het gewoon verder in hun broek? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() Dat is geen antwoord op mijn vraag. Of er nu één of meer landen meestappen in de EU, als er geen land buiten de EU gevonden wordt, blijft het blabla.
|
![]() |
![]() |