Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 3 juni 2021, 08:18   #1
Blue Sky
Europees Commissaris

Standaard Denemarken gaat opvang asielzoekers uitbesteden aan Rwanda

Een links - rechts regering die illegale migratie en de daaruit volgende verloedering en afbrokkeling van de maatschappij daadkrachtig aanpakt.

https://www.msn.com/nl-be/nieuws/pol...out&li=BBqiQ9V
Oud 3 juni 2021, 17:29   #2
Vlad
Secretaris-Generaal VN

Vlad's schermafbeelding

Standaard

Europa doet het beter

In de meltingpot gaat alles kapot.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2021, 17:38   #3
DucDEnghien
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blue Sky Bekijk bericht
Een links - rechts regering die illegale migratie en de daaruit volgende verloedering en afbrokkeling van de maatschappij daadkrachtig aanpakt.

https://www.msn.com/nl-be/nieuws/pol...out&li=BBqiQ9V
Rwanda heeft nog niet getekend en moet de prijs per persoon nog bepalen en communiceren.
DucDEnghien is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2021, 18:12   #4
lamenielachen
Eur. Commissievoorzitter

lamenielachen's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar lamenielachen
Standaard

Dat ze gelijk heeft en dat ze stemmen wint zegt dat de bevolking volledig achter haar staat.
Enfin, als het hier niet meer te harden is hier kunnen we alvast naar Denemarken, lijkt me nog een goed alternatief.
Oud 3 juni 2021, 18:45   #5
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lamenielachen Bekijk bericht
Dat ze gelijk heeft en dat ze stemmen wint zegt dat de bevolking volledig achter haar staat.
Enfin, als het hier niet meer te harden is hier kunnen we alvast naar Denemarken, lijkt me nog een goed alternatief.
Nu zullen ze uit Denemarken 'vluchten' en natuurlijk in onze richting.

Dan kunnen wij misschien om te beginnen de kinderbijslag afschaffen en andere voordelen, zodat zij het hier ook voor bekeken houden.

Laatst gewijzigd door Lukkas : 3 juni 2021 om 18:46.
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2021, 19:58   #6
lamenielachen
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Nu zullen ze uit Denemarken 'vluchten' en natuurlijk in onze richting.

Dan kunnen wij misschien om te beginnen de kinderbijslag afschaffen en andere voordelen, zodat zij het hier ook voor bekeken houden.

Weet je met vele van die mensen heb ik te doen, zeker met de kinderen.
Maar zoals met een schip als het afgeladen vol zit en je wil er nog steeds meer op laden gaat het zinken en dat gaat dan heel vlug..

Daar wordt "niemand" beter van.
Oud 3 juni 2021, 20:05   #7
lamenielachen
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien Bekijk bericht
Rwanda heeft nog niet getekend en moet de prijs per persoon nog bepalen en communiceren.

Dat mag dan niet gelden voor Rwandezen, die moeten gratis terug anders maken ze er weer een handeltje van.
Hier stoppen met betoelagen en verpampelen zal ook al helpen.
Oud 3 juni 2021, 20:27   #8
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Eindelijk.
Het is al zo vaak gezegd: opvang zo dicht mogelijk bij het land van oorsprong, maar waar het veilig is.

En de ontwikkelingshulp voor veilige en democratische landen liefst opdrijven. Het moet winstgevend zijn voor die twijfelachtige regimes om te opteren voor democratie en veiligheid. Zodat er vanuit die landen tenminste geen economische en geen politieke asieluitstroom komt.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2021, 16:27   #9
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Denemarken stopt de immigranteninvasie

Danemark : Stop aux réfugiés

Uiteindelijk één van de Europese landen dat het lef heeft om de 'koe' bij de horens te vatten?

En kijk het komt zelfs uit centrum-linkse hoek.

Citaat:
De centrum-linkse regering in Kopenhagen heeft stappen ondernomen om een van de meest restrictieve migratiebeleidsmaatregelen in Europa ten uitvoer te leggen.

Na decennia van zelfingenomen immigratiebeleid heeft Denemarken besloten er een eind aan te maken. Het land wil niet nog meer immigranten, er zijn te veel moeilijkheden. Daarom werd op 3 juni een wet aangenomen die het mogelijk maakt centra voor asielzoekers te openen in landen buiten de EU. De wet is aangenomen met 70 tegen 24 stemmen.
Een woord van dank is op zijn plaats naar DeepL (vertalen maar ...) toe want ik zou liegen mocht ik schrijven dat mijn talenkennis zo groot is ...

Laatst gewijzigd door Universalia : 5 juni 2021 om 16:32.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2021, 17:27   #10
DucDEnghien

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Denemarken stopt de immigranteninvasie

Danemark : Stop aux réfugiés

Uiteindelijk één van de Europese landen dat het lef heeft om de 'koe' bij de horens te vatten?

En kijk het komt zelfs uit centrum-linkse hoek.

Een woord van dank is op zijn plaats naar DeepL (vertalen maar ...) toe want ik zou liegen mocht ik schrijven dat mijn talenkennis zo groot is ...
Met hoeveel landen die hierin meestappen hebben ze al een akkoord gesloten? Anders blijft het blabla.
Oud 5 juni 2021, 17:33   #11
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien Bekijk bericht
Met hoeveel landen die hierin meestappen hebben ze al een akkoord gesloten? Anders blijft het blabla.
Een terechte vraag.

Ik kan daar maar 1 ding op vinden en dat is: durven de andere landen die de EU 'rijk' is er wel in meestappen of doen ze het gewoon verder in hun broek?
Oud 5 juni 2021, 17:35   #12
DucDEnghien

Standaard

Dat is geen antwoord op mijn vraag. Of er nu één of meer landen meestappen in de EU, als er geen land buiten de EU gevonden wordt, blijft het blabla.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be