![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Minister
|
![]() Wie gisteren Johan Vande Lanotte heeft horen spreken in Ter Zake kon zich weer eens vergewissen van de problemen waar we voor staan.
Hij zei dat Belgie een enorme pensioenreserve heeft,namenlijk een "eigen huis".Het ging erover dat 70% van de Belgen een eigen huis bezit en dat dit een zekerheid is voor een goed pensioen. Oke,ik kan daar wel mee akkoord gaan.Wie een eigen huis bezit en dit heeft betaald tegen zijn pensioenleeftijd is vrij van afbetaling of huur. Maar hoe zit het met de jeugd beste Johan??Door de slechte economische toestand in ons land en het uit de pan rijzen van de vastgoedprijzen kunnen wij geen eigen huis meer bemachtigen. Zitten wij dan tegen de tijd dat we van onze oude dag kunnen genieten op droog zaad?Zit de jeugd die op het moment werk heeft dan voor Piet Snot RSZ te betalen? Wanneer gaat u eens eerlijk zijn en toegeven dat het zaakje onbetaalbaar wordt![edit] [size=1]Edit:[/size]
Al het zichtbare is verbonden met het onzichtbare; het hoorbare met het onhoorbare; het tastbare met het ontastbare; en, misschien , het denkbare met het ondenkbare. Novalis Laatst gewijzigd door Grellig : 15 juni 2005 om 18:39. |
||
![]() |
![]() |
#2 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#3 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En op sociaal heb ik dan weer geen recht,verdien te veel.
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Neje, voor mij buitenland als ik werk en mijn eigen pensioen bijeen sparen. Zit ik ten minste zeker..... |
|
![]() |
![]() |
#5 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#6 | |
|
![]() Citaat:
In de rest van de wereld waar ge meer kunt verdienen geraakt ge amper binnen. Kwestie van u wat voor te bereiden ![]()
![]() |
#7 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik schat 1000€ per maand.
![]() |
#8 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Wat als de babyboomers op pensioen gaan en allemaal een appartement kopen aan de Middelandse zee? Een echte ramp voor België dat zich blauw mag betalen aan pensioenen terwijl alles verteerd wordt aan Sangria's en servesa
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Vriendin van mij werkt er nu (freshly graduated....). |
|
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dan moet de staat niet meer dokken.... |
|
![]() |
![]() |
#11 | |||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door genehunter : 15 juni 2005 om 19:29. |
|||||
![]() |
![]() |
#12 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#13 | ||
Minister-President
|
![]() probeer al jongere maar eens een lening van 150 000 euro vast te krijgen en dit is dan nog onvoldoende voor wie een huis wil bouwen[edit]
[size=1]Edit:[/size]
La causa nostra:Mani pulite Laatst gewijzigd door maarte : 15 juni 2005 om 19:59. |
||
![]() |
![]() |
#14 |
Minister-President
|
![]() mensen die bij de banken al een geloofwaardig krediet hebben opgebouwd kunnen aan 3.1% lenen op tien jaar, als jongere kun je dit eenvoudigweg niet afdwingen
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gigantisch bedrag om te lenen.....gewoon niet te doen. |
|
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wij zitten in dat schuitje, het is NIET aan te raden. Echt niet......begin er zo vroeg mogelijk mee dat ge later er niet mee zit ! Tis dan echt kinkloppen hoor.... |
|
![]() |
![]() |
#18 |
Gouverneur
|
![]() Ik heb de stellige indruk dat er heden ten dage veel wordt gekinklopt...
Naar buiten toe is het allemaal niet zo zichtbaar, maar toch. En als de energieprijzen zo hoog blijven naar de winter toe gaan we nog wat meemaken vrees ik.... |
![]() |
![]() |
#19 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wel aan diegenen die er voor betaald hebben!
![]() |
#20 | |
|
![]() Citaat:
Hier is uw tabelletje. Ge zit er niet ver naast met 1000 per maand. 1000 per maand, met een gezin van twee personen, zo onoverkomelijk is dat niet. Vooral niet omdat die 1000 elk jaar minder zwaar worden (door inflatie). De eerste paar jaar van uw lening zijn misschien zwaar, daarna is het een lachertje.