![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() ![]() Het is hier waarschijnlijk wel al eens vermeld, maar dit werd me onlangs onder ogen geschoven. Om de indruk dat er voldoende volk was bij een koninklijk bezoek aan Brakel, werd een fotootje 'aangepast'... blijkt Paola er toch wel twee keer op te staan! Het is flauw, ik weet het, maar de ironie van het hele gebeuren is me toch wel duidelijk... (Overigens, als de foto van naderbij bekijkt, en vooral op de oriëntatie van het publiek let, dan moet je toegeven dat het bijzonder amateuristisch gedaan is).
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat. Laatst gewijzigd door ossaert : 11 april 2006 om 09:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kijk eens op de grond tussen 'hem' en 'haar' in. Het lijkt wel alsof het koningspaar een tricolore 'kindervlaggetje' aan het vertrappelen is.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie ook de oorspronkelijke Belgische vlag met horizontale banen.
![]()
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#7 |
Minister
|
![]() Waarschijnlijk staat paola er nog een derde keer op.
![]() Volgens mij hebben ze alle mensen die langst het parcours stonden bijeengepakt en er dan twee fotos van gepakt om de indruk van een mensenmassa op te wekken. Waarschijnlijk stond er niemand mochten de schoolkinderen niet verplicht geweest zijn naar die zever te gaan kijken. ![]() Laatst gewijzigd door vercetti : 11 april 2006 om 11:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar voor de rest is er idd alleen de koninklijke familie, de schoolkinderen, politici, bodyguerds en politie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Hilarisch gewoon ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik snap het toch niet goed hoor, welke krant is er nu zo achterlijk om zo'n foto te publiceren? Zelfs het kleinste kind ziet dat er iets niet klopt (Paola die uitdrukkelijk 2x aanwezig is, de cameraploegen, de oriëntatie van het publiek).
Ik durf ervoor wedden dat dit zo'n foto was in een rubriek "zoek de fout". ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zijne Doorluchtigheid Hans I le Grand denkt daar toch anders over! Als zelfs het kleinste kind dit ziet, maar de doorluchtige Voorzitter-Leider niet... Wat moeten we dan denken over die opperbubbel Hans I?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Partijlid
|
![]() N�*emand ziet weer de echte reden...
ze hebben uit de vorige bezoeken geleerd dat er véél teveel volk is om ze met twee mensen allemaal een handje te geven. Vandaar: meerdere paola's. én zo zijn ze beschermd tegen VlaamSSche moordaanslagen. ( ![]() Laatst gewijzigd door amydal : 11 april 2006 om 18:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens mij kwam Patriot ermee voor de pinnen maar zei hij er niet bij wie deze foto maakte of in welke krant hij gepubliceerd werd. Kijk maar: Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=49510 Jij noemt dit 'te belachelijk voor woorden' maar voor Patriot was het bittere ernst. Je hoeft niet te vragen hoe erg het met het koningshuis gesteld is als er al vervalste foto' s moeten worden bijgehaald om de populariteit van de monarchie te kunnen 'bewijzen'.
![]() |
![]() |
#17 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb er geen flauw idee van...
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik dacht dat hier ergens stond dat het uit 'De Beiaard' kwam en dat zou een lokaal blaadje in Brakel of omstreken zijn...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Minister
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=48289 Eén of andere bubbelnar heeft daarna de foto overgenomen om aan te tonen dat een bezoek van Bert Bibber veel volk trekt. Wat best grappig was... ![]()
![]() |