Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Staatsinrichting
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting.

Antwoord

Discussietools
Oud 11 april 2006, 09:27   #1
ossaert
Minister-President

ossaert's schermafbeelding

Standaard Paola gekloond...

Het is hier waarschijnlijk wel al eens vermeld, maar dit werd me onlangs onder ogen geschoven. Om de indruk dat er voldoende volk was bij een koninklijk bezoek aan Brakel, werd een fotootje 'aangepast'... blijkt Paola er toch wel twee keer op te staan! Het is flauw, ik weet het, maar de ironie van het hele gebeuren is me toch wel duidelijk...

(Overigens, als de foto van naderbij bekijkt, en vooral op de oriëntatie van het publiek let, dan moet je toegeven dat het bijzonder amateuristisch gedaan is).
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat.

Laatst gewijzigd door ossaert : 11 april 2006 om 09:28.
ossaert is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2006, 09:39   #2
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

http://forum.politics.be/showthread.php?t=48289 en http://forum.politics.be/showthread.php?t=49510

Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2006, 09:50   #3
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Kijk eens op de grond tussen 'hem' en 'haar' in. Het lijkt wel alsof het koningspaar een tricolore 'kindervlaggetje' aan het vertrappelen is.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2006, 09:53   #4
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN

Derk de Tweede's schermafbeelding

Standaard

Ik zie ook de oorspronkelijke Belgische vlag met horizontale banen.
Oud 11 april 2006, 10:05   #5
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Kijk eens op de grond tussen 'hem' en 'haar' in. Het lijkt wel alsof het koningspaar een tricolore 'kindervlaggetje' aan het vertrappelen is.
Nee nee, den Berre is gewoon op zijn tricolore sokken afgekomen.
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2006, 10:32   #6
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ossaert Bekijk bericht

Het is hier waarschijnlijk wel al eens vermeld, maar dit werd me onlangs onder ogen geschoven. Om de indruk dat er voldoende volk was bij een koninklijk bezoek aan Brakel, werd een fotootje 'aangepast'... blijkt Paola er toch wel twee keer op te staan! Het is flauw, ik weet het, maar de ironie van het hele gebeuren is me toch wel duidelijk...

(Overigens, als de foto van naderbij bekijkt, en vooral op de oriëntatie van het publiek let, dan moet je toegeven dat het bijzonder amateuristisch gedaan is).
Alle middelen zijn dan ook goed voor de bubbels om de vermeende populariteit van de monarchie op te krikken. Dit terwijl zelfs de vervalsing slechts het volslagen gebrek aan interesse van de 'massa' aanwezigen aantoont. De meerderheid bekijkt de Saksen Coburgs niet eens. Dit terwijl het koninklijke koppel zich onledig houdt met onschuldige handjes te schudden van een paar klassen opgetrommelde schoolkinderen. De énige bekende politicus die mee op de foto prijkt is dan nog royalist nummer 1 en organisator van het (mislukte)koninklijke circus, Herman De Croo.
Oud 11 april 2006, 11:46   #7
vercetti
Minister

vercetti's schermafbeelding

Standaard

Waarschijnlijk staat paola er nog een derde keer op.

Volgens mij hebben ze alle mensen die langst het parcours stonden bijeengepakt en er dan twee fotos van gepakt om de indruk van een mensenmassa op te wekken. Waarschijnlijk stond er niemand mochten de schoolkinderen niet verplicht geweest zijn naar die zever te gaan kijken.

Laatst gewijzigd door vercetti : 11 april 2006 om 11:50.
vercetti is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2006, 12:06   #8
Jaani_Dushman
Secretaris-Generaal VN

Jaani_Dushman's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vercetti Bekijk bericht
Waarschijnlijk stond er niemand mochten de schoolkinderen niet verplicht geweest zijn naar die zever te gaan kijken.
Neenee. Achter de koning en de koningin staan drie bodyguards. Daarachter staat nog een gepensioneerde. Die lijkt me uit vrije wil gekomen te zijn.
Maar voor de rest is er idd alleen de koninklijke familie, de schoolkinderen, politici, bodyguerds en politie.
Jaani_Dushman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2006, 13:00   #9
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:

Hilarisch gewoon !

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2006, 15:46   #10
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Kim Stuur een bericht via Skype™ naar Kim
Standaard

Ik snap het toch niet goed hoor, welke krant is er nu zo achterlijk om zo'n foto te publiceren? Zelfs het kleinste kind ziet dat er iets niet klopt (Paola die uitdrukkelijk 2x aanwezig is, de cameraploegen, de oriëntatie van het publiek).

Ik durf ervoor wedden dat dit zo'n foto was in een rubriek "zoek de fout". Dit is toch al te belachelijk voor woorden!
Kim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2006, 16:04   #11
Mitgard
Banneling

Mitgard's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht

Hilarisch gewoon !
kijk hem eens over vloer rollen en wild met z'n rechterhand tegen z'n linkervoetzool slaan om zoveel pret, onze kleine jan.

hém moet je een goede grap maar 1 keer uitleggen hoor.
Mitgard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2006, 16:14   #12
Tantist
Perm. Vertegenwoordiger VN

Stuur een bericht via MSN naar Tantist
Standaard

Citaat:

En het ergste is dat een belgicist er zelf mee afgekomen is. Over zichzelf in de voet schieten gesproken...
Oud 11 april 2006, 17:43   #13
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vercetti Bekijk bericht
Volgens mij hebben ze alle mensen die langst het parcours stonden bijeengepakt en er dan twee fotos van gepakt om de indruk van een mensenmassa op te wekken. Waarschijnlijk stond er niemand mochten de schoolkinderen niet verplicht geweest zijn naar die zever te gaan kijken.

Heeft er trouwens al iemand naar de redactie van die krant geschreven? Heeft iemand het adres?
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2006, 17:45   #14
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Bekijk bericht
Ik snap het toch niet goed hoor, welke krant is er nu zo achterlijk om zo'n foto te publiceren? Zelfs het kleinste kind ziet dat er iets niet klopt (Paola die uitdrukkelijk 2x aanwezig is, de cameraploegen, de oriëntatie van het publiek).
Zijne Doorluchtigheid Hans I le Grand denkt daar toch anders over! Als zelfs het kleinste kind dit ziet, maar de doorluchtige Voorzitter-Leider niet... Wat moeten we dan denken over die opperbubbel Hans I?
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2006, 18:56   #15
amydal
Partijlid

Standaard

N�*emand ziet weer de echte reden...

ze hebben uit de vorige bezoeken geleerd dat er véél teveel volk is om ze met twee mensen allemaal een handje te geven. Vandaar: meerdere paola's.

én zo zijn ze beschermd tegen VlaamSSche moordaanslagen. ()

Laatst gewijzigd door amydal : 11 april 2006 om 18:57.
amydal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2006, 19:00   #16
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Ik durf ervoor wedden dat dit zo'n foto was in een rubriek "zoek de fout". Dit is toch al te belachelijk voor woorden!
Weten we dan al uit welke krant deze foto komt?

Volgens mij kwam Patriot ermee voor de pinnen maar zei hij er niet bij wie deze foto maakte of in welke krant hij gepubliceerd werd.

Kijk maar:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot
Massale opkomst voor Koninklijk Bezoek!

Deze foto werd genomen in Brakel, waar de Koning en de Koningin zeer warm werden onthaald door de plaatselijke bevolking. Zoals u kunt zien op de foto was er massaal veel volk op de been, en de masaal opgekomen monarchisten droegen uiteraard ook België een warm hart toe!

Een geslaagd bezoek, en chapeau voor de eerste Burger voor de organisatie ervan!

Leve de Koning, Leve de Koning!

http://forum.politics.be/showthread.php?t=49510

Jij noemt dit 'te belachelijk voor woorden' maar voor Patriot was het bittere ernst.
Je hoeft niet te vragen hoe erg het met het koningshuis gesteld is als er al vervalste foto' s moeten worden bijgehaald om de populariteit van de monarchie te kunnen 'bewijzen'.
Oud 11 april 2006, 19:56   #17
vercetti
Minister

vercetti's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Volgens mij kwam Patriot ermee voor de pinnen maar zei hij er niet bij wie deze foto maakte of in welke krant hij gepubliceerd werd.

Kijk maar:

http://forum.politics.be/showthread.php?t=49510

Jij noemt dit 'te belachelijk voor woorden' maar voor Patriot was het bittere ernst.
Je hoeft niet te vragen hoe erg het met het koningshuis gesteld is als er al vervalste foto' s moeten worden bijgehaald om de populariteit van de monarchie te kunnen 'bewijzen'.
Het was dan nog een schooldag.
Wij zijn dus eigenlijk de enige originele flaminganten.

vercetti is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2006, 20:25   #18
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Kim Stuur een bericht via Skype™ naar Kim
Standaard

Citaat:
Ik heb er geen flauw idee van...
Kim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2006, 20:42   #19
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Ik heb er geen flauw idee van...
Ik dacht dat hier ergens stond dat het uit 'De Beiaard' kwam en dat zou een lokaal blaadje in Brakel of omstreken zijn...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2006, 21:33   #20
Weisse Wolf
Minister

Weisse Wolf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tantist Bekijk bericht
En het ergste is dat een belgicist er zelf mee afgekomen is. Over zichzelf in de voet schieten gesproken...
Niet dat ze er niet tot in staat zijn maar ik was diegene die de foto hier plaatste.
http://forum.politics.be/showthread.php?t=48289

Eén of andere bubbelnar heeft daarna de foto overgenomen om aan te tonen dat een bezoek van Bert Bibber veel volk trekt. Wat best grappig was...

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:11.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be