![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Nu blijft de vraag hoe je zoiets moet oplossen, gezien Iran de Europese diplomatie en de internationale druk gewoon naast zich neerlegt. Moeten we dit gewoon zijn beloop laten gaan en een moslim-land met achterlijke gekken aan het stuur atoomwapens laten bouwen? Ik vrees dat een militaire interventie zowiezo niet meer kan worden uitgesloten. En deze keer moeten de Amerikanen het niet gaan oplossen, eerder China, Rusland en de Europese verwende kinderen ( Frankrijk, Duitlsand, België, ... ). Laatst gewijzigd door Antoon : 16 februari 2006 om 11:42. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat ze natuurlijk nooit gaan doen vanwege het gezaag en gezeur van politiek correct links en hun moslimvriendjes...
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zal per ongeluk ginder in Natanz een ongeval gebeuren, die toch wel toevallig heel die opwerkingsfabriek in lichterlaaie zet zeker, ...
Ik bedoel maar accidents happen niet, ? Er zitten daar genoeg seals en special forces in Irak en Israël, en hoogtswaarschijnlijk zijn ze daar zelf al geïnfiltreerd op een of andere manier en weten ze perfect, wat ze moeten opblazen of welke wetenschapper en een auto of vliegtuigongeluk moet overkomen, ... Het moet niet altijd met grof oorlogsgeweld vanuit de lucht worden opgelost. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Maar idd, het hoeft niet allemaal met grof geweld te gebeuren. If you do things right, people won´t be sure you have done anything at all (Futurama, Bender = God)
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo is, dat, ...
een kortsluitinkje hier of daar, en met een beetje sjans en wat gemanipuleer, fakelt heel het zaakje af, een kettingreactie starten is nog beter, zo een soort van Tsjernobiel II , Of als ze de hoofdwetenschappers naar een of andere meeting transporteren met een auto of helicopter bv, oeps, ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
|
![]() Citaat:
Verwijzing naar: [12] Dafina Linzer, “Iran Is Judged 10 Years From Nuclear Bomb U.S. Intelligence Review Contrasts With Administration Statements,” Washington Post, August 2, 2005; Page A01 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aan Herr Flick & LeMmOnN : 100% akkoord met jullie.
En plezant gebracht. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Schepen
|
![]() Ik stel me even de vraag bij het woord 'geheim'. Iedereen heeft het over de verrijking van uranium, heel de wereld probeert druk te zetten om Iran buiten het atoomclubje te houden,... Echt geheim noem ik dat niet meer
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Fijn, ze hebben al genoeg hooi op hun vork genomen. Maar dan wil ik toch actie zien vanwege "de verwende kinderen" (zie boven). Naar mijn mening zal dat gewoon op niks uitdraaien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() Tis niet omdat nen omhooggevallen tist (aka minister buza frankrijk) zegt dat het zo is, dat het zo is. Bush zei ook dat er in Irak wmd's zaten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hier neem ik liever het zekere voor het onzekere : de boodschap is alles in het werk stellen om ze niet aan het werk te laten om zelfs maar potentieel te kunnen gaan onderzoeken of ze een atoomwapen kunnen vervaardigen. En hiervoor zijn alle middelen toegelaten, niets mag worden uitgesloten. Je hebt daar immers te maken met volkszotten en irrationele koppen die de macht hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja en dan? Alle landen die Iran direct bedreigen, hebben kernwapens.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() Ja inderdaad. Er zijn zoveel landen met kernwapens. Zelfs landen met een Texaanse dorpsidioot als president.
|
![]() |
![]() |