Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Schietpartij Antwerpen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Schietpartij Antwerpen Actueel forum naar aanleiding van de moordaanslagen in Antwerpen van 11 mei 2006.

Discussietools
Oud 13 mei 2006, 14:35   #1
Fille van de Foor
Gouverneur

Fille van de Foor's schermafbeelding

Standaard De Vlaming en zijn genen

Wanneer we de talloze postings in verband met de schietpartij in Antwerpen naast deze rond de MP3 moord naast elkaar plaatsen, kunnen we maar tot één conclusie komen: Het genetisch materiaal van de Vlaming is bijzonder inferieur...

Want die allochtonen zijn toch allemaal van nature misdadig. Hun gedrag wordt uitsluitend bepaald door hun afkomst en hoe ongewenst het ook moge zijn, het is bijzonder standvastig. De Vlaming daarentegen is bijzonder gevoelig voor labiliteit, waanzin en andere psychische aandoeningen.

Ik zie dan ook niet in waarom we voor het behoud van een dergelijk ontaard genoom zouden strijden.

Laatst gewijzigd door Fille van de Foor : 13 mei 2006 om 14:54.
Fille van de Foor is offline  
Oud 13 mei 2006, 14:37   #2
Knorretje
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fille van de Foor Bekijk bericht
Wanneer we de talloze postings in verband met de schietpartij in Antwerpen naast deze rond de MP3 moord naast elkaar plaatsen, kunnen we maar tot één conclusie komen: Het genetisch materiaal van de Vlaming is bijzonder inferieur...

Want die allochtonen zijn toch allemaal van nature misdadig. Hun gedrag wordt uitsluitend bepaald door hun afkomst en hoe ongewenst het ook moge zijn, het is bijzonder standvastig. De Vlaming daarentegen is bijzonder gevoelig voor labiliteit, waanzin en andere psychische aandoeningen.

Ik zie dan ook niet in waarom we voor het behoud van een dergelijk ontaard zouden strijden.

Perfecte karakterschets van jezelf Fille.
Niets aan toe te voegen.
Knorretje is offline  
Oud 13 mei 2006, 14:38   #3
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Jij discimineert dus op basis van inferieure genen?
Knuppel is offline  
Oud 13 mei 2006, 14:43   #4
Kweepeer
Partijlid

Kweepeer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Ik zie dan ook niet in waarom we voor het behoud van een dergelijk ontaard zouden strijden.
Is dit ironisch?

Allochtonen zijn inderdaad meer crimineel dan autochtonen, maar of dit via de genen bepaald is betwijfel ik, misschien eerder door de opvoeding.
Kweepeer is offline  
Oud 13 mei 2006, 14:49   #5
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De Vlaming daarentegen is bijzonder gevoelig voor labiliteit, waanzin en andere psychische aandoeningen.
Straffen toebak voor iemand die tegen racisme is maar die zelf op basis van genetische kenmerken discimineert.

Mocht een VB-er identiek hetzelfde beweren van eender welke bevolkingsgroep, hij had meteen het CGKR op zijn dak.
Gelukkig voor Fille is hij een rooie en daarvoor werd het CGKR niet ingezet, hé?
Knuppel is offline  
Oud 13 mei 2006, 14:59   #6
Fille van de Foor
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kweepeer Bekijk bericht
Is dit ironisch?
Ik ben nog nooit zo ernstig geweest.
Oud 13 mei 2006, 15:10   #7
NapalmBenny.
Burger

Standaard

Citaat:
Ik ben nog nooit zo ernstig geweest.
Dan beledigt u uw eigen goed
NapalmBenny. is offline  
Oud 13 mei 2006, 15:14   #8
Fille van de Foor
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NapalmBenny. Bekijk bericht
Dan beledigt u uw eigen goed
Iets op tegen?
Oud 13 mei 2006, 15:52   #9
Gentenaar
Parlementsvoorzitter

Gentenaar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Ik zie dan ook niet in waarom we voor het behoud van een dergelijk ontaard genoom zouden strijden.
natuurlijk wel ironisch, deze post. Het drijft de spot met de verschillende maten en gewichten die de meesten hier hanteren als het over Vlamingen of buitenlanders gaat:

een Vlaming die allochtonen vermoordt is een goed mens die plots een vlaag van zinsverbijstering krijgt, een allochtoon die een Vlaming vermoordt is een stuk crapule dat voorbestemd was om tot een dergelijke daad over te gaan aangezien het in zijn genen, opvoeding en cultuur zit ingebakken.

Voor alle duidelijkheid: dit is een karikatuur, maar geef toe, erg veel dieper wordt er niet gegraven in de gemiddelde topic hier.
Oud 13 mei 2006, 15:53   #10
NapalmBenny.
Burger

Standaard

Citaat:
Iets op tegen?
helemaal niet, dat is recht van vrije meningsuiting
NapalmBenny. is offline  
Oud 13 mei 2006, 15:56   #11
Fille van de Foor
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gentenaar Bekijk bericht
Voor alle duidelijkheid: dit is een karikatuur
Verrader!
Oud 13 mei 2006, 16:03   #12
Gentenaar
Parlementsvoorzitter

Gentenaar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Verrader!
yeah baby!
Oud 13 mei 2006, 16:28   #13
TC
Provinciaal Gedeputeerde

TC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
...Hun gedrag wordt uitsluitend bepaald door hun afkomst en hoe ongewenst het ook moge zijn, het is bijzonder standvastig. .
mmoooeeehahahaaaa... oh boy... pijn.... buikspieren.. niet te doen zeg...

strike liggen
Oud 13 mei 2006, 16:31   #14
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bhairav's schermafbeelding

Standaard

Ge zou het anders nog beginnen geloven.
Bhairav is offline  
Oud 13 mei 2006, 16:40   #15
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN

Boadicea's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Ga AUB eens op echt "racistische" fora uw mening verkondigen. Daar zullen ze u vierkant uitlachen, want geen enkel zinnig mens gelooft in superieure en inferieure volkeren. Er zijn inderdaad genetische verschillen tussen mensen, maar de wetenschap heeft al aangetoond dat het karakter weinig invloed van de genen ondervind. Blijkbaar moeten we de rol van de omgeving dus niet onderschatten. Het is ook niet toevallig dat mensen wereldwijd, onafhankelijk van elkaar, geëvolueerd zijn tot dezelfde soort: homo sapiens sapiens. Deze bleek de beste kans te hebben om te overleven. Zijtakken zoals de neaderthaler zijn door klimaatswijzigingen verdwenen. Toch zijn we allemaal een beetje anders, naargelang het klimaat waarin we geëvolueerd zijn.
Vandaar dat ik kan aannemen dat bv. Afrikaanse genen moeilijker elders tot hun recht komen, omdat de omstandigheden daar anders zijn. Toch waren de eerste mensen die de wereld bevolkt hebben uit dit continent afkomstig en dus ook zwart. Zwart is tot blank geëvolueerd, maar of dat uitmaakt dat de ene superieur is dan de andere, geloof ik niet. Anders kan ook, zonder waardeoordeel.
Vandaar dat ik uw stelling over Vlaamse genen niet bijtreedt.
Oud 13 mei 2006, 17:05   #16
Fille van de Foor
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
Ga AUB eens op echt "racistische" fora uw mening verkondigen. Daar zullen ze u vierkant uitlachen, want geen enkel zinnig mens gelooft in superieure en inferieure volkeren. Er zijn inderdaad genetische verschillen tussen mensen, maar de wetenschap heeft al aangetoond dat het karakter weinig invloed van de genen ondervind. Blijkbaar moeten we de rol van de omgeving dus niet onderschatten. Het is ook niet toevallig dat mensen wereldwijd, onafhankelijk van elkaar, geëvolueerd zijn tot dezelfde soort: homo sapiens sapiens. Deze bleek de beste kans te hebben om te overleven. Zijtakken zoals de neaderthaler zijn door klimaatswijzigingen verdwenen. Toch zijn we allemaal een beetje anders, naargelang het klimaat waarin we geëvolueerd zijn.
Vandaar dat ik kan aannemen dat bv. Afrikaanse genen moeilijker elders tot hun recht komen, omdat de omstandigheden daar anders zijn. Toch waren de eerste mensen die de wereld bevolkt hebben uit dit continent afkomstig en dus ook zwart. Zwart is tot blank geëvolueerd, maar of dat uitmaakt dat de ene superieur is dan de andere, geloof ik niet. Anders kan ook, zonder waardeoordeel.
Vandaar dat ik uw stelling over Vlaamse genen niet bijtreedt.
Ik zou die inleiding tot de biologie toch maar weer van tussen het oud papier gaan halen als ik u was.
Oud 13 mei 2006, 17:09   #17
Bill
Provinciaal Gedeputeerde

Bill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Gek dat het na zo'n drama steevast mallotentheorieën begint te regenen. Zou er een vorm van herkenning bestaan tussen psychopaten waardoor ze nadien door een onweerstaanbare drang beginnen raaskallen?

Al is de nestbevuiler nog zo groot, het ontvangen van dopgeld brengt hem zelden in gewetensnood...
Waar een Bill is, is een weg...
Bill is offline  
Oud 13 mei 2006, 17:21   #18
KeyserH
Lokaal Raadslid

KeyserH's schermafbeelding

Standaard

gelukkig zijn er nog weinigen die racistisch zijn in de oorspronkelijke betekenis van het woord, zijnde: ander ras, minderwaardige genen.

In één van mijn cursussen stonden drie vormen van racisme. Deze was de eerste. Eén van de andere was cultureel racisme: andere cultuur, minderwaardige cultuur. En dan was er nog een derde vorm, maar dat weet ik niet meer. De huidige vorm is alleszins subtieler dan die eerste.

punt: die eerste is zowat uitgestorven, dankzij de wetenschap, zoals boadicea al aangaf.

Laatst gewijzigd door KeyserH : 13 mei 2006 om 17:21.
KeyserH is offline  
Oud 13 mei 2006, 17:22   #19
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KeyserH Bekijk bericht
In één van mijn cursussen stonden drie vormen van racisme. Deze was de eerste. Eén van de andere was cultureel racisme: andere cultuur, minderwaardige cultuur.
Cultureel "racisme" is geen "racisme". Ik hoop dat de woorden toch nog een betekenis hebben, maar blijkbaar is dat bij sommigen niet meer het geval en geven ze naar eigendunken nieuwe ladingen aan woorden.
Jan van den Berghe is offline  
Oud 13 mei 2006, 17:28   #20
Flippend Rund
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
Het is ook niet toevallig dat mensen wereldwijd, onafhankelijk van elkaar, geëvolueerd zijn tot dezelfde soort: homo sapiens sapiens.
Fout. De mens is ontstaan in Afrika. We zijn afgebleekte negers.

Het spijt me.
Flippend Rund is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:54.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be