![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Schietpartij Antwerpen Actueel forum naar aanleiding van de moordaanslagen in Antwerpen van 11 mei 2006. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Gouverneur
|
![]() Wanneer we de talloze postings in verband met de schietpartij in Antwerpen naast deze rond de MP3 moord naast elkaar plaatsen, kunnen we maar tot één conclusie komen: Het genetisch materiaal van de Vlaming is bijzonder inferieur...
Want die allochtonen zijn toch allemaal van nature misdadig. Hun gedrag wordt uitsluitend bepaald door hun afkomst en hoe ongewenst het ook moge zijn, het is bijzonder standvastig. De Vlaming daarentegen is bijzonder gevoelig voor labiliteit, waanzin en andere psychische aandoeningen. Ik zie dan ook niet in waarom we voor het behoud van een dergelijk ontaard genoom zouden strijden.
There’s room at the top they are telling you still But first you must learn how to smile as you kill Laatst gewijzigd door Fille van de Foor : 13 mei 2006 om 14:54. |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Perfecte karakterschets van jezelf Fille. Niets aan toe te voegen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij discimineert dus op basis van inferieure genen?
|
![]() |
![]() |
#4 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Allochtonen zijn inderdaad meer crimineel dan autochtonen, maar of dit via de genen bepaald is betwijfel ik, misschien eerder door de opvoeding. |
|
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mocht een VB-er identiek hetzelfde beweren van eender welke bevolkingsgroep, hij had meteen het CGKR op zijn dak. Gelukkig voor Fille is hij een rooie en daarvoor werd het CGKR niet ingezet, hé? |
|
![]() |
![]() |
#6 |
Gouverneur
|
![]() Ik ben nog nooit zo ernstig geweest.
#7 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Gouverneur
|
![]()
#9 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
een Vlaming die allochtonen vermoordt is een goed mens die plots een vlaag van zinsverbijstering krijgt, een allochtoon die een Vlaming vermoordt is een stuk crapule dat voorbestemd was om tot een dergelijke daad over te gaan aangezien het in zijn genen, opvoeding en cultuur zit ingebakken. Voor alle duidelijkheid: dit is een karikatuur, maar geef toe, erg veel dieper wordt er niet gegraven in de gemiddelde topic hier. |
|
![]() |
![]() |
#10 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Gouverneur
|
![]() Verrader!
#12 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
strike liggen ![]() ![]()
![]() |
#14 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ge zou het anders nog beginnen geloven.
|
![]() |
![]() |
#15 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Vandaar dat ik kan aannemen dat bv. Afrikaanse genen moeilijker elders tot hun recht komen, omdat de omstandigheden daar anders zijn. Toch waren de eerste mensen die de wereld bevolkt hebben uit dit continent afkomstig en dus ook zwart. Zwart is tot blank geëvolueerd, maar of dat uitmaakt dat de ene superieur is dan de andere, geloof ik niet. Anders kan ook, zonder waardeoordeel. Vandaar dat ik uw stelling over Vlaamse genen niet bijtreedt. |
|
![]() |
![]() |
#16 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
#17 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#18 |
Lokaal Raadslid
|
![]() gelukkig zijn er nog weinigen die racistisch zijn in de oorspronkelijke betekenis van het woord, zijnde: ander ras, minderwaardige genen.
In één van mijn cursussen stonden drie vormen van racisme. Deze was de eerste. Eén van de andere was cultureel racisme: andere cultuur, minderwaardige cultuur. En dan was er nog een derde vorm, maar dat weet ik niet meer. De huidige vorm is alleszins subtieler dan die eerste. punt: die eerste is zowat uitgestorven, dankzij de wetenschap, zoals boadicea al aangaf. Laatst gewijzigd door KeyserH : 13 mei 2006 om 17:21. |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Cultureel "racisme" is geen "racisme". Ik hoop dat de woorden toch nog een betekenis hebben, maar blijkbaar is dat bij sommigen niet meer het geval en geven ze naar eigendunken nieuwe ladingen aan woorden.
|
![]() |
![]() |
#20 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |