![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben tegen het cordon sanitaire, dus ik heb getekend:
http://www.sosdemocratie.org/ Andere tegenstanders van het CS, tekenen zou ik zeggen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Mijn mening over het cordon: http://forum.politics.be/showthread.php?t=58753
Laatst gewijzigd door GaRnaaLBeeR : 9 september 2006 om 14:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Staatssecretaris
|
![]() Het VB zit achter dat initiatief. De site is namelijk gemaakt door Morreau, die ook o.a. de site van het VB heeft gemaakt en een VB mandataris is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Zolang het VB geen positieve houding/wil toont om met andere partijen samen te werken, vind ik het mondelinge CS rechtvaardig. De houding van het VB op dit moment, zou een samenwerking met andere coalitiepartners sterk bemoeilijken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stel nu dat deze petitie opgestart werd door een rooie, zou dat verschil gemaakt hebben?
Of zou die rooie dan hier en nu virtueel worden afgemaakt door zijn verdraagzame medebroeders? Het CS is een draak met draconische, perverse en vooral, ondemocratische gevolgen. Daarom alleen al had het CS beter nooit bestaan. Al had prins Lorre deze petitie opgestart, dan nog tekende ik ze! LOL! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het gaat er hem niet om wie deze petitie opstart, wel dat men ons tracht wijs te maken dat het hier om een neutrale petitie zou gaan.
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geef mij dan eens één voorbeeld van een 'neutrale' petitie, Pietje.
Was deze petitie 'neutraal' geweest als de Lorre ze had opgestart? Geeft gewoon toe dat je voor het cordon sanitair bent, dat is nog zoveel eerlijker. Geen enkele onverdraagzame VB-er zal het je kwalijk nemen, hoor. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu weet ik ook wie deze Morreau is. Een mens zou anders nog denken dat het die verdraagzame Brusselse rooie was die Leterme van terrorisme beschuldigde. ![]()
![]() |
![]() |
#11 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De beweegreden lijkt me anders nogal duidelijk.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() als het VB initiatiefnemer is, dan zit er wel wat meer achter dan gewoon het prinicpe.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar je hebt gelijk, hoor. Die Morreau van het VB had er beter, ter verduidelijking voor de simpelen van geest, bijgezet: 'Ik ben in dienst van het Vlaams Belang en verkoop hier een hoop verzinsels uit puur eigen-en partijbelang. Op dat vlak verschilt mijn werkgever immers met geen enkele andere partij.' We hebben trouwens voldoende mogelijkheden ingebouwd om deze petitie te vervalsen met als doel..... Ja, met welk doel eigenlijk? Een vorige petitie, tegen het zo succesvol gebleken stemrecht voor nationaliteitsweigeraars, heeft toch evenveel aarde aan de democratische dijk gezet, nietwaar? En toch heb ik deze petitie getekend. Straf, hé?
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Om één of andere reden heb je het belangrijkste deel van wat ik zei niet in je qoute opgenomen, Pietje. Maar geen nood. Deze held doet het wel eventjes voor jou.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() en, hebben ze nog geen klacht aan hun broek van het model op de affiche?
of hebben ze er nu voor de zekerheid maar een van nieuw-zeeland genomen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Fotomodellen zijn overal betrouwbaarder dan in de Walen, zeker?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja, ze hadden idd beter een fotomodel genomen dat wat minder bekendheid genoot, hé?
Nu weet elke idioot dat het helem�*�*l geen Vlaamse voorbeeldvrouw was maar gewoon een onbetrouwbaar Waals fotomodel. |
![]() |
![]() |