![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Hoeveel vrouwen of mannen hebben jullie verkracht ? | |||
0 |
![]() ![]() ![]() |
5 | 100,00% |
1 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
2 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
3 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
4 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
5 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
6 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
7 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
8 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
9 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
10 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
11 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
12 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
13 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
14 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
15 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
16 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
17 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
18 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Ik ben de tel kwijt geraakt |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Aantal stemmers: 5. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Naar aanleiding van de docu over SS waarin wordt gesteld dat SS zoveel goed heeft gedaan en hij het niet verdiende zo aan zijn eind te komen. Hoeveel vrouwen of mannen hebben jullie verkracht toen dat - voor #metoo - nog normaal was ?
De Palestijnen zijn nazi's die nog nooit een overwinning behaald hebben. Extreem rechts en extreem links, onze culturele bovenbouw is weer aan het collaboreren. Laatst gewijzigd door Vlad : 12 april 2025 om 07:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is verkrachting?
Wettelijke normen? Persoonlijke inzichten? De gevoelens van spijtoptanten?
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gezien de gedachtenpolitie ongetwijfeld ook dit forum in de gaten houdt en het aangehaalde "misdrijf" als merkelijk ernstiger ingeschat wordt dan wat bvb in Oekraine en Gaza aangericht wordt is het af te raden om de enquete in te vullen....
You have the DUTY to remain silent and if You say anything It will be used against You.... ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 12 april 2025 om 16:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor sommige is het ploegen van de weilanden van de rechterhand geen verkrachting.
![]() |
#5 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat in de ene cultuur verkrachting is, is in een andere een normale gang van zaken.
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is geen enkele die ik tegen haar zin gevogeld heb.
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() wie is SS ?
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gewoon kijken naar een vrouw die geen hoofdhaartje mag laten zien is al verkrachting...
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 13 april 2025 om 09:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=cvcT...cJCdgAo7VqN5tD Die ingepakte bekijk ik sowieso niet met enige interesse, eerder met pure walging.
Hope is nothing more than a postponed disappointment Laatst gewijzigd door Skobelev : 13 april 2025 om 09:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat de ingeklapte parasols/zwarte vuizakken an sich er weinig over laten horen heeft eerder te maken met de onderdanigheid die cultureel bepaald is. Maar dat oikofoben met groffe hagel schieten op iedere witneus man die niet onderdanig genoeg is is ook een gegeven waar we momenteel niet rond kunnen. En die zijn de voornaamste reden waarom er steeds meer "verkrachters" veroordeeld worden, waarbij de echte smeerlappen steeds de dans ontspringen... Arme verse binnengedobberde die een jongetje in een zwembad aanrand waar zelfs de toegewezen rechter het vergoeilijkt met :"jamaar, da's cultuur" als excuus.... Om maar een in de pers gekomen voorbeeld aan te halen....
![]() |
![]() |
#13 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een hitsige blik naar een niet ontvankelijk persoon? Spijt hebben na een nachtje rampetampen? Te veel kosten na een stevige BDSM sessie?
![]() |
![]() |
#15 | |
|
![]() Citaat:
Als een man erover begint wordt je gewoon uitgelachen. Een vrouw begint dan over beheersing en contracten. Met een cultuur van al teveel losse relaties kan je dat moeilijk opeisen. Maar ja euh die explosiviteit bij seks is dan wel meer iets typisch mannelijks. Probeer het mijnenveld te navigeren.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() Hier. Je slaagt er een deuk in en je krijgt 15 dagen. Wat seksueel lastigvallen en je krijgt 3 jaar en veel miserie.
Ja, dat krijg je van die uitwassen. "The end justify the means." https://www.youtube.com/watch?v=nPeFddLMVts&t=28s "The 'Samurai' Strategy of Japanese Men Against Feminism Is Absurdly Bizarre – And It's Working!" Okay, dan.... Absurd... |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() Extract money.... extract money... live soft lives.....live soft lives.
Brains.... Brains.... Tsss.... Repeat process..... program malfunction... Hardwiring... malfunction.... Explosion of program... |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik heb nog nooit en zal ook nooit iemand tegen haar wil in tot seksuele handelingen aanmoedigen en/of dwingen.
vBulletin software 4.2.2 en 4.2.3 had een data breach in 2015. Er wordt aanbevolen een hogere versie te gebruiken om zo e-mails en wachtwoorden te beschermen. Dit forum draait versie 3.6.8 uit 2007, gebruik dus een uniek en veilig (lang) paswoord. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Frustratie van de Vlad ?
Laatst gewijzigd door Onzijdig : 14 april 2025 om 12:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Europees Commissaris
|
![]() Ergens begrijp ik die frustratie. Het gebeurt volgens mij veel meer dan we denken en het wordt vaak genormaliseerd. Als alleenstaande hoor ik vaak verhalen van vrouwen waarmee ik op een date ga bvb, en wat die soms meegemaakt hebben krijg ik tranen van in mijn ogen. Ook heel frustrerend want als man vraag je je vaak af waarom het dan net die mannen zijn die zo goed een vrouw kunnen verleiden en charmeren. Het lijkt een ziekelijke grap van moeder natuur.
Nog straffer vind ik hier ook maar 4 reacties. Het is bewezen dat mensen zelfs anoniem moeite hebben met liegen. Maar ook met de waarheid vertellen, dus hebben ze de poll "niet gezien".
vBulletin software 4.2.2 en 4.2.3 had een data breach in 2015. Er wordt aanbevolen een hogere versie te gebruiken om zo e-mails en wachtwoorden te beschermen. Dit forum draait versie 3.6.8 uit 2007, gebruik dus een uniek en veilig (lang) paswoord. |
![]() |
![]() |