Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 17 november 2007, 02:11   #1
C2C
Perm. Vertegenwoordiger VN

C2C's schermafbeelding

Standaard 5 op 5 blanke vrouwen worden geprostitueerd door blanke mannen

Islamieten zeggen dat alle blanke vrouwen - 5 op 5 dus - geprostitueerd worden door de Westerse cultuur en door hun blanke mannen.

Heeft de islamiet gelijk? Misschien wel. Recent psychiatrisch onderzoek (hier al eerder besproken) toont immers aan dat 100% van alle blanke vrouwen reeds van op zeer vroege leeftijd gesexualiseerd wordt, wat lijdt tot permanente neuroses, psychoses en dodelijke aandoeningen (zoals anorexie, boulimie, depressie, zelfmoord, zelfverminking, etc...).

Hoe gaan we deze problematiek aanpakken? De islamitische man heeft ongetwijfeld een punt. Moet hij onze vrouwen komen bevrijden en beschermen?
C2C is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2007, 02:30   #2
Internaut
Banneling

Internaut's schermafbeelding

Standaard

men moet geen navolging geven aan meningen van aahangers van totalitaire religies zoals de islam. We leven hier in het Westen niet in één of ander land waar de islam de plak zwaait. De islam is gewoon inferieur aan onze opvattingen over het leven en onze normen en waarden.
Gesexualiseerd ? Dat woord bestaat eens niet. Ze ontmaagden zich wanneer ze zelf willen. De eerste keer als man (lees: ontmaagding) is naar mijn mening het beste met een hoer omdat die een pak meer ervaring heeft (wat vele gewone meisjes niet hebben + dat vele meisjes vies zijn van orale of anale seks).
Vrouwen worden hier beter behandeld dan in het discriminerend islam paradijs.
In Iran dienen vrouwen hun benen te spreiden of het word klop.

0 op 5 word geprostitueerd. Islamieten vinden dat seks enkel kan als er een kindje gemaakt moet worden, vandaar dat ze altijd spreken van prostitutie.
Zwangere vrouwen meppen ze en noemen ze hoer.
En voor de dierenliefhebbers: ze slachten schapen voor hun religie, iets dat er bij mij nooit in zal kunnen.
Internaut is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2007, 04:20   #3
Wolf
Lokaal Raadslid

Standaard

De Islamitische man moet zijn Islamitische dictatuur (richting vrouwen of wat dan ook) gaan uitoefenen in een Islamitisch land. Niet hier.

Als het aankomt op vrouwenrechten (of vooruitgang in het algemeen) hebben deze voorhistorische barbaren ons NIETS te leren.
Wolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2007, 04:30   #4
longhorn
Minister-President

longhorn's schermafbeelding

Standaard

'T is vrijdagavond en C2C is weer 'in form'. Ik hoop dat uw vrouw niet meeleest want dat mens moet nogal schrik hebben nu haar 'keppe' huwelijksadvies krijgt bij de plaatselijke imam. Advies#1: klop op uw vrouw maar mijd het gezicht.

Laatst gewijzigd door longhorn : 17 november 2007 om 04:31.
longhorn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2007, 07:27   #5
Esperanza
Eur. Commissievoorzitter

Esperanza's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door longhorn Bekijk bericht
'T is vrijdagavond en C2C is weer 'in form'. Ik hoop dat uw vrouw niet meeleest want dat mens moet nogal schrik hebben nu haar 'keppe' huwelijksadvies krijgt bij de plaatselijke imam. Advies#1: klop op uw vrouw maar mijd het gezicht.
Ik begrijp echt niet hoe jullie die kerel nog serieus kunnen nemen.

Zijn keuze van avatar, zijn verheerlijking van het onderwerp van zijn avatar, zijn beweringen dat Goelag slachtoffers stierven door gebrekkig functionerende kachels, zijn beweringen dat vrouwenbesnijdenis het ultima is in sexuele bevrijding, zijn... het lijstje is te lang om op te noemen.

Een agent provocateur.

Laatst gewijzigd door Esperanza : 17 november 2007 om 07:33.
Esperanza is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2007, 08:18   #6
sn00py
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Esperanza Bekijk bericht

Zijn keuze van avatar, zijn verheerlijking van het onderwerp van zijn avatar, zijn beweringen dat Goelag slachtoffers stierven door gebrekkig functionerende kachels, zijn beweringen dat vrouwenbesnijdenis het ultima is in sexuele bevrijding, zijn... het lijstje is te lang om op te noemen.

Een agent provocateur.
en ik was nog van plan om te reageren...
sn00py is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2007, 08:41   #7
Esperanza
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sn00py Bekijk bericht
en ik was nog van plan om te reageren...
Aha, ik heb je zaterdagmorgen naar de vaantjes geholpen?
Oud 17 november 2007, 08:50   #8
sn00py
Banneling

Standaard

Citaat:
Aha, ik heb je zaterdagmorgen naar de vaantjes geholpen?
Nee, integendeel, je hebt me behoed voor zware stommiteiten! Dank jewel!
Oud 17 november 2007, 09:12   #9
driewerf
Perm. Vertegenwoordiger VN

driewerf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door longhorn Bekijk bericht
keppe?
driewerf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2007, 09:19   #10
sn00py
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door driewerf Bekijk bericht
keppe?
Longhorn is een west-vlaming. Daar is "m'n keppe" een koosnaampje.
Rare jongens die west-vlamingen
Oud 17 november 2007, 09:27   #11
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Een agent provocateur.
C2C word hier wel serieus genomen omdat hij nu juist de persoon is die durft te schrijven wat vele hier denken en hij nu net steeds opnieuw voor een uitlaatklep zorgd waarmee men niet van het forum verbannen word.

C2C vervuld hier dus een belangrijke rol en een persoonlijke aanval op hem over zijn postings en opgestarte draden is dus niet echt wenselijk.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2007, 09:32   #12
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C2C Bekijk bericht
Islamieten zeggen dat alle blanke vrouwen - 5 op 5 dus - geprostitueerd worden door de Westerse cultuur en door hun blanke mannen.

Heeft de islamiet gelijk? Misschien wel. Recent psychiatrisch onderzoek (hier al eerder besproken) toont immers aan dat 100% van alle blanke vrouwen reeds van op zeer vroege leeftijd gesexualiseerd wordt, wat lijdt tot permanente neuroses, psychoses en dodelijke aandoeningen (zoals anorexie, boulimie, depressie, zelfmoord, zelfverminking, etc...).

Hoe gaan we deze problematiek aanpakken? De islamitische man heeft ongetwijfeld een punt. Moet hij onze vrouwen komen bevrijden en beschermen?
Eigenlijk hebben ze wel gelijk, want veel mannen zien vrouwen enkel als lustobject en huisslaaf en respecten hen niet om hun persoon, maar loven enkel hun prestaties in bed en huishouden.
Inweze zijn de westerse mannen dus geen haar beter dan de moslims.
Want ook hier krijgt minstens 1 op 4 vrouwen slaag van haar partner en ook hier word 1 op 4 vrouwen door haar partner gedwongen tot sex.
Beide culturen moeten elkaar dus niet veel verwijten op het punt van vrouwenbehandeling.
Oud 17 november 2007, 09:55   #13
Sante
Partijlid

Standaard

Citaat:

Geprostitueerd ? Dus we lenen allemaal onze vrouw uit aan andere mannen om er geld uit te slaan ? Of gaat het over sexualizering (moest effe opzoeken wat dat nu weer wil zeggen) ? Ik zie geen problemen daar, onze kleine gasten doen dat wel zonder ons. Ik denk niet dat ze daar God of allah voor nodig hebben, al zou het misschien mooier zijn als al dat gelul daarover die in de bijbel en de koran staan naar de prullemand word verwezen.

----------------------------------------------------------------------
Democracy is the name we give the people whenever we need them.

(Marquis de Flers Robert and Arman de Caillavet)
Sante is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2007, 10:34   #14
Esperanza
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
C2C word hier wel serieus genomen omdat hij nu juist de persoon is die durft te schrijven wat vele hier denken en hij nu net steeds opnieuw voor een uitlaatklep zorgd waarmee men niet van het forum verbannen word.

C2C vervuld hier dus een belangrijke rol en een persoonlijke aanval op hem over zijn postings en opgestarte draden is dus niet echt wenselijk.
Niet dat C2C mij nu zo bijster veel interesseert maar in welk opzicht vervult hij dan een volgens jou aan Politics.be gerelateerde maatschappelijke behoefte?

Zijn beweringen dat vrouwenbesnijdenis aan te raden is om tot een volledige sexuele bevrijding te komen?

Zijn beweringen dat Goelag slachtoffers stierven doordat ze over slecht functionerende kachels beschikten?

Zijn beweringen dat 5 op 5, dus met andere woorden, alle blanke vrouwen worden geprostitueerd?

Zijn talloze andere beweringen die... noem maar op (even doorklikken op zijn naam en de door hem opgestarte topics doorzoeken).

Als ik het goed begrijp schrijft C2C dus wat jij ondermeer denkt en fungeert hij ook als jouw uitlaatklep?

A propos, wie zijn die vele anderen waarnaar je refereert? Een enquete gehouden?

Laatst gewijzigd door Esperanza : 17 november 2007 om 10:46.
Esperanza is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2007, 10:34   #15
-=EXCALIBUR=-
Staatssecretaris

-=EXCALIBUR=-'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Islamieten zeggen dat
Ze zeggen zoveel.
-=EXCALIBUR=- is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2007, 10:41   #16
Esperanza
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Want ook hier krijgt minstens 1 op 4 vrouwen slaag van haar partner en ook hier word 1 op 4 vrouwen door haar partner gedwongen tot sex.
1 op 4 is voor jou gelijk aan 5 op 5?

Interessante manier om statistieken te interpreteren...
Oud 17 november 2007, 10:56   #17
sn00py
Banneling

Standaard

Citaat:
Eigenlijk hebben ze wel gelijk, want veel mannen zien vrouwen enkel als lustobject en huisslaaf en respecten hen niet om hun persoon, maar loven enkel hun prestaties in bed en huishouden.
Inweze zijn de westerse mannen dus geen haar beter dan de moslims.
Beide culturen moeten elkaar dus niet veel verwijten op het punt van vrouwenbehandeling.
JONGENS WAT EEN GEZEIK! Jantje bedoelt dus dat wij westerlingen geen commentaar meer mogen hebben op de positie van de vrouw in de islam. Want we zouden zelf geen haar beter zijn?

Jongen, gij zijt echt een intellectueel slangenmens. Om u in zo bochten te wringen om toch maar niets slechts over de islam te moeten horen. Triest, intriest
Oud 17 november 2007, 10:58   #18
sn00py
Banneling

Standaard

Maar ondertussen is C2C wel in zijn opzet geslaagd: er wordt meer hier gereageerd dan op mijn topic http://forum.politics.be/showthread.php?t=98108

en die is GEEN nonsens! Bedankt C2C om mijn draad te boycotten!
Oud 17 november 2007, 11:05   #19
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Niet dat C2C mij nu zo bijster veel interesseert maar in welk opzicht vervult hij dan een volgens jou aan Politics.be gerelateerde maatschappelijke behoefte?

Zijn beweringen dat vrouwenbesnijdenis aan te raden is om tot een volledige sexuele bevrijding te komen?

Zijn beweringen dat Goelag slachtoffers stierven doordat ze over slecht functionerende kachels beschikten?

Zijn beweringen dat 5 op 5, dus met andere woorden, alle blanke vrouwen worden geprostitueerd?

Zijn talloze andere beweringen die... noem maar op (even doorklikken op zijn naam en de door hem opgestarte topics doorzoeken).

Als ik het goed begrijp schrijft C2C dus wat jij ondermeer denkt en fungeert hij ook als jouw uitlaatklep?

A propos, wie zijn die vele anderen waarnaar je refereert? Een enquete gehouden?

Zijn openingstellingen zijn idd vaak schokkerend, maar ze doorbreken keer op keer een taboe.
Er zijn verschillende ander mensen die dezelfde zaken in discussie willen brengen met dit als resultaat.

Citaat:
Maar ondertussen is C2C wel in zijn opzet geslaagd: er wordt meer hier gereageerd dan op mijn topic http://forum.politics.be/showthread.php?t=98108

en die is GEEN nonsens! Bedankt C2C om mijn draad te boycotten!
Oud 17 november 2007, 11:06   #20
predator
Parlementslid

predator's schermafbeelding

Standaard

C2C stelde :

Citaat:
De islamitische man heeft ongetwijfeld een punt. Moet hij onze vrouwen komen bevrijden en beschermen?
C2C, gelieve na :

een punt

in te vullen :

ige schaar !

De "schrijfregel" wordt dus :

De islamitische man heeft ongetwijfeld een puntige schaar !

Die puntige schaar wordt dan gebruikt om het vrouwelijk :

clitje

te verwijderen.

Vreemde wijze om de vrouw te :

- bevrijden
- beschermen
- integreren.

Je weet toch, commie, dat méér dan 90% van de vrouwen (meisjes én gehuwde volwassen vrouwen) onmogelijk een

(bevredigend) orgasme

kan bereiken zonder stimulatie van de clitoris ?

Beste Groeten.

Naschrift.

C2C ! Hoe geslaagd zou je de nieuwe integratie slogan vinden :

- Hoofddoek OP !
- Clitje AF !

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:26.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be