![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aen de ULB worden promoverende studentes verwacht in een "mooi decolleté".
Dat draagt mijn goedkeuring weg, maar (waarschinlijk extreem-rechtse) poco's zijn er weer tegen: http://www.demorgen.be/binnenland/ul...lete-b32df6e4/ Citaat:
Erger is dat de mannen een kostuum zouden moeten aantrekken. Waarom protesteert niemand daartegen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Het is niet verplicht, waarom zou je er in godsnaam dan nog over zeuren. Omdat ze dan misschien een streepje voor krijgen bij de profs... En als dat zo zou zijn, krijg je weer het typische jaloerse gedoe. "Zij is knapper, blabla..."
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie nu wel waarom die moslims die doeken hebben uitgevonden. Allemaal dezelfde bundel zakken; geen gezeik meer aan uw kop.
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() neenee, het is voor de proclamatie, dus post examens.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar wat ik wou zeggen: 1) de rector gaf aan dat de mail uitgaat van het secretariaat, dat uitsluitend uit dames bestaat. (wat op zich ook al discriminerend is: dames alleen secretaresses ...) 2) de Franstalige cultuur is anders dan de Vlaamse. Erg om zeggen, maar zij (m èn v) kunnen zo'n dingen als een décolleté nog zonder gêne bewonderen. 3) de heren worden in kostuum verwacht: hoe ouderwets. Waar is mei 68 gebleven ? Dat is dan ook weer voorbij gegaan aan de Franstaligen ? 4) de dames in rok of kleedje (lees: geen broek ...) Ik vind dat even discriminerend als die décolleté. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 29 mei 2017 om 09:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bedolven onder het feministische gezaag. Ik snap die "Van der Bellen" in Oostenrijk best. Verplicht ze allemaal om met een doek rond te lopen en het is allemaal gedaan met dat feminisme. Voor vrouwen is hun lichamelijk voorkomen een obsessie. Als ze zo blijven voortdoen, ben ik voor een verplicht "uniform" voor alle vrouwen.
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stel u nu eens voor dat die van Fema topless komen protesteren tegen de verplichting een décolleté te dragen...
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() Ik blijf met de vraag zitten of het misschien eerder, op verdoken wijze, een ludiek anti-Islam (vrouwen met hoofddoek en zoveel mogelijk bedekt) signaal is...
En zo gezien vind ik het enorm goed uitgekiend... Want als je van een vrouw, terecht volgens mij, niet mag eisen dat ze er met een mooie decolté bijloopt.... waarom zou je dan wel mogen eisen dat ze een kopvod op het hoofd zou moeten hebben??? Laatst gewijzigd door marie daenen : 29 mei 2017 om 14:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zijn dat geen vijgen na pasen ? 't is tijdens de examens dat de studentes een décolleté moeten tonen, niet na de examens.
![]()
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De beoordeling gebeurt dan a.h.v. de lengte van de rokjes, niet op basis van het décolleté.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |