![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In verband met de brand gisteren in Delft las ik in een ernstig bedoelde thread het volgende:
Citaat:
Spijtig dat we deze voorspelling pas n�* de gebeurtenis te lezen krijgen. ![]() Maar niet getreurd! Post in deze thread uw voorspellingen, en overtuig het geacht forumpubliek ervan dat u een echte kenner bent!
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 14 mei 2008 om 18:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Mijn voorspelling: morgen zal er op de kraamafdeling van het het UZ in Leuven een kindje geboren worden.
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Morgen is het 15/5! 5+5-1=9 Een zwangeschap duurt 9 maanden!!! Dat kan geen toeval zijn! Geert C is een kenner!
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Schepen
|
![]() 911 maanden na 9/11 zal de wereld tot zijn eind komen.
(om 09.11 u AM) Laatst gewijzigd door morgen : 14 mei 2008 om 19:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() straks gaat het regenen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Europees Commissaris
|
![]() BHV zal ook deze week niet gesplitst worden !
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister
|
![]() dit stuk cake dat ik nu vast heb zal binnen een paar minuten volledig opgegeten zijn door niemand minder als mijzelf.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voorspel, voorspel. Wat is er mis met het naspel?
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vanavond gaat Dronkoers zat zijn. Vandaag is het 14/5.
14+5 is 21 pinten! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan slaap ik al...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ben ik de enige, of voelen jullie jullie DNA ook veranderen?
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn DNA niet, neen.
Maar sinds ik geleerd heb dat je op het DNA van een foetus kon inpraten ben ik alle posts van een bepaald forumlid luidop aan het voorlezen! Wow, d�*t zal een slim bazeke zijn! ![]()
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Morgen ga ik koppijn hebben:
15/05... 20 pinten!! dan moet ik er nog een paar drinken dan ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() Oké, ik zal mijne kristallen bol ook eens pakken en oppoetsen.
Ik voorspel dat er binnen enkele weken een toppoliticus in dit land serieus op zijn bek zal gaan. Vraag me alleen niet of het letterlijk of figuurlijk is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
|
![]() Wat zwangerschappen betreft : België promoot actief de pil, want 21/7 is de nationale feestdag : 21 dagen de pil, 7 dagen niet
(uitvinding van Mark Peeters ![]()