![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() Naar aanleiding van volgende quote:
Citaat:
Ik denk dat het latere wereldbeeld van een kind ten dele bepaald wordt door de onthaalouders. En eerlijk gezegd zou ik liever hebben dat mijn kind een wereldbeeld heeft waar hetero de norm is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Heb jij een vrouw en/of kinderen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Vreemdeling
|
![]() Alweer een topic homo-bashing
![]()
Place one hundred men on an island from which there is no escape, and whether you make one of these men the absolute owner of the other ninety-nine, or the absolute owner of the soil of the island, will make no difference either to him or to them In the one case, as the other, the one will be the absolute master of the ninety-nine--his power extending even to life and death, for simply to refuse them permission to live upon the island would be to force them into the sea. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() een beetje zielig eh vandaele. En goedkoop.
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat verwacht je anders van iemand met jesus als avatar?
![]() Een vernieuwende, respectvolle, openstaande denkvisie? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De stommiteit die de onthaalmoeder echter deed, was openlijk uitkomen voor een sympathie waar ook de kinderen aanwezig waren en hun ouders het konden zien en horen. Moest ze dat portret van Hitler in haar slaapkamer hebben hangen, zou er geen haan naar kraaien. Dat zijn overigens privé-zaken. Men wijst 'kind en Gezin' met een beschuldigende vinger dat ze te laks waren en iet optraden, maar haar sympathie staat immers los van haar pedagogische waarde als onthaalmoeder. En laatste functie vervulde zij volgens vele mensen goed tot uitstekend. Om de cynici in de media te counteren die zeggen dat een te kleine ruimte voor opvang van kinderen een weigering kan inhouden en Nazi-sympathieën niet, kan ik klaar en duidelijk zijn: het lijkt me 'gezonder' voor kinderen van die jonge 'onbewuste' leeftijd om niets beseffend een portret van Hitler tegen de muur te zien hangen, dan om met teveel in een kleine ruimte te zitten in een 'verdraagzaam' gezin. Dat ze die moeder vragen de uiterlijke tekens van haar sympathieën weg te nemen, vind ik niet meer dan normaal. Haar licentie intrekken vind ik een stap te ver. Dit heeft niets meer met haar opvattingen te maken. Benieuwd of men hetzelfde zou doen als een moslim-onthaalmoeder de sharia op tafel zou hebben liggen en hier vol bewondering over zou spreken. Laatst gewijzigd door freespirit : 9 september 2009 om 14:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() Dan heeft hij een bedrieglijke avatar!
![]() Want de visie van Jezus was en is vernieuwend, respectvol en openstaand! ![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 9 september 2009 om 14:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Burger
|
![]() "you will be gay from hanging out with gays, in the same way that you will grow taller, from hanging out with tall people"
![]() |
#16 |
|
![]() bij mijn weten was Jesus dat allemaal
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() Jammer dat dit topic afgedaan wordt als:
- homo-bashing - zielig - onorigineel - foute redenering ... Het is eigenlijk eenvoudig: ik heb helemaal geen problemen met homosexuele mensen. Ik zou hen enkel niet laten kinderen adopteren. Om dezelfde redenen zou ik mijn kinderen niet bij homosexuele onthaalouders plaatsen. Nu zijn er mensen die geen problemen hebben met adoptie van kinderen door homosexuelen. Dat die mensen mij - met een ander denkbeeld - het etiket opkleven van "zielig" en "bekrompen", toont eerder aan dat zij geen echte argumenten hebben om mijn punt te weerleggen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat bv metalleenstaande ouder , die komt tochook
iemand vanandere geslachtte kort , of .... ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |