![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Staatssecretaris
|
![]() Hierbij doe ik graag mijn voorstel om de naam van de rubriek "Maatschappij en Samenleving" te wijzigen.
Het is een onmiskenbaar feit dat er in West-Europees beleid "MultiCul" een serieuze vooruitgang heeft genomen. Bepaalde (invloedrijke) politici hebben het publiek "bekend gemaakt" dat MultiCul mislukt is. Maar het is eigenlijk nog een onmiskenbaar feit dat ze de MultiKwestie daarmee op het veld van de debatten hebben omhoog getrokken. De Europese gemeenschap is nu echt daarover effectief aan het debatteren. De website politics.be is een plaats waar mensen hun meningen vertellen. Op dit ogenblijk doen ze het ook natuurlijk, maar de vraag is of ze daaromtrent onder de juiste rubriek discuteren. Ik vind het correct om MultiCul kwestie aan te koppelen aan de rubriek "Maatschappij en Samenleving" omdat het over Multiculturele Samenleving gaat en de bovenvermelde rubriek hernoemen als "Maatschappij en Multiculturele Samenleving" of "Maatschappij, Samenleving en Multiculturele Samenleving". |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Maatschappij en samenleving is niet beperkt tot enkel multicul.
Daar komt toch heibel van en is 1 beerputrubriek meer dan teveel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Goed plan.
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Alhoewel die van geen tel is..
Ik zie geen reden van iets te wijzigen...maatschappij en samenleving is nu al te 'algemeen' om er nog wat bij te proppen...multicul is naar mijn mening een 100% zuiver integratiehoofdstuk.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Staatssecretaris
|
![]() Het is noch Multiculturele integratie, noch Multiculturele immigratie en noch Multiculturele islamisme... Het gaat over de MULTICULTURELE SAMENLEVING... ik herhaal; SAMENLEVING !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Het is een ander soort K&K en kom er dus wel eens graag om bvb eens lekker op je bek te schijten. Nu je daar toch lag. Om het even luchtig en terminilogisch geestig te houden. Nu we toch bezig zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Samenleving is te algemeen..je kan in principe alles gaan inkapselen onder samenleving.. Samenleving zou eerder zelf opgesplitst mogen worden in bv. justitie,onderwijs,arbeid, gezondheid enz. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door QuasiX : 9 februari 2011 om 21:47. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Als je over islam onder I&I praat, moet je logisch gezien ook over anti's daar thema's kunnen crieëren. Maar alles heeft zijn correcte plaats toch !? Laatst gewijzigd door QuasiX : 9 februari 2011 om 22:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Minister-President
|
![]() Tegen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Staatssecretaris
|
![]() Tegen thema's onder correcte rubrieken?
Ben je altijd tegen correcte voorstellen? Laatst gewijzigd door QuasiX : 9 februari 2011 om 22:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Minister-President
|
![]() Nee, enkel tegen vreemde voorstellen. Maatschappij en samenleving is de correcte naam. Je wilt enkel veranderen om te veranderen.
Laatst gewijzigd door Inno : 9 februari 2011 om 22:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Staatssecretaris
|
![]() Waarom vind je het een xeno-voorstel? Bedoel je dat ik toch thema's mag crieëren over het vb onder I&I? Is dat je voorstel? Ik vraag verandering voor te verbeteren.
Laatst gewijzigd door QuasiX : 9 februari 2011 om 22:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Minister-President
|
![]() Door multiculturele samenleving te zetten vernauw je het verhaal en focus je op een bepaalde groep. Terwijl samenleving veel algemener is en dus ook het multicul aspect.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De samenleving is in feite een multiculturele samenleving. DUs hoeft er ook geen aparte rubriek denk ik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Van 1 kant heb je gelijk... Multiculturele samenleving is integratie van alle culturen tesamen. Van een andere kant is het geen integratie, wel samenleving, zoals in de VS, in ex-Sovjet Unie enz. |
|
![]() |
![]() |