![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() George Galloway spurt weg!
Real Clear Politics - George Galloway Storms Out of Debate With Israeli Student at Oxford 21 februari 2012 - British MP accused of racism after walking out of West Bank debate at university, saying: "I don't debate with Israelis" |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lees meer :
Guardian - George Galloway refuses to debate with Israeli student at Oxford
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() George Galloway heeft zijn eigen TV-programma, uitgezonden door het Iraanse PressTV.
![]() A 45 minute weekly show that invites viewers to engage in a lively debate with British MP, George Galloway, on the most pressing challenges facing our world. ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door zonbron : 21 februari 2013 om 21:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar goed, wat ik er zelf van vind... Wegspurten zoals Mr. Galloway dat deed is mijn inziens eerder een gemiste kans en nogal ongepast, maar of dit nu racisme is? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het is eerder een grijze zone. Hij heeft het woord "jood" niet in de mond genomen, echter wel nogal suggestief gedrag in die richting tentoongesteld...
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Nou ZB, dit is een van de dingen die je niet doet.
Galloway liep weg als de geijkte kamelendrijver (die berucht zijn vanwege hun niet bestaande discussietechniek). Forummaat ........likker heeft hier wel iets van een gelijk. Een Galloway die gevolgd door zijn GD hard wegloop draagt niet bij tot de discussie. Maar dat weet jij net zo goed.
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() Belachelijk van Galloway
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik keur het ook niet goed hoor, maar ik veronderstel dat hij een beetje 'pissed off' is vanwege het feit dat Israel het TV-station PressTV waar hij zijn eigen show heeft en andere Iraanse zenders wereldwijd bant van de satellieten. Slechts enkele dagen geleden was het nl. de beurt aan Nilesat. Meer daarover : HIER In feite leggen ze hem met deze actie dan ook het zwijgen op, maar daar zijn die studenten dus niet schuldig van. Galloway steunt op zeer fanatieke wijze de Moslims, Palestijnen, Hezbollah... en kan zich aardig verdedigen. Zijn aftocht betekent een gemiste kans en voor de studenten was deze voorstelling vooral (een uiterst kort) tijdverlies. Volgende schreef hij in smoelenboekpagina :
Ik veronderstel dat velen zijn show nog nooit bekeken hebben. Laatst gewijzigd door zonbron : 21 februari 2013 om 22:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En plots begrijp ik Galloway een beetje, zelf debateer ik trouwens ook niet langer meer met de HASBARA-Trollen.
Het enige wat deze spambots uiteindelijk verzewenlijken is een aanzienlijke graad van forumvervuiling/verstoring. Met deze spreken is inderdaad zinloos, ze staan op mijn negeerlijst, een aanrader trouwens om deze soort van zaken uit te schakelen. Maar natuurlijk verlaat ik bvb. het forum vanwege deze reden niet, integendeel, dat zou duidelijk een gemiste kans zijn. Toch fout van George-boy... Laatst gewijzigd door zonbron : 22 februari 2013 om 04:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() Galloway is van alle Britse politici ook die waar het slechtste geurtje aan hangt.
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Universiteit Essex : Studenten verhinderen de toespraak van de plaatsvervangend ambassadeur van Israel.
Electronic Intifada - VIDEO - Protesters prevent Israeli deputy ambassador to UK from addressing selected Essex University audience 20 februari 2013 Daily Gazette - Student protest halts Israeli ambassador visit |
![]() |
![]() |