![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Korting in bordeel voor Duitse werklozen
Werkloze Duitsers krijgen bij een bordeel in Dresden 20 procent korting. Om de korting te kunnen verkrijgen, moeten geïnteresseerde mannen enkel officieel kunnnen bewijzen dat ze momenteel stempelen. Silvia Rau, de bazin van de Villa Bijou Bar in Dresden zag de afgelopen maanden haar inkomsten danig krimpen. Normaal kwamen er wekelijks 150 mannen over de vloer, maar dat aantal was teruggelopen tot 80. Rau denkt met haar stunt de klanten terug te lokken naar haar bordeel. Ze wil hen naar eigen zeggen bijstaan in moeilijke tijden. -------------------------------------------------- terwijl die hardwerkende heikneuters hun uren kloppen, kunnen de werklozen eens goed neuken. wat een mooi gebaar van die madam. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Schandalig. Zo werkloosheid promoten!
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De bewoners van het asielcentrum te Sint-Truiden krijgen al ongeveer 2 jaar korting bij bezoeken aan de nabijgelegen erotische establishements
![]() |
#4 |
|
![]() betaald door de stad weliswaar
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ![]() ![]() Ik ben zeer begaan met het lot van de werklozen, die door toedoen van de grote boze werkgever hun rechterhand op non-actief hebben moeten zetten, of geen vrouw kunnen vinden die hen puur uit liefde of lust sexueel genot verschaft. Werklozen zijn nu eenmaal mietjes die moeten betalen (en niet te veel liefst) voor sex, en het is de verdomde plicht van de werkende, sexueel voldane, gelukkige mensen om ook voor deze achtergestelde categorie te zorgen ! ![]() ![]()
![]() |
#7 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Nu zou je dan kunnen zeggen, voer dan ook hoge minimumlonen in, zodat het verschil opnieuw groter wordt, maar dat brengt geen heil: Tegen deze hogere lonen zullen de werkgevers minder mensen kunnen aannemen, wat dan leidt dat hogere werkloosheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
bovendien hebben strebers opvallend vaak last van vroegtijdige zaadlozing en zweetvoeten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#10 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Houd uw necrofiele gedachten voor uzelf aub ![]()
![]() |
![]() |
#11 |
Gouverneur
|
![]() 't zou nog iets zijn voor Robert Steveart: gratis bordeelbezoek. Ik ken linkse rukkers die zich nog zouden laten vangen de volgende verkiezingen ook.
Steve, de kleine vieze poeper... |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
in LEDEGEM ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
![]() weet niet hoe het toch komt ?
maar ik heb altijd affaires met vrouwen van werkende mannen (workaholics ) die dan geen tijd hebben om hun vrouw eens een flinke beurt te geven. wie weet hoeveel kinderen ik intussen heb die vervolgens [size=3]gratis[/size] en zonder overlast voor mijzelf door de werkende mensen worden grootgebracht. ze moesten eens weten dat het in feite allemaal kleine kobafjes zijn ![]() ![]() ![]() Ben ook nog eens een tijdje postbode geweest. dat is dé stiel he ![]() [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 24 mei 2005 om 18:14. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Het klein vies poeperke ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
En jij? |
|
![]() |
![]() |