![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Gouverneur
|
![]() Emile Mpenza zat dronken achter zijn stuur di 21/11/06 - Rode Duivel Emile Mpenza heeft zijn rijbewijs moeten inleveren. Hij was betrapt op rijden onder invloed.
![]() ![]() Zijn rijbewijs is Mpenza voor vijftien dagen kwijt. Mpenza voetbalt sinds vorig seizoen in Qatar. Vorige week speelde hij in Brussel met de Rode Duivels tegen Polen. |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() wat kan mij dat nu een reet schelen ?
voetbal is voor mentaal minderwaardigen en roddels over voetballers uit de boekskes al helemaal. welke nieuwswaarde heeft nu iemand die te diep in t glas gekeken heeft ? arm mentaal minderwaardig vlaanderen ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 21 november 2006 om 09:49. |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
#5 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Vanaf nu gaat hij door het leven als Promile Empenza.
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() om te zeggen dat ik het een mentaal minderwaardig topic vindt natuurlijk
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
#7 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Amai, 0,65‰
Da is SERIEUS dronken... ![]() |