Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 24 mei 2006, 00:03   #121
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN

Boadicea's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
In uw uitspraak hieronder spreekt u anders wel over moslims in het algemeen me dunkt en dat is dus racistisch en op niets dan vooroordelen gebaseerd.

Compleet fout. Ik spreek over een extremistische groep moslims die mijn buurt met geweld probeert in te nemen.

Ik heb nergens crapuul verdedigd. Als u mijn post nog eens naleest zal u zien dat ik juist toegeef dat er in alle bevolkingsgroepen crapuul en racisten zijn. Ik ben zelf al vaker "slachtoffer" geweest, van allochtonen en autochtonen (diefstal, inbraak). Ik ga dat dan aangeven bij de politie en begin niet hele gemeenschappen te veroordelen, want dat zou ik dat ook met mijn eigen gemeenschap moeten doen.

Door mensen als u heb ik het opgegeven naar de politie te stappen. Ik ben vorige week nog aangevallen door een bende schorremorrie, die hun gezichten bedekten met palestijnse sjaals. Ze hebben me bont en blauw geschopt en zijn gaan lopen toen er een auto aankwam.
Een van hen had een mes bij en ze hebben gedreigt dat ik er de volgende keer aanga, als ik niet opkras uit HUN buurt, terwijl ik er al heel mijn leven opgegroeid ben.
Omdat ik de daders niet kan identificeren en ik al genoeg op het bureau gezeten heb voor dergelijke feiten, geef ik het op. Telkens komt er niets van. Ondertussen zie ik maar weer eens bont en blauw. Volgens mijn man moet ik aangifte doen, maar ik zie het niet meer zitten.
Vandaar dat ik inderdaad enige gereserveerdheid heb tegenover een bepaalde groep moslims. Maar ik ga er niet van uit dat deze gekken representatief zijn voor hun geloof. Toch kijk ik uit mijn doppen, als ik een hoek passeer.

Maar dat is het nu juist, die uitspraak klopt niet. U aanvaard bepaalde feiten niet als die niet in uw kraam passen (volgens u zijn de racistische motiven van HVT immers geen feit), maar gaat wel verder op vooroordelen mbt moslims in het algemeen op basis van feiten van een aantal individuen (zie hierboven). Waarom hebt u het zo moeilijk om die racistische motieven toe te geven? Misschien omdat u eigenlijk geen probleem hebt met racisme? Door te zeggen dat HVT racistisch is, stemt u niet in met de opvatting van anderen dat het VB of wie dan ook mee verantwoordelijk is. Je kan perfect zeggen HVT is de enige verantwoordelijke voor zijn daad en hij had bij die daad racistische motieven (niet dat ik daarmee eens zou zijn, maar u mag gerust die mening hebben). Ik heb er ook geen probleem mee om te zeggen dat er een probleem is met bijvoorbeeld exremistische moslims, want het is wel duidelijk dat dat er is.

Ik zeg nergens dat H.V.T. niet uit racisme handelde. Anderzijds geloof ik nooit dat enkel een afkeer voor bepaalde mensen tot zulk een drama kan leiden. Vandaar dat ik aan de geestelijke gezondheidstoestand en de eventuele toerekeningsvatbaarheid van deze persoon twijfel, maar dat is aan de gerechtspsychiater om te oordelen en diens visie heb ik nog niet gehoord.
Ik ben ook niet dol op racisme, maar probeer nuchter na te denken en te relativeren.

Uit mijn ervaringen ben ik bv. niet happig op extremistische moslims, maar ik voel er niets voor om er op te gaan schieten, als je begrijpt wat ik bedoel.

Ik ben politiek dakloos. Er is namelijk geen enkele partij waar ik me in kan vinden. Ik heb dan ook nog nooit een partijkaart gehad en zie dus ook niet in hoe ik een pion van wie dan ook zou kunnen zijn. Misschien bent u wel een pion van het VB?

Ik ben VB aanhanger en stoor me niet om daar voor uit te komen. Anderzijds beken ik dat ik niet alle punten van de partij even hard steun. Zo heb ik andere standpunten over abortus en euthanasie, maar ik geloof nooit dat iedereen het 100% eens is met een partij of je zou bv. in de positie van wijlen Pim Fortuyn moeten zijn.

Ik woon ook in een multiculturele buurt en ben er ook opgegroeid. En ja, er zijn etters, zowel bij de allochtonen als bij de autochtonen in de buurt. Maar dat maakt deze buurt nog niet onleefbaar, want er zijn ook veel sympathieke autochtonen en allochtonen.

Ik zeg niet dat alle autochtonen heilig zijn. De buurt waar ik woon begint hoe langer hoe onleefbaarder te worden en daarom heb ik graag dat ze de rotte plek eruit halen, voor die nog meer aantast.
Oud 24 mei 2006, 00:05   #122
Stefanie
Minister-President

Standaard

Citaat:
Alsof de andere partijen de belangen van de Vlamingen niet zouden verdedigen.
Zij komen alleen maar op voor hun eigen belangen en niet voor de Vlamingen. Nee, ik geloof niet dat de andere partijen de belangen van de Vlamingen verdedigen.
Stefanie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2006, 00:36   #123
bruut geweld
Minister-President

bruut geweld's schermafbeelding

Standaard

Ik geloof dat GEEN ENKELE partij de belangen van de Vlamingen verdedigt

We hebben nood aan een nieuwe...
Onbesproken en met realiteitszin .
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
bruut geweld is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2006, 09:46   #124
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanie Bekijk bericht
Zij komen alleen maar op voor hun eigen belangen en niet voor de Vlamingen. Nee, ik geloof niet dat de andere partijen de belangen van de Vlamingen verdedigen.
Dat hangt er natuurlijk vanaf wat jij verstaat onder de belangen van de Vlamingen. Ik wil een partij die de belangen van iedereen hier verdedigt en die alle iwoners gelijke kansen geeft. En dat doet in ieder geval het VB niet. En voor alle duidelijkheid: ik kan mij in geen enkele partij echt terugvinden.
Edina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2006, 12:27   #125
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oh, maar volgens mij valt het NIET mee. Als het zo doorgaat, zijn we binnen enkele decenia een minderheid in ons eigen land.
Dat is in ieder geval wat het VB je wil laten geloven, maar zo'n vaart zal het echt niet lopen. Die stemmingmakerij doet het VB trouwens al heel lang en hoe langer hoe meer mensen trappen daar blijkbaar in. Ik herinner mij plots een campagne van het VB van het einde van de jaren '80. Het was een fictieve uitnodiging voor de inhuldiging van de nieuwe burgemeester van Antwerpen en dat was natuurlijk een moslim, die ook volgens moslimtradities wilde ingehuldigd worden. Toen ook al werd gezegd dat we binnen enkele decenia een minderheid zouden zijn. Bijna 20 jaar later zijn er nog steeds amper allochtonen onder onze politici, politie, enz...

[quote=Stefanie;1723629] "Onverdraagzaamheid" is trouwens zo'n onnozel woord in deze context. Het hoort volgens mij niet goed thuis in deze discussie. Het gaat immers helemaal niet over "verdragen", maar om het feit dat de Vlaming zijn belangen niet zou mogen verdedigen en er bijgevolg dreigt op achteruit te gaan.

Maar Vlamingen mogen wel degelijk hun eigen belangen verdedigen en zelfs tot in het absurde. Marktkramers die zowel in Wallonië als in Vlaanderen op de markt staan mogen zelfs al geen Franse opschriften meer hebben als ze in een bepaalde Vlaamse gemeente op de markt staan. En dat heeft alles met onverdraagzaamheid te maken. Dat je in zo'n geval twee-talige opschriften eist lijkt me redelijk, maar het verbieden van de Franse opschriften is gewoon belachelijk. Om nog maar te zwijgen over de onverdraagzaamheid naar vreemdelingen in het kader van het verdedigen van de Vlaamse belangen.

Citaat:
Het is waanzin om die snel-Belgwet in te voeren, het is ronduit waanzin om laaggeschoolden, ik hoorde zelfs ongeletterden, zomaar Belg te maken.
Wat stel jij dan voor? Enkel geschoolde mensen mogen Belg worden? Dat is discriminatie en op geen enkele grond te verantwoorden.

Citaat:
De huwelijksmigratie is wel degelijk in het nadeel van de Vlamingen. Maar ja, volgens de linkse racisten is het te veel gevraagd dat de Vlamingen opkomen voor zichzelf en hun belangen verdedigen. D�*�*r gaat het over. Anderen mogen hun belangen verdedigen, maar de Vlamingen niet. En dat stoort mij. De Vlamingen worden ook te veel gestigmatiseerd naar mijn zin. Het is schrijnend. Toen de haatzaaierij in de media lostbarstte heb ik hier op het forum gereageerd en gezegd dat ik graag actie zou voeren. Maar terwijl de linksen wél actie voeren, doen de Vlaamsgezinden precies niks of toch veel minder. Wel, die actie van dienen énen die een staatsgreep ging plegen vond ik wel goed. Maar dat was één geval. De meeste Vlamingen laten het schaapachtig over zich heengaan dat ze in de media gestigmatiseerd worden. Men ziet die walgelijke haatzaaierij van onze journalisten in de media en de meesten gaan gewoon over tot de orde van de dag. Schrijnend.
Jij schijnt niet te begrijpen dat de meeste niet VB-ers ook Vlamingen zijn en dat die ook opkomen voor hun belangen en dus per definitie ook voor Vlaamse belangen, alleen zien hebben zij een ander Vlaanderen voor ogen. Het VB heeft geen alleenrecht op wat zij als Vlaamse belangen zien.
Oud 24 mei 2006, 12:49   #126
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Reactie op post van Boadicea waaruit ik niet op de gebruikelijke manier kon citeren (tekst van Bodicea rood en tussen haakjes):

"Compleet fout. Ik spreek over een extremistische groep moslims die mijn buurt met geweld probeert in te nemen."

Dat was nochthans helemaal niet duidelijk in je oorspronkelijke post. Maar ik ben blij te horen dat je dus enkel een probleem hebt met extremistische moslims. De meeste moslims zijn dat gelukkig niet.

"Door mensen als u heb ik het opgegeven naar de politie te stappen. Ik ben vorige week nog aangevallen door een bende schorremorrie, die hun gezichten bedekten met palestijnse sjaals. Ze hebben me bont en blauw geschopt en zijn gaan lopen toen er een auto aankwam.
Een van hen had een mes bij en ze hebben gedreigt dat ik er de volgende keer aanga, als ik niet opkras uit HUN buurt, terwijl ik er al heel mijn leven opgegroeid ben.
Omdat ik de daders niet kan identificeren en ik al genoeg op het bureau gezeten heb voor dergelijke feiten, geef ik het op. Telkens komt er niets van. Ondertussen zie ik maar weer eens bont en blauw. Volgens mijn man moet ik aangifte doen, maar ik zie het niet meer zitten.
Vandaar dat ik inderdaad enige gereserveerdheid heb tegenover een bepaalde groep moslims. Maar ik ga er niet van uit dat deze gekken representatief zijn voor hun geloof. Toch kijk ik uit mijn doppen, als ik een hoek passeer."

Je wordt aangevallen en wil dit niet gaan aangeven bij de politie omdat je de daders niet kan identificeren en de kans dus bestaat dat de politie die ook niet zal kunnen identificeren. Maar als je het niet aangeeft, gebeurt er natuurlijk zeker niets. En de politie kan alleen maar proberen de daders te identificeren, meer kunnen ze toch niet doen? En wat heb ik er in godsnaam mee te maken dat jij het hebt opgegeven om naar de politie te stappen?

"Ik zeg nergens dat H.V.T. niet uit racisme handelde. Anderzijds geloof ik nooit dat enkel een afkeer voor bepaalde mensen tot zulk een drama kan leiden. Vandaar dat ik aan de geestelijke gezondheidstoestand en de eventuele toerekeningsvatbaarheid van deze persoon twijfel, maar dat is aan de gerechtspsychiater om te oordelen en diens visie heb ik nog niet gehoord."

Ik ben blij dat we het er in ieder geval over eens zijn dat HVT racitische motieven had, want dat valt inderdaad niet te ontkennen. En voor de rest moeten we inderdaad de conclusies van het gerecht afwachten.
Oud 24 mei 2006, 14:05   #127
Harald
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Dat is in ieder geval wat het VB je wil laten geloven, maar zo'n vaart zal het echt niet lopen. Die stemmingmakerij doet het VB trouwens al heel lang en hoe langer hoe meer mensen trappen daar blijkbaar in. Ik herinner mij plots een campagne van het VB van het einde van de jaren '80. Het was een fictieve uitnodiging voor de inhuldiging van de nieuwe burgemeester van Antwerpen en dat was natuurlijk een moslim, die ook volgens moslimtradities wilde ingehuldigd worden. Toen ook al werd gezegd dat we binnen enkele decenia een minderheid zouden zijn. Bijna 20 jaar later zijn er nog steeds amper allochtonen onder onze politici, politie, enz...
Ga eens naar een school kijken bij het einde van de schooldag.

mvg

Harald.
Harald is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2006, 14:42   #128
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Bijna 20 jaar later zijn er nog steeds amper allochtonen onder onze politici, politie, enz...
Even een checken van welke origine de Brusselse 'volksvertegenwoordigers' zijn is ook verhelderend.

Laatst gewijzigd door Knuppel : 24 mei 2006 om 14:43.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2006, 14:45   #129
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
dat was natuurlijk een moslim, die ook volgens moslimtradities wilde ingehuldigd worden.
Wat is er zo 'natuurlijk' aan om volgens moslimtradities ingehuldigd te worden in andermans land?
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2006, 14:54   #130
Knorretje
Banneling

Standaard

Citaat:
Knuppel;1724662]Even een checken van welke origine de Brusselse 'volksvertegenwoordigers' zijn is ook verhelderend.
Inzake trendspotting, zou even een praatje maken in het Nederlands met de plaatsvervangende Nederlandsonkundige 'Marokkaanse' burgemeester van Brussel ook al verhelderend werken.
Knorretje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2006, 14:58   #131
Knorretje
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Wat is er zo 'natuurlijk' aan om volgens moslimtradities ingehuldigd te worden in andermans land?

Dat is in dit landje in dezelfde mate 'natuurlijk' als het 'onnatuurlijk' is wanneer een autochtone met ontbloot hoofd een moskee op autochtone bodem binnenstapt.
De twee maten en gewichten, weet je ...
Oud 24 mei 2006, 15:10   #132
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Die natuurlijk was vanzelfsprekend cynisch bedoeld, maar ik had moeten weten dat bepaalde mensen dat niet zouden (willen) snappen. Het VB wou met hun toenmalige campagne de mensen doen geloven dat op er korte termijn een moslimburgemeester zou komen in Antwerpen die er dan ook nog eens op stond volgens de moslimtradities ingehuldigd wilde. Pure fictie vanwege het VB maw. En het VB blijft de mensen maar zo'n onzin wijsmaken. Onterecht angstig maken

Trouwens Knuppel, kan jij je onderstaande opmerking ook eens toelichten? En ook waarom dat een reactie was op mijn bijhorende post?

Citaat:
Ik zie anders het VB nog geen vrouwenbesnijdenissen toelaten of terroristische aanslagen plegen.
Oud 24 mei 2006, 15:16   #133
Knorretje
Banneling

Standaard

Citaat:
Die natuurlijk was vanzelfsprekend cynisch bedoeld, maar ik had moeten weten dat bepaalde mensen dat niet zouden (willen) snappen. Het VB wou met hun toenmalige campagne de mensen doen geloven dat op er korte termijn een moslimburgemeester zou komen in Antwerpen die er dan ook nog eens op stond volgens de moslimtradities ingehuldigd wilde. Pure fictie vanwege het VB maw. En het VB blijft de mensen maar zo'n onzin wijsmaken. Onterecht angstig maken

Trouwens Knuppel, kan jij je onderstaande opmerking ook eens toelichten? En ook waarom dat een reactie was op mijn bijhorende post?
Vanzelfsprekend cynisch?
Vanzelfsprekend : ja - Cynisch : nee

De realiteit heeft jouw cynisme al ingehaald.

Een voorbeeldje :
De islamitische hetze tegen de tekenaars van de Mohammed-cartoons in het Deense weekblad Jyllands-Posten is een beetje uit de actualiteit verdwenen, maar de terreur duurt nog steeds voort. De twaalf cartoontekenaars moeten nog steeds dag en nacht door de politie bewaakt worden. Telkens ze beginnen te hopen dat de islamitische razernij een beetje geluwd is, wakkeren fanatici in één of ander moslimland het vuur opnieuw aan.

Flemming Rose, de cultuurredacteur die het initiatief nam tot die cartoonwedstrijd, voelt zich als iemand die de doodstraf heeft gekregen, en alleen nog op zijn executie kan wachten. Hij overweegt nu zich tijdelijk met zijn familie in de Verenigde Staten te vestigen.

Voor vele tekenaars, schrijvers en journalisten zal dat een afschrikwekkend voorbeeld zijn. Zij zullen niet meer vrijuit grappen durven maken over moslims, of kritiek durven leveren op de islam. Dat “Rushdie-effect” zal leiden tot steeds meer zelfcensuur. De persvrijheid en de vrijheid van meningsuiting zullen op papier altijd wel blijven bestaan. Maar in praktijk zullen ze steeds verder uitgehold worden. Ze zullen lege hulzen worden. Vrijheden die niet meer uitgeoefend kunnen worden. Vrijheden waar onze kinderen en kleinkinderen misschien alleen nog met heimwee aan zullen kunnen terugdenken.
Oud 24 mei 2006, 15:18   #134
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knorretje Bekijk bericht
Dat is in dit landje in dezelfde mate 'natuurlijk' als het 'onnatuurlijk' is wanneer een autochtone met ontbloot hoofd een moskee op autochtone bodem binnenstapt.
De twee maten en gewichten, weet je ...
Zeg, zijn jullie echt dom ofzo. Ik legde gewoon de taktiek van het VB bloot. Het VB stelde bijna 20 jaar geleden al dat als je niet op hen zou stemmen er binnen korte termijn zeker en vast een moslimburgemeester in Antwerpen zou komen (vandaar het woord natuurlijk in mijn zin: voor het VB was dat "natuurlijk") die dan volgens hen zeker en vast ook nog eens volgens moslimtradities zou willen worden ingehuldigd. Vandaag roepen ze dat nog altijd. Dat is zo'n beetje als de getuigen van Jehova die telkens weer de datum voor hun voorspelde einde van de wereld moeten veranderen wegens voorbijgestreefd.
Oud 24 mei 2006, 15:20   #135
Knorretje
Banneling

Standaard

Citaat:

Andere voorbeeldjes van jouw pure fictie die inmiddels realiteit geworden zijn :
- in Brusselse scholen werden de middagmalen vervangen door halal-maaltijden
- islamitische fitnesszaken met gescheiden uurrooster in functie van het geslacht
- gescheiden zwemsessies voor integratieonwllige moslima's
Nog?
Oud 24 mei 2006, 15:22   #136
Knorretje
Banneling

Standaard

Citaat:
Zeg, zijn jullie echt dom ofzo. Ik legde gewoon de taktiek van het VB bloot. Het VB stelde bijna 20 jaar geleden al dat als je niet op hen zou stemmen er binnen korte termijn zeker en vast een moslimburgemeester in Antwerpen zou komen (vandaar het woord natuurlijk in mijn zin: voor het VB was dat "natuurlijk") die dan volgens hen zeker en vast ook nog eens volgens moslimtradities zou willen worden ingehuldigd. Vandaag roepen ze dat nog altijd. Dat is zo'n beetje als de getuigen van Jehova die telkens weer de datum voor hun voorspelde einde van de wereld moeten veranderen wegens voorbijgestreefd.
Graag een link naar die roep. Thanks.
Ik heb hen dat nog nooit horen roepen en dergelijke zaken heb ik van hen nog nooit gelezen.

[SIZE=1]Misschien hoor jij wel stemmetjes. De pedofiele karavaanrover Mohammed leed ook aan dat euvel en je ziet wat er van gekomen is.[/SIZE]
Oud 24 mei 2006, 15:33   #137
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Graag een link naar die roep. Thanks.
Ik heb hen dat nog nooit horen roepen en dergelijke zaken heb ik van hen nog nooit gelezen.
Een link naar iets wat je hoort is een contradictio in terminis, maar dit terzijde. Het VB zegt nog steeds dat als zij niet mee aan de macht komen, dat de Vlamingen dan binnenkort in de minderheid zullen zijn. Ook Stefanie denkt dit blijkbaar en mijn post was in eerste instantie een reactie op haar uitspraak dat de Vlamingen binnen enkele decenia in de minderheid zouden zijn.
Oud 24 mei 2006, 15:43   #138
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Andere voorbeeldjes van jouw pure fictie die inmiddels realiteit geworden zijn :
- in Brusselse scholen werden de middagmalen vervangen door halal-maaltijden
- islamitische fitnesszaken met gescheiden uurrooster in functie van het geslacht
- gescheiden zwemsessies voor integratieonwllige moslima's
Nog?
Wat heeft dat te maken mijn post? Die ging erover dat het VB de mensen willen doen geloven dat de Vlamingen binnenkort in de minderheid zullen zijn als zij niet kunnen ingrijpen en dat ons land dan bestuurd zal worden door moslims, die ons dan ook nog eens hun tradities willen opleggen. Dat is pure fictie. Jouw voorbeelden zijn helemaal geen bewijs dat dat geen fictie zou zijn. Er wordt helemaal niemand gedwongen om te fitnessen of zwemmen met alleen maar mensen van het eigen geslacht. Er wordt wel de mogelijkheid geboden aan sommigen om dat te doen (pas op, ik zeg niet dat ik daar voorstander van ben hé, maar zolang ik daar niet toe gedwongen wordt heb ik daar alvast weinig last van). En wat dat halal middagmalen betreft: ook daar zou ik weinig last van hebben aangezien je dat toch niet kan proeven (ze bereiden nog steeds dezelfde maaltijden, alleen met ingrediënten die halal zijn, so what?).
Oud 24 mei 2006, 15:45   #139
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Harald Bekijk bericht
Ga eens naar een school kijken bij het einde van de schooldag.
Wat een bewijs. De stelling wordt dan gewoon ontkracht of bevestigd al naargelang je bij een concentratieschool dan wel bij een school met bijna uitsluitend Vlaamse kinderen staat.
Oud 24 mei 2006, 15:48   #140
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De realiteit heeft jouw cynisme al ingehaald.

Een voorbeeldje :
De islamitische hetze tegen de tekenaars van de Mohammed-cartoons in het Deense weekblad Jyllands-Posten is een beetje uit de actualiteit verdwenen, maar de terreur duurt nog steeds voort. De twaalf cartoontekenaars moeten nog steeds dag en nacht door de politie bewaakt worden. Telkens ze beginnen te hopen dat de islamitische razernij een beetje geluwd is, wakkeren fanatici in één of ander moslimland het vuur opnieuw aan.
Zoals je zelf al zegt is die storm hier gelukkig al lang weer gaan liggen. Het ging in mijn post over België, niet over Denemarken.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:26.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be