![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#181 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Frankrijk is zeker niet op alle gebied beter!
|
|
|
|
#182 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#183 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Alles. Maar het strookt niet met je politieke overtuiging. Ik leg me daar bij neer.
|
|
|
|
|
|
#184 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Omdat te doen geloven dat de Belgische monarchie even populair is als de Nederlandse? Of heb je uiteindelijk toch door dat de troonsbestijging van de Flippe het begin wordt van een onvermijdelijke koningskwestie, gekenmerkt door een opeenstapeling van conflicten tussen dat stukske onbenul en zijn Vlaamse onder-danen? Phillippe van België zou nochtans moeten weten dat Vlaanderen hem niet langer aanvaardt. Hij hield zich niet aan de beperkingen van zijn status, en dus buiten politiek vaarwater. De kroonprins denkt namelijk dat er één uitzondering bestaat op die regel en dat is als het erom gaat het Vlaamse separatisme te bestrijden. De Flippe (maar ook zijn madame) heeft de verkeerde vrienden �* la Hans van de Cauter. Die stimuleren hem alleen maar in zijn verwaandheid. En Vlaanderen keert zich van hem af.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 1 mei 2006 om 16:35. |
|
|
|
|
|
|
#185 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
15 november is zelfs al jaaaren geen feestdag meer. Dat was in feite wel een mooie overwinning voor ons anti-monarchisten; Vlaams-Nationalistische of andere.
|
|
|
|
|
|
#186 | |
|
Minister
|
Citaat:
Volgens hen werd eerst A'pen gesticht en dan eerst de wereld geschapen. Alle gekheid op een stokje, er bestaat in A'pen een afkeer tegen "ollanders". En het zijn net deze Nederlanders, "de ollanders", die zelf in Nederland als arrogant doorgaan. Er is toch geen echt groot verschil, ook niet in mentaliteit, tussen een Nederlander van net over de grens en een inwoner van de provincie A'pen. Tussen "buren" in de Rand is het verschil zo groot dat de politiek moet ingrijpen om het bestuurbaar te houden. En terloops kunnen we prinsjesdag ipv Konningedag mooi inrijen bij wilmots, tsunami, archimedes, ... |
|
|
|
|
|
|
#187 |
|
|
Het was Aristoteles, Miguel
|
|
|
|
|
|
#188 |
|
Minister
|
zou Hij dan wel weten waar Archimedes ligt?
|
|
|
|
|
|
#189 |
|
|
Er naast, waarschijlijk hé.
Of misschien ten oosten van Unitair België. |
|
|
|
|
|
#190 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Mag ik u vragen mij niet meer te associëren met BUB? Ik heb niets meer met die partij te maken en wens dat ook zo te houden.
|
|
|
#191 |
|
|
Haha, owned, BUB. De enige belgiciste met inhoud distantieërt zich van de partij.
|
|
|
|
|
|
#192 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#193 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#194 |
|
|
Patriot heeft volgens mij niet bijster veel te bieden, eerlijk gezegd. Misschien heeft hij wel argumenten, maar verder dan wat gesputter komt het in ieder geval niet.
Dat kan natuurlijk te wijten zijn aan Voorzitter Hans, De Sterke Man Die Vrij Denken Niet Promoot. |
|
|
|
|
|
#195 | |
|
|
Citaat:
Federator haat de BUB trouwens.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
|
|
|
|
|
#196 | |
|
Minister
|
Citaat:
Ik zal er volgende keer een alinea tussen laten. Een vraag, waarom nu zo "agressief" als het over de bub gaat? Was je niet enkel uit het bestuur getreden en ben je nu ook geen lid meer? Als ik dan mag vragen waarom? En één vraagje boeit me wel. In welke taal wordt er bij de bub gedissucieerd/bestuurd als er meertaligen aanwezig zijn? |
|
|
|
|
|
|
#197 | |
|
|
Citaat:
(Patriot is trouwens ook weg als je hem confronteert met de woorden van zijn voorzitter. Dat is eigenlijk wel jammer.) Laatst gewijzigd door Hertog van Gelre : 1 mei 2006 om 18:42. |
|
|
|
|
|
|
#198 |
|
|
Ik lijk mij ook een Leuke Extremist te herinneren die luisterde naar de naam Yann, en alle Flaminganten wou deporteren. Spijtig dat die hier niet meer zit, het was altijd lachen met hem
Laatst gewijzigd door van Maerlant : 1 mei 2006 om 18:39. |
|
|
|
|
|
#199 | |
|
Minister
|
Citaat:
un saludo |
|
|
|
|
|
|
#200 |
|
|
BC zal wel een dezer dagen gebanned worden. Ik hoop dat Brunos nog eens terug komen
|
|
|
|