![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ho kijk, morgen een crisisbelasting van 10% op alle inkomsten, en nog een 10% saneren in de begroting en iedereen is 20% armer, en alle huizen gaan op slag 20% zakken in prijs, moeilijk zal dat niet zijn hoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Banneling
|
![]() Als de belastingen gaan stijgen omwille van het begrotingstekort zal dit ook wel zijn gevolgen hebben voor de immobilienmarkt. Er is namelijk minder besteedbaar inkomen voor de gezinnen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De rentes staan belachelijk laag, al een hele tijd, en de kans is groot dat ons beschikbaar inkomen gaat dalen binnenkort. Dat zal zijn effect hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Investeer gerust in onroerend goed. Het is en blijft nog altijd de meest zekere, maar wel de logste, dat is waar. Heb juist nog een andere woning gekocht, wel om zelf te gaan bewonen voor het weinige dat ik nog hier ben. Een stuk kleiner dan de 20 kamers van nu en zonder trappen voor de oude dag. Maar daarbuiten zal ik zeker nog wel een appartementsgebouw bij kopen (maar ik wacht tot dat de prijzen zakken. ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Garry : 11 januari 2011 om 14:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Banken zullen er alles aan doen om hun risicos in te dekken, en zullen u dus niet om het even wat uit lenen, tegen om het even wat welke termijn. Ik kan bijvoorbeeld geen lening meer op 40 jaar krijgen omdat ik dan gewoonweg op pensioen zou zijn. Dus verlengen gaat ook niet zomaar. Dus als de rentes stijgen, de belastingen stijgen, gaan de immoprijzen onherroepelijk ook omlaag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het weze u gegund. Maar ik hoop dat u inziet dat als bvb de rente van 3-4 naar 7-8 schiet, wat niet zo onrealistisch is, dat veel mensen dan veel minder kunnen besteden aan een huis. En aangezien men nu al tot op het maximum leent (ja er is een maximum, dus niks te oude schoenen en een boterham minder) zal dat er dus voor zorgen dat de woningprijzen dalen ofwel gewoon niet meer verkocht worden. Iets zegt me trouwens ook dat als de 50-65 jarigen van nu (babyboomers) het loodje gaan leggen er ook wat meer woningen op de markt komen, die verkocht moeten worden voor een erfenis te verdelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
In Amerika was er anders ook wel effect op de huizenprijzen he. Dat gaan we hopelijk toch niet ontkennen. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn best nog betaalbare woningen, en er zijn ook lada's waarmee ge kunt rijden. Besef tot welke klasse van verdiener je behoort en leer daar naar leven. Ok ik zou ook met een heel andere auto kunnen rondtuffen dan deze waarmee ik rijd. Het verschil is, als ze trouwen willen ze al een villa of minstens een halfopenbebouwing. Ze moet groter en meer uitstraling hebben dan die van de vriendinnen of collega's op het werk. Ze moeten van meetafaan nieuwe en dure meubels hebben. In een keuken van minder dan 2miljoen B.fr kunnen ze niet koken. Of er nog geld overschiet OM te koken is nog de vraag. Het lijkt alsof het de meest normale zaak is dat iedereen een huis kan kopen. En wanneer dat niet kan ligt het er aan dat de huizen te duur zijn. Nee, het is helemaal niet de meest normale zaak dat iedereen een huis kan kopen, en de huizen zijn helemaal niet te duur. Ze zijn te duur voor een bepaalde categorie van mensen. Maar zo lang ze leningen kunnen afsluiten in eerste en in tweede rang, zullen ze zich blauw betalen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |