![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het verschil tussen de geloofwaardigheid van een advocaat en een politicus is klein. Een eerlijke advocaat beweert dat de beste advocaat degene is die je niet nodig hebt. Een eerlijk politicus is onbestaand.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Minister
|
![]() Citaat:
https://pers.s-p-a.be/een-kamervoorz...lang-te-dienen Hoewel ik Meryame echt vreselijk irritant vind (kan dat mens echt voor geen meter af), vind ik dat ze wel ergens een punt heeft. Lobbying is legaal maar er moet wel een scheiding zijn tussen lobbyisten en politici anders krijg je amerikaanse (en europese) toestanden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bracke heeft de hoogste wedde van het land. Blijkbaar was dit voor hem niet genoeg. Men zegt vaak dat politiekers 'graaiers' zijn. Of ze dat allemaal zijn, wil nog in het midden laten. Maar Bracke behoort wel degelijk tot de categorie 'graaiende politici'. Dat weten we nu. Met de NVA wordt het 'anders'? Neen! Het wordt en is van hetzelfde! Laatst gewijzigd door Het Oosten : 15 februari 2017 om 12:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het nieuwe verhaal van Marie ! de nebuleuze ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#109 |
Minister-President
|
![]() Een klein verschil tussen mediakenner en mediatrainer. In Gent hadden ze die mediatrainer niet nodig om hem alle kanten van het gebouw te laten zijn. Kijk maar naar zijn presentatie. Handjes links, handjes rechts en wie weet nog waar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Anna List is een sos aan het worden ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een privé bedrijf beslist nog altijd zelf wat het met zijn fondsen doet. Maar als daar geen prestaties tegenoverstaan dan gaat het natuurlijk over corruptie. Zijn daar aanwijzing voor?
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Banneling
|
![]() hij heeft toch geregeld striemende kritieken geschreven tegen VRT ... Telenet is eigenaar van andere zenders, dus dat lijkt me toch wel �*ets... of dat zo neutraal of onafhankelijk is als je van een kamervoorzitter mag verwachten, dat is dan weer andere koek.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() zo zwaar onder de gordel, ben ik nog nooit geraakt geweest! ![]() Laatst gewijzigd door Anna List : 15 februari 2017 om 12:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik hou er dezelfde mening op na, ik zal dus ook maar een rood sjaaltje gaan kopen.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk straks maar of er geen pak geld onder je bed ligt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is juist, maar ik had het eigenlijk over de publieke personen, betaald met ons belastinggeld, die die fondsen ontvangen.
![]() |
#120 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Cultuurbarbaar!
![]() |